Jaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeroen "de multiculturele samenleving is mislukt" Pauw, is links?
Ik kan me niet voorstellen dat je dit als pleziertripje doet.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
DIE MENSEN ZIJN NIET OP DE VLUCHT!
Althans... het merendeel niet.
Het domme is dat veel mensen doen alsof 'allochtoon' en bevolkingsgroep is die vervolgens gedefinieerd wordt als iets dat lijkt op een randgroepmarokkaan. Afghanen zijn over het algemeen prima mensen voor zover ik ervaren heb. No matter wat de achtergrond is.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Ze doet me denken aan een half Afghaanse christelijke vriendin die ik ooit had.
Het is tenslotte VARA hè, verlengstuk van de PvdA.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Ze proberen in deze show natuurlijk wel draagvlak te creëren voor vluchtelingen.
Ja, dus?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:24 schreef Djoetma het volgende:
Het is natuurlijk wel een feit dat het niet zo is dat het westen niets te maken heeft met de problemen daar.
Volgens mij zeggen er heel weinig 'laat maar binnenkomen', maar zeggen ze vooral 'die mensen staan nu eenmaal aan onze poort te rammelen, laten we ze for the time being normaal opvangen'.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ergens hoop ik dat die "laat ze binnenkomen mensen" straks echt dikke problemen krijgen met vluchtelingen en keihard moeten huilen om de ellende die zij mede hebben veroorzaakt.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dit als pleziertripje doet.
Ik had hem aangepast voordat jij die post maakte, derhalve onterechte klacht.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat je grapje in het water valt door de grammaticafout
Verantwoordelijkheid nemen. En dat kan op verschillende manieren. Bijv. een oorlogsmissie open houden.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus?
Moeten we het hier dan vrijwillig ook maar een kankerzooi laten worden?
En daar is niks raars aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Het merendeel is gewoon economisch vluchteling.
En jij denkt dat we ze ooit het land nog uitkrijgen?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen er heel weinig 'laat maar binnenkomen', maar zeggen ze vooral 'die mensen staan nu eenmaal aan onze poort te rammelen, laten we ze for the time being normaal opvangen'.
Hij denkt aan een musical over vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn we serieus bij de fase aanbeland dat Joop van den Ende het orakel is wat betreft de vluchtelingendiscussie.
Het is andersom omdat ze bij Powned niet oordelen op onderbuikquote:Op donderdag 17 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Meestal gaat het zo, de meerderheid in deze show is voor opvang. Er is ook bijna altijd wel een nette vluchteling. Een nette schrijver, studente of tandarts.
Een kleine meerderheid is tegen, vaak iemand die niet goed uit zijn woorden overkomt.
Powned doet het precies andersom.
Zou Joop een vluchteling in huis nemen?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij denkt aan een musical over vluchtelingen.
Het is niet raar, maar wat wel raar is om hier nog veel meer islam binnen te halen dan je lief is. Als je een beetje je ogen opent zie je dat het een religie is die overal waar het opduikt voor problemen zorgt. Oprotten met dat volk.quote:
Joop kan er 1000 opvangen in zijn huis. Hij is nu in slaap gevallen overigens. Het is wachten tot de luier vol is.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Joop een vluchteling in huis nemen?
Het is werkelijk om te kotsen dit.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Meestal gaat het zo, de meerderheid in deze show is voor opvang. Er is ook bijna altijd wel een nette vluchteling. Een nette schrijver, studente of tandarts.
Een kleine meerderheid is tegen, vaak iemand die niet goed uit zijn woorden overkomt.
Powned doet het precies andersom.
Tot die tijd verafschuwt men Hongarije omdat ze de grenzen dichtgooien. Ze kunnen het niet aan. Dan komen de vrienden van GroenLinks uit Brussel met een bril-jant idee om Hongarije het EU-stemrecht te ontnemen en zelfs boetes op te leggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
En uiteindelijk zal het antwoord zijn: grenzen dicht. Zoals Geert nu al voorstelt. Maar we laten de boel eerst nog verder door etteren en pas op het laatste moment tot het niet anders kan, nemen we het rationele besluit.
Vertel?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen hebben gewoon totaal niet door wat voor teringzooi we nu binnenhalen
Feelgoodtelevisie.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er wordt totaal niet geluisterd naar wat de burger wil. Ze rammen het je gewoon door je strot.
Huil huil.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er wordt totaal niet geluisterd naar wat de burger wil. Ze rammen het je gewoon door je strot.
Ok, Henk. Groetjes aan Ingrid.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij huilt straks wel als je in je flikker wordt gestoken door een asielzoeker die 's nachts naast je bed staat.quote:
Het is wel waar. Als je een schuurtje wil bouwen, moet je een bestemmingsplan aanvragen en ben je een paar jaar bezig. Terwijl er in no-time op diverse plekken duizenden asielzoekers opgevangen worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, Henk. Groetjes aan Ingrid.
Hoe vaak is dat gebeurd dat laatste pakweg 5 jaar?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij huilt straks wel als je in je flikker wordt gestoken door een asielzoeker die 's nachts naast je bed staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |