* pixelbitty koffie afpiktquote:
Niemand komt aan mijn eerste bakkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 16 september 2015 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn eerste bakkie!
* SgtPorkbeans pikt bakkie terugSorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En goed hoor.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Maar ik wil wel een bakkie voor je intappenquote:
Ik welquote:
Neehoor, ik zit nog steeds lekker in Spanjequote:
Nice, ik kom in de herfstvakantie wel even langsquote:Op woensdag 16 september 2015 09:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Neehoor, ik zit nog steeds lekker in Spanje
Het adres is helaas strikt geheim.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice, ik kom in de herfstvakantie wel even langs
Met melk en suiker plsquote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een bakkie voor je intappen
Mooi
Hoiquote:Op woensdag 16 september 2015 10:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb last van autistme daarom ben ik hier gekomen.
Hoi heb jij ook last van autisme?quote:
Hoi, somsquote:Op woensdag 16 september 2015 10:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoi heb jij ook last van autisme?
Hoi wat doe jij daaraan?quote:
Spelen met mn treinenquote:
Koop danquote:
Nieuwe versiequote:Op woensdag 16 september 2015 11:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een:
[ afbeelding ]
Is mijn lievelings
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn treintstel wel aan de jouwe hangen hoor
Ben jij treinenmeisje?quote:
Nee niet aan de jouwequote:Op woensdag 16 september 2015 11:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
[..]
Ben jij treinenmeisje?
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 11:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
[..]
Ben jij treinenmeisje?
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawil je mn collectie zien in mn kelder?
Ik heb een hele grote trein. Er komt zelfs rook uitquote:Op woensdag 16 september 2015 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
Ja, zal ik mijn lievelingstrein meenemen?
Is het een dubbeldekker?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote trein. Er komt zelfs rook uit
Ik wil jouw lievelingstrein wel zien jaquote:Op woensdag 16 september 2015 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
Ja, zal ik mijn lievelingstrein meenemen?
Hij kan heel hard rijden hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil jouw lievelingstrein wel zien jamisschien aanraken
Oehquote:Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij kan heel hard rijden hoor
Nee, zo'n oude Mat'64. Wel met wagonnetjes eraanquote:
jij wil een trein aanraken?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil jouw lievelingstrein wel zien jamisschien aanraken
Die is ook mooi! Misschien wil ik die welquote:Op woensdag 16 september 2015 11:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee, zo'n oude Mat'64. Wel met wagonnetjes eraan
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen stijfje krijgen van treinen
Vraag 'm voor Sinterklaasquote:Op woensdag 16 september 2015 11:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Die is ook mooi! Misschien wil ik die wel
Ik krijg geen stijfje hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 11:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen stijfje krijgen van treinen
Tepels toch wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijfje hoor
goh, echt?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stijfjesquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
genoeg leuke meisjes in de treinquote:Op woensdag 16 september 2015 11:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T gaat over treinmeisje en daar zal je VA hebben hoor
Ja dusquote:Op woensdag 16 september 2015 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
By the way dat is nu twee jaar geleden
Racist.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:51 schreef Simterklaas het volgende:
Ik vind die donkere kleur in de middenkolom vies
poep lekker vindenquote:
waarom?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik kijk nu al een uur naar NPO1 politiek debat
Geen idee. Ik kijk ook niet echt maar hij staat wel aan op de achtergrondquote:
Is lelijk iddquote:Op woensdag 16 september 2015 11:51 schreef Simterklaas het volgende:
Ik vind die donkere kleur in de middenkolom vies
het is gewoon de backgroundcolor, dus die moet mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag lichter of dat je zelf kan aanpassen
Staat zeker fixed nu?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is gewoon de backgroundcolor, dus die moet mee.
die balk met TT en paginanummers?quote:
Oh.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die balk met TT en paginanummers?
vast niet, maar heeft geen eigen background, neemt die van de hele pagina mee
quote:
gewoon in de settings lukt niet, als je dat bedoelde.quote:
Ik dacht dat die backgroundcolor (die donkere balk in het midden) een fixed color heeftquote:Op woensdag 16 september 2015 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
gewoon in de settings lukt niet, als je dat bedoelde.
Ik dacht dat je css position bedoelde ;s
niet janken, doorfappenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
KLB / Buurvrouw wordt in de kond gebatst
Maar Plop, ik word altijd zo moe van fappen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet janken, doorfappen
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar Plop, ik word altijd zo moe van fappen.
[ afbeelding ]
Schoolquote:
quote:
quote:
Niet de hele dag vrij zijnquote:
quote:
Jullie zijn allebei wormpjesquote:
wat noem je mij een worm vies vuil onderkruipselquote:Op woensdag 16 september 2015 16:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei wormpjes
Je UI is een wormpjequote:Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat noem je mij een worm vies vuil onderkruipsel
jij bent het laagste van het laagste van deze samenleving ik walg van mensen zoals jij
super lieve pokémonquote:Op woensdag 16 september 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet het is een shiny caterpie schele mongool
Het wordt een maaltijdsalade met een broodjequote:
die zijn nog actief?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
zo nieuwe iron maiden album duurt echt lang
bang van het donkerquote:Op woensdag 16 september 2015 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
zo nieuwe iron maiden album duurt echt lang
jupquote:Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die zijn nog actief?
Daarom DJ Paul opzettenquote:
Ik heb donderdag om 13:00 weekend jaquote:Op woensdag 16 september 2015 16:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet de hele dag vrij zijn
Opwarmen in een pan. Beetje aan laten branden, klein beetje maar. Dan is ie echt lekker.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb gister ook pizza gehad maar er is nog pizza over en is zonde om weg te gooien
TR gemaakt wegens jaloezie uitlokkingquote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb donderdag om 13:00 weekend ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Beetje bodem nat maken en dan in panquote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opwarmen in een pan. Beetje aan laten branden, klein beetje maar. Dan is ie echt lekker.
Jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb donderdag om 13:00 weekend ja
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens jaloezie uitlokking![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik moet nog een verslag makenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers.
Heb je veel huiswerk?
U wot m8quote:Op woensdag 16 september 2015 17:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Mensen die geen bal uitvoeren en al op donderdag weekend hebben
Sgoed jongeuhquote:
Zwabbieeeequote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet nog een verslag maken
Ik heb vrijdag geen school neequote:Op woensdag 16 september 2015 17:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Mensen die geen bal uitvoeren en al op donderdag weekend hebben
Van practicum die we afgelopen 3 weken hebben gedaanquote:
of gewoon in de ovenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opwarmen in een pan. Beetje aan laten branden, klein beetje maar. Dan is ie echt lekker.
gebruik hem ook niet meer maar wil die update even zienquote:Op woensdag 16 september 2015 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
gebruiken mensen nog snapchat?
hallo het is 2015 geen 2013
stating the obviousquote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
gebruik hem ook niet meer maar wil die update even zien__
Heb ook geen vrienden die het gebruiken
Als je maar niet mijn lievelingstrein kapot maakt.quote:
Ik zal er alleen goed mee spelenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je maar niet mijn lievelingstrein kapot maakt.
Nee maar die enge is leukquote:Op woensdag 16 september 2015 18:23 schreef PausNicolaas het volgende:
WIE WEET hoe die nieuwe Snapchat update werkt
Frietquote:
Help me dan. Heb die update gedaan maar kan nergens die enge en die unicorn vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee maar die enge is leuk
Je moet jezelf filmen denk ikquote:Op woensdag 16 september 2015 19:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Help me dan. Heb die update gedaan maar kan nergens die enge en die unicorn vinden
Gedaan maar werkt nietquote:Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet jezelf filmen denk ik
Je bent gewoon domquote:
Ja klopt.quote:
quote:
Hee ik doe uni jaquote:
Ik kom even binnenvallenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Help me dan. Heb die update gedaan maar kan nergens die enge en die unicorn vinden
Hallonquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen
Voordat je een foto maakt 2/3 sec op je hoofd drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
Hahaha kijk mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heyoquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen
Voordat je een foto maakt 2/3 sec op je hoofd drukken
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
Hahaha kijk mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo rich[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 19:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Yoooo Rich is alles goed me je
Dit?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef richolio het volgende:
Net die Poltergeist film gekeken, was wel tof alleen dat einde
Lol eng ding. Nee eigenlijk was het wel een toffe film, wil verder niet spoiler ofzoquote:
Neej is niet okéquote:Op woensdag 16 september 2015 19:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Lol eng ding. Nee eigenlijk was het wel een toffe film, wil verder niet spoiler ofzo
Neen klopt, ga popcorntimenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wilde Broadchurch verder kijken, staat S2 niet op netflix
Volgens mij nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:58 schreef Crip het volgende:
Hello mooierds is surge hier (geweest) vandaag?
Possible-future-childern murderer!!!!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga hork zeggen dat hij hem ziek hard in zijn kruis moet slaan
in jou geval zal dat geen slecht idee zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Possible-future-childern murderer!!!!
Geen idee waar deze persoonlijke aanval vandaan komt, maar je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in jou geval zal dat geen slecht idee zijn
SURGE WAAR WAS JE!?!?!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
AIVD geïnformeerd over deze mogelijke aanslag op mijn kruis.
Ik heb zijn sperm al ingevrorenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Possible-future-childern murderer!!!!
GEEN GOEDE SMOESquote:
gewoon voor de leukquote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee waar deze persoonlijke aanval vandaan komt, maar je kan wel eens gelijk hebben
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Piet Warkiet.
Whahaha ik weet wp z'n echte naam xD xD xD
houden zoquote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Zn achternaam niet helemaal meer tho
Ik download gewoon mijn series.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik download gewoon mijn series.
Download & chillquote:
Even wakker worden.quote:
Ik snoep alleen pepernotenquote:Op donderdag 17 september 2015 09:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naar leuke tennis dames, net als jij, ouwe snoepert.
September is behoorlijk kut so far qua weerquote:Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef Simterklaas het volgende:
Het regent weer eens voor de verandering
Zie je dat nu pasquote:
En zo langzamerhand weer de donkere maanden inquote:Op donderdag 17 september 2015 10:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
September is behoorlijk kut so far qua weer
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenkort eens @geo4quotes aanmaken
Vorig jaar in de kerstvakantie zat ik in het hoge noorden van Noorwegenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Hopelijk wordt het net als vorig jaar qua winter.
Dat je midden/eind december nog een tentje kan opzetten zonder dat je bevriest
Nicequote:Op donderdag 17 september 2015 10:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vorig jaar in de kerstvakantie zat ik in het hoge noorden van Noorwegen
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Hopelijk wordt het net als vorig jaar qua winter.
Dat je midden/eind december nog een tentje kan opzetten zonder dat je bevriest
Zou graag nog een keer willen gaan, maar dan met een vriend erbij, maar die kunnen allemaal nietquote:Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Wil ik ook wel een keer naar toe
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
2 keer het noorderlicht gezien
In de regenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
alleen dan deze keer niet ander half uur kutten om hem op te vouwen, zonder succes
quote:
Ik dacht dat alleen anusdarmen bestondenquote:
So cuteeeeeeeeequote:
2 good burgers en 5 mcflurries en 3 grote colaquote:Op donderdag 17 september 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Welcome to Good Burger, home of the Good Burger!
Can I take your order?
Wat een random bestelling dit.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 good burgers en 5 mcflurries en 3 grote cola![]()
![]()
Aaaaaight, GG bruhquote:Op donderdag 17 september 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
Net geslaagd voor mijn rijbewijsben happyyyy
Welke regio woon je?quote:Op donderdag 17 september 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
Poehhhhhhh, gelukkig woon ik niet onder de rivierenquote:Op donderdag 17 september 2015 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brabant. Ik rijd je schimmel dood.
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel trots op je. Fucking nailed it!
Omfg je bent al vrijquote:Op donderdag 17 september 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel trots op je. Fucking nailed it!
Yishquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Mijn pa ook 3x gezegd dat hij trots is en "super jongen super"was ff langs geweest.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 september 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Muse komt naar Ziggo Dome hè.quote:
Je kan rijden nu tochquote:Op donderdag 17 september 2015 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaan we lopen vanavond?Denk het wel he?
Ojaquote:Op donderdag 17 september 2015 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan het wel, maar mag het niet5 dagen wachten voordat je het pasje bij kan ophalen.
Naar school? Autoquote:Op donderdag 17 september 2015 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaan we lopen vanavond?Denk het wel he?
Weet ik, ga je?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muse komt naar Ziggo Dome hè.
Oehhhquote:Op donderdag 17 september 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke. Dan doe ik mijn speciale gelegenheidsschoenen aan
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie zitten op dezelfde school?quote:
We zijn loversquote:Op donderdag 17 september 2015 14:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten op dezelfde school?
Denk het wel.quote:
Nee, maar hij komt wel naar mn P uitreikingquote:Op donderdag 17 september 2015 14:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten op dezelfde school?
Kan wel in PM ditquote:Op donderdag 17 september 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, geen internetlovers, dat zou nog veel raarder zijn.. dus is al raar, maar zo'n weirdo's zijn we nou ook weer nietquote:
Ontmoet via FOK! of nu gewoon met elkaar praten op FOK!?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, geen internetlovers, dat zou nog veel raarder zijn.. dus is al raar, maar zo'n weirdo's zijn we nou ook weer niet
Eerstequote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ontmoet via FOK! of nu gewoon met elkaar praten op FOK!?
Ontmoet via FOK!, normale ontmoeting gericht op eventuele vriendschap, klikte ernorm, nu al 8 maanden een koppeltje en nog steeds kleffiebeffie 24/7quote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ontmoet via FOK! of nu gewoon met elkaar praten op FOK!?
quote:
Ja mag ik even?quote:
Kan je nog lang wachten.quote:
Zegt deze, die zijn liefde op FOK! heeft gevonden...quote:Op donderdag 17 september 2015 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet je huis uitdurven en yolo gaan
En dan niet eens zelf ging reizen..quote:Op donderdag 17 september 2015 14:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zegt deze, die zijn liefde op FOK! heeft gevonden...
Is hij zo knap 10/10?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan niet eens zelf ging reizen..
Nee, ik ben gewoon liefquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontmoet via FOK!, normale ontmoeting gericht op eventuele vriendschap, klikte ernorm, nu al 8 maanden een koppeltje en nog steeds kleffiebeffie 24/7
Meeten in AHquote:
broodjes bakken bij de AHquote:
Ben jij meisje 16-19, dan meeten?quote:
denken dat je zomaar kan meeten met snowbellsquote:Op donderdag 17 september 2015 14:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij meisje 16-19, dan meeten?
Ze rukt je ballen eraf.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij meisje 16-19, dan meeten?
En plaatst er snowbells voor in de plaats.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat je zomaar kan meeten met snowbells
Wat een ongeloof weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |