Wie weet hoe lang het onveilig daar is. Dus dat kan ook niet oneindig.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
Die mensen zoeken veiligheid, je hoeft ze niet meer te geven dan veiligheid en een humane behandeling.
Iedereen die ze meer wil geven is een linkse idioot
Het is goed met je.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wilt zien.
Humaan denken is leuk, totdat Europa overspoeld wordt met miljoenen derdewereldbewoners.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Links is een incorrect begrip. Ik denk humaan, universeel en niet tribalistisch.
Kans is klein.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Hoop dat jij als eerste gezeik krijgt met vluchtelingen in je buurt.
Nog humaan durven denkenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Links is een incorrect begrip. Ik denk humaan, universeel en niet tribalistisch.
Ik snap dat ze naar een land willen waar ze een huis, een fiets en een hele huisraad krijgen. Juist omdat dit bekend is komen ze. We creëren de vraag en het probleem dus zelf.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlander in de onderste laag van de maatschappij wordt aan de kant geschoven, zie de situatie die luxerobots schetst. Is dit een maatschappij die je wil hebben? Mensen die uit het buitenland langskomen, worden vorstelijk onthaald waar de werkeloze wordt gestraft door het kabinet. Wachtlijsten in je hol, asielzoekers voorrang. Kom op, ik snap best dat die mensen een pittige tijd hebben doorgemaakt, maar ik blijf het ridicuul vinden dat je dan opeens meer rechten hebt dan een staatsburger in dat land
Dit lijken geen vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Humaan denken is leuk, totdat Europa overspoeld wordt met miljoenen derdewereldbewoners.
Hoezo is dit ISIS?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Humaan denken is leuk, totdat Europa overspoeld wordt met miljoenen derdewereldbewoners.
Joh. De overgrote meerderheid zijn geen vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dit lijken geen vluchtelingen.
Nederland stikt van de landverraders tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog humaan durven denken
Ben je echt zo dom of gewoon gehersenspoeld?
Zegt de proleet. Voor een bekrompen geest als die van jou is elke vorm van humanisme natuurlijk volledig onbekend.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog humaan durven denken
Ben je echt zo dom of gewoon gehersenspoeld?
Mensen die dat scanderen zijn op zijn minst een klein stapje verwijderd van radicalisme.quote:
Nee hoor, maar feit is wel dat er intussen zoveel haken en ogen aan dit probleem zitten dat humaan denken gewoon naïef is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zegt de proleet. Voor een bekrompen geest als de van jou is elke vorm van humanisme natuurlijk volledig onbekend.
Alleen durven de landen als individu bijna geen beslissing te nemen. Iedereen kijkt maar naar Brussel. In Brussel zal het opgelost moeten worden en dat terwijl Brussel een vies walgelijk riool is waar het belang van de Europese burger 0,0 speelt.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap dat ze naar een land willen waar ze een huis, een fiets en een hele huisraad krijgen. Juist omdat dit bekend is komen ze. We creëren de vraag en het probleem dus zelf.
Hoe kan men 'land' verraden?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederland stikt van de landverraders tegenwoordig.
Flikker eens op met je persoonlijke aanvallen iedere keer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zegt de proleet. Voor een bekrompen geest als die van jou is elke vorm van humanisme natuurlijk volledig onbekend.
Door in rap tempo alles moedwillig ten gronde te richten wat men in decennia heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe kan men 'land' verraden?
Ik zie geen haken en ogen maar doemdenkerij dat nergens op gestoeld is. Zeg dan gewoon da je niet nog meer allochtonen in het land ziet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, maar feit is wel dat er intussen zoveel haken en ogen aan dit probleem zitten dat humaan denken gewoon naïef is.
Daar ga je weer met je hersenspinsels.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door in rap tempo alles moedwillig ten gronde te richten wat men in decennia heeft opgebouwd.
Ja, laten we stoppen inhumaan te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef luxerobots het volgende:
En omdat ze hier een huis, spullen, onderwijs en gezondheidszorg krijgen willen ze ook niet meer weg. We creëren de problemen zelf.
?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, laten we stoppen inhumaan te zijn.
Dat duizenden jihad strijders en andere oorlogsmisdadigers met valse (maar niet van echt te onderscheiden) Syrische paspoorten vrolijk Europa binnenwandelen is geen doemdenkerij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik zie geen haken en ogen maar doemdenkerij dat nergens op gestoeld is. Zeg dan gewoon da je niet nog meer allochtonen in het land ziet.
Doemdenkerij? Je bedoelt dat er economische vluchtelingen zijn? Dat er mensen van IS tussen kunnen zitten? Dat ze in veiligheid een hoop dingen doen die niet mogen? Ok.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik zie geen haken en ogen maar doemdenkerij dat nergens op gestoeld is. Zeg dan gewoon da je niet nog meer allochtonen in het land ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |