Ja ik ook, maar zie er weinig Somaliėrs tussen staanquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan die terroristische organisatie.
uquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Shabaab_(militant_group)
Het heeft een wikipagina, maar lijkt me niet dat ze dit roepen/bedoelen. :p
Ja volgens mij heeft Houtenbeen het juist. Heb het vaker gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Shabaab_(militant_group)
Het heeft een wikipagina, maar lijkt me niet dat ze dit roepen/bedoelen. :p
Omdat ze het zo zo naar hun zin hebben :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom juichen ze nu de hele tijd dan?
Nee, je kan volgens mij met die stream niet terugspoelen, is niet op YT deze.quote:
'Waar is dat feestje' 'hier is dat feestje'quote:Op woensdag 16 september 2015 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze het zo zo naar hun zin hebben :p
Ze gaan nog net niet crowdsurfen :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Waar is dat feestje' 'hier is dat feestje'
Volgensmij hing er ook een camera onder. Ben wel benieuwd naar de beelden eigenlijk.quote:
twitter:zoontangmarg twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:10:18Horgos 2 border open but riot police don't let people cross @Ruptly http://t.co/54590rDwVE reageer retweet
In Brussel laten ze het ook maar allemaal gebeuren. Triest.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:09 schreef Vallon het volgende:
Bezopen hoe de EU door het opwerpen van hekken van de vluchtelingenstroom een soort steeplechase maken. Het is een mijnenveld waar eenieder doorheen moet.
Het is nu wachten op de eerste "echte" ongelukken en confrontaties. De mensen zullen alles doen om de paar "obstakels" te passeren en aan te komen in het achterland van Merkel.
Mag hopen voor ze dat er nog een nieuw hek komt. Dat schoolpleinhekje gaat niet zoveel tegenhouden.quote:
Eigenlijk is dat nog het ergste.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Brussel laten ze het ook maar allemaal gebeuren. Triest.
Wat verwacht je dan precies van Brussel? De EU pleit voor een verdeelsleutel, maar een aantal lidstaten ligt dwars. En de Unie is nou eenmaal zo ingericht dat Brussel de toestemming nodig heeft van haar leden.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog het ergste.
Sancties opleggen aan die lidstaten?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan precies van Brussel? De EU pleit voor een verdeelsleutel, maar een aantal lidstaten ligt dwars. En de Unie is nou eenmaal zo ingericht dat Brussel de toestemming nodig heeft van haar leden.
Is dat wandelrek al voorbij gevlogen?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er worden al dingen gegooid naar het waterkanon
Jij hebt liever meer van het soort situaties zoals nu in Hongarije?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan precies van Brussel? De EU pleit voor een verdeelsleutel, maar een aantal lidstaten ligt dwars. En de Unie is nou eenmaal zo ingericht dat Brussel de toestemming nodig heeft van haar leden.
Daar ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sancties opleggen aan die lidstaten?
Hoe is dat een reactie op mijn uitleg over de rol van Brussel?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij hebt liever meer van het soort situaties zoals nu in Hongarije?
Ik vind het wel vreemd dat toen met Griekenland er elk moment van de dag een bijeenkomst werd georganiseerd. Vergaderingen etc. Maar nu?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal voor.
Maar goed, dan nog ligt het probleem in eerste instantie dus bij de lidstaten.
Zijn nog op de vlucht voor de atoombommen.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zijn Jappen. Zullen geen vluchtelingen zijn.
Jij begint toch over dat de lidstaten er niet uitkomen. Me dunkt dat dit geen 'normale situatie is'. Gewoon keihard elk land dwingen een x percentage op te nemen en als die Oostblokkers weigeren dan de subsidiekraan de komende 25 jaar dicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat een reactie op mijn uitleg over de rol van Brussel?
Ja of er uit gooien? Maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij begint toch over dat de lidstaten er niet uitkomen. Me dunkt dat dit geen 'normale situatie is'. Gewoon keihard elk land dwingen een x percentage op te nemen en als die Oostblokkers weigeren dan de subsidiekraan de komende 25 jaar dicht.
Het is heel simpel, maar een Griekenland, Kroatie etc sturen ze nu allemaal vrolijk door. Die pikken graag de lusten mee van de EU (veel geld), laat ze dan ook maar opdraaien voor een deel van de lasten. Straks zitten wij er weer mee hier in Nederland.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of er uit gooien? Maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan :p
Dat dwingen kan dus niet. Daar hebben we met z'n allen voor gekozen. Om de een of andere reden zijn veel lidstaten er namelijk huiverig voor om Brussel teveel macht te geven.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij begint toch over dat de lidstaten er niet uitkomen. Me dunkt dat dit geen 'normale situatie is'. Gewoon keihard elk land dwingen een x percentage op te nemen en als die Oostblokkers weigeren dan de subsidiekraan de komende 25 jaar dicht.
Ja ben ik met je eens maar blijkbaar hebben ze schijt. Al geloof ik dat er wel veel in Griekenland zitten toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is heel simpel, maar een Griekenland, Kroatie etc sturen ze nu allemaal vrolijk door. Die pikken graag de lusten mee van de EU (veel geld), laat ze dan ook maar opdraaien voor een deel van de lasten. Straks zitten wij er weer mee hier in Nederland.
twitter:AP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:21:17BREAKING: Hungarian police fire tear gas at migrants who break through razor-wire fence. reageer retweet
...quote:Op woensdag 16 september 2015 15:24 schreef Infection het volgende:
Ik zie net dit voorbij komen?twitter:AP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:21:17BREAKING: Hungarian police fire tear gas at migrants who break through razor-wire fence. reageer retweet
Hebben ze ook gedaanquote:Op woensdag 16 september 2015 15:24 schreef Infection het volgende:
Ik zie net dit voorbij komen? Of heb ik dat gemist?twitter:AP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:21:17BREAKING: Hungarian police fire tear gas at migrants who break through razor-wire fence. reageer retweet
twitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:23:35A spokesman for the Austrian city of #Salzburg says around 1,000 asylum seekers have set off on foot towards the border with #Germany reageer retweet
De EU is een log apparaat met de draaicirkel van een blauwe vinvis. Daar zit het probleem.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat dwingen kan dus niet. Daar hebben we met z'n allen voor gekozen. Om de een of andere reden zijn veel lidstaten er namelijk huiverig voor om Brussel teveel macht te geven.
Was ook niet veel hoor, gewoon 2x gespoten met een busje peppersprayquote:Op woensdag 16 september 2015 15:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik schakelde pas in op het moment dat dat waterkanon daar stond. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |