'Dat volk', 'pleurisvolk'.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik ze kwalijk. Moet je de beelden eens zien wat voor een kankerzooi ze er van maken. En nog rellen ook.
Zelfs kleine kinderen die er in betrokken worden en door dat pleurisvolk onder de voet gelopen wordt.
Als ik de keuze had tussen Nederland of Hongarije, zou ik ook voor Nederland kiezen.quote:
Ze eisen zelfs warm weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik me zorgen om maak is dat de vluchtelingen veel meer privileges lijken te hebben dan de gemiddelde Nederlander. Dat eerste recht op een woning. Rutte wil die 630,000 werkelozen drastisch verminderen, maar er komen ook vluchtelingen aan die een veel goedkopere arbeidskracht zijn. Laten we alsjeblieft niet vergeten dat die vluchtelingen niet voor een appel en een ei gehuisvest worden.
Waarom woningen voor die mensen. Gewoon kampementen met uitzicht op terugkeer naar land van herkomst. Dat kleine percentage echte oorlogsvluchtelingen, mag wat mij betreft een kans maken om zich hier te vestigen, maar onder hele strikte voorwaarden.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik me zorgen om maak is dat de vluchtelingen veel meer privileges lijken te hebben dan de gemiddelde Nederlander. Dat eerste recht op een woning. Rutte wil die 630,000 werkelozen drastisch verminderen, maar er komen ook vluchtelingen aan die een veel goedkopere arbeidskracht zijn. Laten we alsjeblieft niet vergeten dat die vluchtelingen niet voor een appel en een ei gehuisvest worden.
Pas op anders stuur ik deze jongen op je af!1!!!!!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik ze kwalijk. Moet je de beelden eens zien wat voor een kankerzooi ze er van maken. En nog rellen ook.
Zelfs kleine kinderen die er in betrokken worden en door dat pleurisvolk onder de voet gelopen wordt.
Mee eens, al denk en vrees ik dat het onmogelijk te controleren valt.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom woningen voor die mensen. Gewoon kampementen met uitzicht op terugkeer naar land van herkomst. Dat kleine percentage echte oorlogsvluchtelingen, mag wat mij betreft een kans maken om zich hier te vestigen, maar onder hele strikte voorwaarden.
Ik heb een huurhuis gekregen, wachtlijst van meer dan 7 jaar. Heb nu een asielzoeker als buurman.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
wil die 630,000 werkelozen drastisch verminderen
Ik heb een beetje een hekel aan moslims gekregen. Weet niet hoe dat komt. Sorry.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
'Dat volk', 'pleurisvolk'.
Wat voor zooi verwacht je wanneer men zonder sanitaire en andere sociale voorzieningen aan hun lot worden overgelaten.
Het gebrek aan empathie bij jullie zolderkamerpubers is schrijnend.
Ja, laten we ze opvangen in oude doorvoerkampen zoals in Westerbork met de Molukkers gebeurde.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij het meeste stoort.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb een huurhuis gekregen, wachtlijst van meer dan 7 jaar. Heb nu een asielzoeker als buurman.
Niet dat het een kwaaie is, had zich netjes voorgesteld (misschien is hij wel van IS, ik weet het natuurlijk niet).
Maar vind het systeem wel oneerlijk.
Dat was een tijd dat boter nog op de bon was.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, laten we ze opvangen in oude doorvoerkampen zoals in Westerbork met de Molukkers gebeurde.
Je begrijpt dat deze mensen juist gevlucht zijn voor moslimgeweld?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan moslims gekregen. Weet niet hoe dat komt. Sorry.
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze mensen juist gevlucht zijn voor moslimgeweld?
Allemaal joh? Wat een fantast ben jij..quote:Op donderdag 17 september 2015 23:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze mensen juist gevlucht zijn voor moslimgeweld?
Ik denk tenminste niet links.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze proleet weer.
In b4 verschillende stromingenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal joh? Wat een fantast ben jij..
Dan zouden ze hun religie inmiddels ook wel moeten uitkotsen, toch? Zie ze echter schuimbekkend Allahu Akbar schreeuwen in treinen en langs de Hongaarse grens.
Jij ziet wat je wilt zien.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan zouden ze hun religie inmiddels ook wel moeten uitkotsen, toch? Zie ze echter schuimbekkend Allahu Akbar schreeuwen in treinen en langs de Hongaarse grens.
Slechts 20% komt uit Syrië en slechts een heel klein percentage daarvan heeft werkelijk oorlogsgeweld meegemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze proleet weer.
De verhoudingen zijn compleet zoek, Intellectueel. We weten niet wie die mensen zijn. We weten niets van ze. Er zullen zeker wel oorlogsvluchtelingen tussen zitten. De kans is ook aanwezig dat het economische vluchtelingen zijn of terroristen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, laten we ze opvangen in oude doorvoerkampen zoals in Westerbork met de Molukkers gebeurde.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Slechts 20% komt uit Syrië en slechts een heel klein percentage daarvan heeft werkelijk oorlogsgeweld meegemaakt.
De meesten zijn deserteurs die niet het leger van Assad in willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |