Zeg wat je wilt, als Shaw zijn been niet gebroken had, kraaide er geen haan naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat mensen die geen fan zijn van PSV mij gelijk geven. Ik ben eerlijk gezegd neutraal in dit hele verhaal al lijkt het niet zo. Was het van Moreno te prijzen dat hij een doelpunt wilde voorkomen.. natuurlijk. Was dat het risico waard om iemand zwaar te blesseren? Nee. En het is niet de eerste keer dat hij het flikt, op het WK deed hij het ook al. Alleen brak hij toen gelukkig zijn eigen been
Dat doe je toch niet expres man.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat mensen die geen fan zijn van PSV mij gelijk geven. Ik ben eerlijk gezegd neutraal in dit hele verhaal al lijkt het niet zo. Was het van Moreno te prijzen dat hij een doelpunt wilde voorkomen.. natuurlijk. Was dat het risico waard om iemand zwaar te blesseren? Nee. En het is niet de eerste keer dat hij het flikt, op het WK deed hij het ook al. Alleen brak hij toen gelukkig zijn eigen been
Jepquote:Op woensdag 16 september 2015 12:06 schreef Bonkers. het volgende:
Heeft PSV eigenlijk een optie tot koop bij Lestienne?
Mooie speler wel.
Britse pers vond het een 'horror tackle', die 100% met rood bestraft had moeten worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt, als Shaw zijn been niet gebroken had, kraaide er geen haan naar.
."quote:Media
In de Britse media was met name The Sun duidelijk over de tackle. "Horror. Een ziekmakend moment, waarvan je maag omkeert, na een afgrijselijke tackle begaan door een man die ontsnapte aan rood.''
''Dit was een nacht van diepe verslagenheid voor Manchester United'', luidde het oordeel van The Guardian. ''Bij hun terugkeer in de Champions League werd Luke Shaw getroffen door een verschrikkelijke blessure. De slechtste manier om de groepsfase te beginnen.''
The Telegraph vraagt zich af of Moreno, die daarna de 1-1 maakte nog wel op het veld had mogen staan. "De blessure was shocking en de tackle zal de komende dagen uitgebreid besproken worden. Het was een ongecontroleerde actie. Zijn ene been raakte weliswaar de bal, maar het andere nam Shaw mee
Natuurlijk is het niet de bedoeling van Moreno om zijn been te breken maar als je zo ongecontroleerd in komt en dan ook nog dat achterste been mee laat gaan dan verdien je diep rood.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Britse pers vond het een 'horror tackle', die 100% met rood bestraft had moeten worden.
[..]
."
"Britse pers"quote:Op woensdag 16 september 2015 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Britse pers vond het een 'horror tackle', die 100% met rood bestraft had moeten worden.
[..]
."
Wat de fuck? Achterste been mee laat gaan? Hij heeft zijn passieve been gewoon ingetrokken. Je kan niet zomaar even je been eraf koppelen voor je een sliding inzetquote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de bedoeling van Moreno om zijn been te breken maar als je zo ongecontroleerd in komt en dan ook nog dat achterste been mee laat gaan dan verdien je diep rood.
Beschamend dat de psvers in dit topic het zelf niet onder ogen willen komen, nogmaals gefeliciteerd maar dit is natuurlijk wel een grote smet op een mooie avond voor het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de bedoeling van Moreno om zijn been te breken maar als je zo ongecontroleerd in komt en dan ook nog dat achterste been mee laat gaan dan verdien je diep rood.
Ik post een quote van nu.nl. Niet iedereen heeft dezelfde plaat voor z'n kop als jij.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
"Britse pers"
Ik heb de wedstrijd met engels commentaar gekeken en daar werd geen woord gerept over penalty, laat staan rode kaart.
Stel je niet zo aan. Ongelukken gebeuren.
Het is waar dat Moreno erg hard in kwam. De ene scheids geeft daar een kaart voor en de andere niet.
Zelfs shaw zelf houdt de eer aan zichzelf door niet te gaan lopen janken dat Moreno geschorst moet worden ofzo, die weet zelfs dondersgoed dat dit soort dingen gebeuren, voetbal is een contact sport. Als je er niet tegenkan dat spelers je hard onderuit maaien (bewust of onbewust) kan je tijdens een wedstrijd tegen Real madrid beter in de kleedkamer blijven.
http://www.spitsnieuws.nl(...)eno-shaw-breekt-beenquote:Op woensdag 16 september 2015 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat de fuck? Achterste been mee laat gaan? Hij heeft zijn passieve been gewoon ingetrokken. Je kan niet zomaar even je been eraf koppelen voor je een sliding inzet
Dan was het evengoed nog een 100% penalty.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt, als Shaw zijn been niet gebroken had, kraaide er geen haan naar.
Wat vind jij van die tackle Geo? Ongelooflijk lomp van Moreno mag ik toch hopen?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Britse pers is sowieso scum of the earth.
Ik vind jou een beetje zielig.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij van die tackle Geo? Ongelooflijk lomp van Moreno mag ik toch hopen?
Waarschijnlijk een behoorlijke tijd. Mist dus de rest van de CL wedstrijden en Ajax. Heeft Ajax dus geluk dat ze PSV treffen zonder Willems en Mi Amigo.quote:
Echt?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een behoorlijke tijd. Mist dus de rest van de CL wedstrijden en Ajax. Heeft Ajax dus geluk dat ze PSV treffen zonder Willems en Mi Amigo.
Oh, hij hoeft van mij niet geblesseerd te zijn of pijn te hebben hoor. Als hij maar gewoon niet mee kan doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo mooi als dat wij die Shaw van het veld getrapt hebbenzo doe je dat.
Dat filmpje wat ik poste was geen slowmo hoor. Het is gewoon lomp van Moreno zoals hij wel vaker lompe tackles heeft hij doet het niet om hem expres te blesseren maar een gele kaart en een overtreding was het toch zeker wel en over rood moet je ook nadenken.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje zielig.
Verder moet ik een real time herhaling hebben ipv een slowmo want dan ziet er alles lomp uit.
Niet gezien. Ik lees amper topics terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik poste was geen slowmo hoor. Het is gewoon lomp van Moreno zoals hij wel vaker lompe tackles heeft hij doet het niet om hem expres te blesseren maar een gele kaart en een overtreding was het toch zeker wel en over rood moet je ook nadenken.
Dit dus. En Engelse media loopt te janken over Shaw, maar je leest niks over Guardado, wat ook gewoon mannelijk spel was.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik lees amper topics terug.
Lomp of niet, deze discussie is er alleen vanwege het helaas gebroken been. Iedereen wil graag meer body, meer tackles, minder fluiten, minder mietjes gedrag, krijg je het een keer ish et meteen janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |