quote:Kabinet zoekt met spoed opvangplekken
Er moeten voor vanavond nog 750 slaapplekken geregeld worden voor vluchtelingen. Het kabinet riep vanmiddag alle burgemeesters in Nederland daartoe op. De actie is nodig omdat de laatste dagen zo’n 700 vluchtelingen per dag erbij komen. Pauw spreekt erover met VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra, ondernemer Erik de Vlieger en VVD-raadslid Joey Engelen uit Weert. Hoe gaat de politiek met de nog steeds groeiende stroom vluchtelingen om en biedt de opvang kansen voor ondernemers? Te gast is ook journaliste Tahmina Akefi, zij vluchtte zelf uit Afghanistan.
Ik denk niet dat er een mannelijke kloon achter jou zit. Gelijk over haarkleur beginnen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Grunge. het volgende:
Oeh! Véél beter, deze haarkleur bij Sofie. Die Bassie-kleur.
Joop is een seniele oude gek.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Joop is er iets teveel in gaan geloven. Heel veel iets te veel.
Joop woont ver van AZC's af.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Joop zei in Zomergasten dat Pim Fortuyn nog nooit wat goeds gedaan had in zijn leven.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Want iedereen van IS is natuurlijk makkelijk op te sporen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef marcodej het volgende:
Die mensen moeten we op humane wijze opvangen, ISIS zo snel mogelijk verjagen, en dan actief terug sturen.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Ik woon relatief dichtbij, geen last van.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Joop woont ver van AZC's af.
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Joop zei in Zomergasten dat Pim Fortuyn nog nooit wat goeds gedaan had in zijn leven.
Iedere man met een baard en een jurk preventief ruimenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want iedereen van IS is natuurlijk makkelijk op te sporen.
Wacht maar af.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vo
[..]
Ik woon relatief dichtbij, geen last van.
Hanna had haar atelier zelfs leeg gehaald om er wat op te vangen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel mensen hebben de Arie Boomsma's, Hanna Verbooms en Beau van Erven Dorentjes van deze wereld in huis genomen?
Onzin die man is hoogleraar geweestquote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.
Zeggen dat mensen nog nooit iets goeds gedaan hebben in hun leven...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben gehad.
Jeroen "de multiculturele samenleving is mislukt" Pauw, is links?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Gadverdamma wat dringt die Pauw toch iedereen zijn linkse mening aan iedereen op
Als premier zou hij hopeloos gefaald hebben. Pim was een clown, net als Trump nu.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zeggen dat mensen nog nooit iets goeds gedaan hebben in hun leven...
Doe maar niet, voor je het weet krijg je er 6 ISISbaarden bijquote:Op donderdag 17 september 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik deze vrouw opvangen in mijn huis?
En het zijn allemaal verdienstelijke chansonniers, zo weet ik sinds DWDD vanavond.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh.. weer zo'n voorbeeldige vluchteling.
Ja, die wil ik ook wel in huis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |