Ja ik ook, maar zie er weinig Somaliërs tussen staanquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan die terroristische organisatie.
uquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Shabaab_(militant_group)
Het heeft een wikipagina, maar lijkt me niet dat ze dit roepen/bedoelen. :p
Ja volgens mij heeft Houtenbeen het juist. Heb het vaker gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Shabaab_(militant_group)
Het heeft een wikipagina, maar lijkt me niet dat ze dit roepen/bedoelen. :p
Omdat ze het zo zo naar hun zin hebben :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom juichen ze nu de hele tijd dan?
Nee, je kan volgens mij met die stream niet terugspoelen, is niet op YT deze.quote:
'Waar is dat feestje' 'hier is dat feestje'quote:Op woensdag 16 september 2015 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze het zo zo naar hun zin hebben :p
Ze gaan nog net niet crowdsurfen :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Waar is dat feestje' 'hier is dat feestje'
Volgensmij hing er ook een camera onder. Ben wel benieuwd naar de beelden eigenlijk.quote:
twitter:zoontangmarg twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:10:18Horgos 2 border open but riot police don't let people cross @Ruptly http://t.co/54590rDwVE reageer retweet
In Brussel laten ze het ook maar allemaal gebeuren. Triest.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:09 schreef Vallon het volgende:
Bezopen hoe de EU door het opwerpen van hekken van de vluchtelingenstroom een soort steeplechase maken. Het is een mijnenveld waar eenieder doorheen moet.
Het is nu wachten op de eerste "echte" ongelukken en confrontaties. De mensen zullen alles doen om de paar "obstakels" te passeren en aan te komen in het achterland van Merkel.
Mag hopen voor ze dat er nog een nieuw hek komt. Dat schoolpleinhekje gaat niet zoveel tegenhouden.quote:
Eigenlijk is dat nog het ergste.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Brussel laten ze het ook maar allemaal gebeuren. Triest.
Wat verwacht je dan precies van Brussel? De EU pleit voor een verdeelsleutel, maar een aantal lidstaten ligt dwars. En de Unie is nou eenmaal zo ingericht dat Brussel de toestemming nodig heeft van haar leden.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog het ergste.
Sancties opleggen aan die lidstaten?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan precies van Brussel? De EU pleit voor een verdeelsleutel, maar een aantal lidstaten ligt dwars. En de Unie is nou eenmaal zo ingericht dat Brussel de toestemming nodig heeft van haar leden.
Is dat wandelrek al voorbij gevlogen?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er worden al dingen gegooid naar het waterkanon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |