Kezman light die de Jong, kon ook al geen potten breken in de CLquote:Op woensdag 16 september 2015 18:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een eredivisie spits die tekort komt voor een CL wedstrijd. Je verwacht het niet hè.
En dan nog winnen. Daarbij, de spitsen van United kwamen ook tamelijk te kort. En die waren duur jonguh.
Ach en de volgende keer is het Guardado die wat minder speelt en de Jong die top speelt. Zo lang ze niet alle 11 een off-day hebben dan is het prima toch. Gister was wat minder, maar om nou te zeggen dat het meteen CL onwaardig is. Z'n eerste wedstrijd in de CL he.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kezman light die de Jong, kon ook al geen potten breken in de CL
De Jong mag best slecht spelen, maar wat een beetje jammer is, is dat hij bij die kans op het laatst niet een beetje koel in de kop bleef maar een Immersje deed. Als het tegen De Graafschap was geweest dan had hij hem wel gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach en de volgende keer is het Guardado die wat minder speelt en de Jong die top speelt. Zo lang ze niet alle 11 een off-day hebben dan is het prima toch. Gister was wat minder, maar om nou te zeggen dat het meteen CL onwaardig is. Z'n eerste wedstrijd in de CL he.
Nu 7 wedstrijden CL 0 goalsquote:Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach en de volgende keer is het Guardado die wat minder speelt en de Jong die top speelt. Zo lang ze niet alle 11 een off-day hebben dan is het prima toch. Gister was wat minder, maar om nou te zeggen dat het meteen CL onwaardig is. Z'n eerste wedstrijd in de CL he.
En? Dat zegt niks over hoe hij speelt.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu 7 wedstrijden CL 0 goals
Het is een spits toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En? Dat zegt niks over hoe hij speelt.
Lekker boeiend. Als hij er de volgende 5 ook geen scoort en steeds zo speelt als gister, dan zou ik erg tevreden zijn. Belangrijke speler voor PSV.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu 7 wedstrijden CL 0 goals
Want hij speelde goed gisteren?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als hij er de volgende 5 ook geen scoort en steeds zo speelt als gister, dan zou ik erg tevreden zijn. Belangrijke speler voor PSV.
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want hij speelde goed gisteren?
Oh dan heb ik een andere wedstrijd gezienquote:
Tja, met Milik en Sanogo ben je ook wel erg verwend natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een andere wedstrijd gezien
Nee dat niet, maar Milik is ook 4 jaar jonger.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, met Milik en Sanogo ben je ook wel erg verwend natuurlijk.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-09-2015 om 19:47:00Enkelschade geconstateerd bij Guardado. Exacte herstelduur is nog niet aan te geven. Volgende week nieuw onderzoek, meldt PSV. reageer retweet
Zou kunnen betekenen dat het meevalt. Waarschijnlijk zit er vocht in het gewricht waardoor de exacte schade moeilijk vast te stellen is. Terwijl bij een zware blessure het makkelijker op te sporen is. Vooralsnog minimaal 2 wedstrijden zonder onze held. Hopelijk is hij daarna weer snel terug, maar ik verwacht na een week of 3-4.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-09-2015 om 19:47:00Enkelschade geconstateerd bij Guardado. Exacte herstelduur is nog niet aan te geven. Volgende week nieuw onderzoek, meldt PSV. reageer retweet
Dat was een vrij fascinerende wedstrijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk tegen Ajax-uit er weer bij, al werd er daar vorig jaar ook gewonnen zonder Guardado.
Top dat we een arts hebben hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou kunnen betekenen dat het meevalt. Waarschijnlijk zit er vocht in het gewricht waardoor de exacte schade moeilijk vast te stellen is. Terwijl bij een zware blessure het makkelijker op te sporen is. Vooralsnog minimaal 2 wedstrijden zonder onze held. Hopelijk is hij daarna weer snel terug, maar ik verwacht na een week of 3-4.
Wijsneus, ik zeg oa:quote:Op woensdag 16 september 2015 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Top dat we een arts hebben hier.
overschatte voetballer....quote:Op woensdag 16 september 2015 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blind had wel de assist voor de 0-1 met een mooi balletje.
En hij kopte de 1-1 ook prima binnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blind had wel de assist voor de 0-1 met een mooi balletje.
Just kiddingquote:Op woensdag 16 september 2015 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wijsneus, ik zeg oa:
Zou kunnenen betekenen
Waarschijnlijk
Vooralsnog
Hopelijk
Verwacht
Met andere woorden, is het gewoon speculeren, maar ik denk dat ik er met 3-4 weken niet ver vanaf zit.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En hij kopte de 1-1 ook prima binnen.
Het zit 'm wel mee de laatste tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En hij kopte de 1-1 ook prima binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |