abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:07:49 #276
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156188140
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:06 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Gewoon geen enkele oorlogsvluchteling meer opvangen dus?
Maar het zijn er nu 700 per week, denk je dat dat vol te houden is?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156188146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat duizenden jihad strijders en andere oorlogsmisdadigers met valse (maar niet van echt te onderscheiden) Syrische paspoorten vrolijk Europa binnenwandelen is geen doemdenkerij.
Dat verhaal over binnensluipende Jihadisten is je reinste doemdenkerij. Het terreurgevaar komt van geradicaliseerde medelanders en niet van de vluchtelingen.
pi_156188148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:06 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Gewoon geen enkele oorlogsvluchteling meer opvangen dus?
Als het aan mij ligt wordt hier geen enkele vluchteling meer opgevangen. We moeten mensen in de regio helpen.
pi_156188163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Daar ga je weer met je hersenspinsels. :')
Die massale toestroom van vluchtelingen kost geen bakken met geld dat ten koste gaat van zaken waar het anders terecht zou komen? Dorpjes die straks worden overspoeld door vluchtelingen waarna de verhoudingen autochtoon vs allochtoon compleet scheef komt te liggen en mensen de waarde van hun huis in elkaar zien storten bijvoorbeeld? Hersenspinsels?

Aanrandingen, diefstal, gehang op straat, algehele verpaupering et cetera et cetera.....

Hersenspinsels?

Jij moet zelf maar eens aan je voorhoofd voelen, want volgens mij ben jij totaal niet in orde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 00:08:56 ]
pi_156188181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:07 schreef Sked het volgende:

[..]

Doemdenkerij? Je bedoelt dat er economische vluchtelingen zijn? Dat er mensen van IS tussen kunnen zitten? Dat ze in veiligheid een hoop dingen doen die niet mogen? Ok.
Dus wanneer men kan vaststellen dat iemand daadwerkelijk politiek of oorlogsvluchteling is, dan steun jij dergelijke opvang?
pi_156188202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mensen die dat scanderen zijn op zijn minst een klein stapje verwijderd van radicalisme.
Dit ziet er vooral uit als een islamitische versie van Opwekking.

Als ik in die trein zou staan zou ik overigens laten weten dat ze ff moeten dimmen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_156188219
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt wordt hier geen enkele vluchteling meer opgevangen. We moeten mensen in de regio helpen.
Dus miljoenen euro's naar die regio krijg jouw steun?
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:10:53 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156188227
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dat verhaal over binnensluipende Jihadisten is je reinste doemdenkerij. Het terreurgevaar komt van geradicaliseerde medelanders en niet van de vluchtelingen.
Je hebt het verhaal gister van journalist Harald Doornbos gemist? De rebellen hebben de printers en lege paspoorten van Assad gejat, voor 1000 euro heb je een niet van echt te onderscheiden Syrisch paspoort, en hey, wat denk je? Wie maakt daar vooral gebruik van? Strijders van ISIS, JAN en ander gespuis, en natuurlijk vluchtelingen die niet uit Syrie komen en zo Duitsland binnen willen komen. Echt hoe naïef kan je zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156188232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die massale toestroom van vluchtelingen kost geen bakken met geld dat ten koste gaat van zaken waar het anders terecht zou komen? Dorpjes die straks worden overspoeld door vluchtelingen waarna de verhoudingen autochtoon vs allochtoon compleet scheef komt te liggen en mensen de waarde van hun huis in elkaar zien storten bijvoorbeeld? Hersenspinsels?

Aanrandingen, diefstal, gehang op straat, algehele verpaupering et cetera et cetera.....

Hersenspinsels?

Jij moet zelf maar eens aan je voorhoofd voelen, want volgens mij ben jij totaal niet in orde.
De problematiek met allochtonen zie je steeds meer door het hele land. Ik snap ook niet waar de eenheidsworstcombinatie VVD-PvdA mee bezig is. Wilders kan zich verzekeren van een mooie verkiezingswinst.
pi_156188239
quote:

[..]

Dit soort mannetjes bivakkeren er in een park in Brussel...

IS strijders? Geen idee... maar dit lijkt me geen zuivere koffie.
pi_156188240
quote:
Het terreurgevaar komt van geradicaliseerde medelanders en niet van de vluchtelingen.
Die vluchtelingen kunnen over vijf jaar een Nederlands paspoort aanvragen, en dan zijn het dus 'medelanders'.
pi_156188262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dit ziet er vooral uit als een islamitische versie van Opwekking.

Als ik in die trein zou staan zou ik overigens laten weten dat ze ff moeten dimmen.
Jij wilt vooral meer islam in Europa?
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:12:46 #288
436595 Sked
Zonnestraal
pi_156188276
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:09 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dus wanneer men kan vaststellen dat iemand daadwerkelijk politiek of oorlogsvluchteling is, dan steun jij dergelijke opvang?
Met dank aan de EU (die dachten ook humaan) zijn we al te laat om dit accuraat vast te stellen voor deze enorme groep. Mocht het een optie zijn vind ik wel dat je goed moet uitzoeken of iemand echt niet terug kan.
pi_156188292
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die massale toestroom van vluchtelingen kost geen bakken met geld dat ten koste gaat van zaken waar het anders terecht zou komen?
Het voorzien in de primaire levensbehoefte van je medemens gaat wmb voor op alle andere zaken.

quote:
Dorpjes die straks worden overspoeld door vluchtelingen waarna de verhoudingen autochtoon vs allochtoon compleet scheef komt te liggen en mensen de waarde van hun huis in elkaar zien storten bijvoorbeeld? Hersenspinsels?
Opvang in de grotere steden?

quote:
Aanrandingen, diefstal, gehang op straat, algehele verpaupering et cetera et cetera…..
Opgeblazen.
pi_156188304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij wilt vooral meer islam in Europa?
Nee. Ik wil normaal gedrag.
pi_156188314
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je hebt het verhaal gister van journalist Harald Doornbos gemist? De rebellen hebben de printers en lege paspoorten van Assad gejat, voor 1000 euro heb je een niet van echt te onderscheiden Syrisch paspoort, en hey, wat denk je? Wie maakt daar vooral gebruik van? Strijders van ISIS, JAN en ander gespuis, en natuurlijk vluchtelingen die niet uit Syrie komen en zo Duitsland binnen willen komen. Echt hoe naïef kan je zijn.
Er komt een tijd dat dit soort mensen gelyncht zullen worden.... al hoop ik dat dit nooit zal gebeuren.
pi_156188322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit soort mannetjes bivakkeren er in een park in Brussel...

[ afbeelding ]

IS strijders? Geen idee... maar dit lijkt me geen zuivere koffie.
Volgens mij kwamen die haatbaarden juist om voedsel uit te delen voor PR-doeleinden.
pi_156188323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:13 schreef Intellectueel het volgende:
Het voorzien in de primaire levensbehoefte van je medemens gaat wmb voor op alle andere zaken.

Zo dachten ze dus in de Sovjet-Unie ook, maar die mentaliteit brengt geen welvaart. Die zorgt er voor dat iedereen arm is.
pi_156188331
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee. Ik wil normaal gedrag.
Moet je vooral heel veel islam uit een regio vol sektarisch geweld binnenhalen. :')
pi_156188334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens mij was het zelfs 750 euro. En als je afdingt, ze weten dat westerlingen geld hebben, waarschijnlijk nog minder ook.
pi_156188335
Erik de Vlieger heeft toch wel de mening verkondigd van de gemiddelde NL'er, denken jullie niet?
I´m back.
pi_156188348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Moet je vooral heel veel islam uit een regio vol sektarisch geweld binnenhalen. :')
We halen ze niet binnen, ze zijn er.
pi_156188363
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen die haatbaarden juist om voedsel uit te delen voor PR-doeleinden.
Feit dat ze er al zijn zegt genoeg..
pi_156188365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
Erik de Vlieger heeft toch wel de mening verkondigd van de gemiddelde NL'er, denken jullie niet?
Ik denk dat de gemiddelde NL'er genuanceerder denkt.
pi_156188368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
Hij wil alleen gezinnetjes met lieve kinderen. Hoe weet hij of papa de islam er niet flink inslaat bij die lieve koters?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')