Nee, TS solliciteerde hoogstwaarschijnlijk niet voor een 'baantje' bij de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef snakelady het volgende:
Je hebt toch niet de vraag gekregen ''Als je een dier/boom/vakantie zou zijn welke zou je dan zijn?''
Die heb ik dus een keertje gekregen en ik dacht dat ze een geintje maakte.
Lolquote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben een keer afgewezen omdat ik niet zenuwachtig was voor het gesprek
ik zou weglopenquote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef snakelady het volgende:
Je hebt toch niet de vraag gekregen ''Als je een dier/boom/vakantie zou zijn welke zou je dan zijn?''
Hey grappig, er is net nog een topic voor jou aangemaakt. ga maar eens zoeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee, TS solliciteerde hoogstwaarschijnlijk niet voor een 'baantje' bij de sociale werkplaats.
Op dat moment komt de gezichtsuitdrukkingquote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef snakelady het volgende:
Inderdaad. ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun tijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Op dat moment komt de gezichtsuitdrukkinggoed van pas. Opstaan en hoofdschuddend weglopen.
Dat is denk het verstandigste geweest. Bedrijven waar zulke fladderaars aan het roer staan kunnen nooit veel soeps zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad. ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun tijd.
Dier -> mens.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een brief waar ik 3x op aangenomen ben. Ooit een keer voor mij gemaakt door iemand die P&O gedaan heeftquote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef BaardaapAd het volgende:
Sollicitatiegesprekken en motivatiebrieven; doffe ellende. Eigenlijk zou je een toneelopleiding moeten krijgen om sollicitatiegesprekken te doen
Ik kreeg ooit gevraagd waar de interviewster in kwestie me 's nachts wakker voor mocht maken. Nu was het echt een vreselijk lekker wijf, dus je kunt mijn innerlijke antwoord wel raden.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef snakelady het volgende:
Wat heb je echt geantwoord?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:53 schreef charlieharper2 het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit gevraagd waar de interviewster in kwestie me 's nachts wakker voor mocht maken. Nu was het echt een vreselijk lekker wijf, dus je kunt mijn innerlijke antwoord wel raden.
Een uitdagende functie met leuke collega's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |