Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Joop zei in Zomergasten dat Pim Fortuyn nog nooit wat goeds gedaan had in zijn leven.
Iedere man met een baard en een jurk preventief ruimenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want iedereen van IS is natuurlijk makkelijk op te sporen.
Wacht maar af.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vo
[..]
Ik woon relatief dichtbij, geen last van.
Hanna had haar atelier zelfs leeg gehaald om er wat op te vangen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel mensen hebben de Arie Boomsma's, Hanna Verbooms en Beau van Erven Dorentjes van deze wereld in huis genomen?
Onzin die man is hoogleraar geweestquote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.
Zeggen dat mensen nog nooit iets goeds gedaan hebben in hun leven...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.
Jeroen "de multiculturele samenleving is mislukt" Pauw, is links?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Gadverdamma wat dringt die Pauw toch iedereen zijn linkse mening aan iedereen op
Als premier zou hij hopeloos gefaald hebben. Pim was een clown, net als Trump nu.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zeggen dat mensen nog nooit iets goeds gedaan hebben in hun leven...
Doe maar niet, voor je het weet krijg je er 6 ISISbaarden bijquote:Op donderdag 17 september 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik deze vrouw opvangen in mijn huis?
En het zijn allemaal verdienstelijke chansonniers, zo weet ik sinds DWDD vanavond.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh.. weer zo'n voorbeeldige vluchteling.
Ja, die wil ik ook wel in huis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |