Dit vroeg me dus nog af inderdaad, dus je hoeft de main objective niet te doen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor degenen die alle mission objectives willen halen:
Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen.
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor degenen die alle mission objectives willen halen:
Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen.
Ja, maar dan wil je sowieso niet alle extra objectives doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.
De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.
Om zo snel en efficient mogelijk je main objectives te halen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doen
Das wel gaar ja. Je kan niet even rustig scoutenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
In Ground Zeroes werden kills nog zwaar bestraft... gelukkig is dat nu niet meer zo. Vind het wel prima trouwens, eerste keer haal ik ze gewoon zoals ik zelf wil, losse objectives haal ik later op en dan ga ik nog een keer voor S-ranking. Vind het tof genoeg om de missies te blijven spelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
How?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt!
En je kan fast travelen over de hele map dus je hoeft je ook niet constant op te laten halen
Wat een gamequote:"We hold our rifles in missing hands. We stand tall on missing legs. We stride forward on the bones of our fallen. Then, and only then, are we alive. This "Pain" is ours and no one else's. A secret weapon we wield, out of sight. We will be stronger than ever. For our peace ... Still, It doesn't feel like this is over.
— Kazuhira Miller
Je hebt bij elke basis een klein oranje delivery platform net zoals op Mother Base. Daar moet je ff een affiche van het bord pakken ( driehoekvormig bord ) en dan kan je in een doos van base naar base fast travelen zonder je chopper of Dhorse te gebruiken!quote:
Gelukkig heb ik er niks van meegekregen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Heb spoilers gelezen over het einde maar jezus christus wat is Kojima een idioot. Zonde echt eeuwig zonde
Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?quote:Op donderdag 17 september 2015 08:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij de support unit heb krijg je bijvoorbeeld hogere kans om te fultonnen bij slecht weer, dierenkooi kan je terug vinden bij items.
Die heb je gewoon standaard bij je, op PS4 uit mijn hoofd rechterpijltje ingedrukt houden.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?
Ziet er leuk uit, alleen is dit filmpje natuurlijk pure choreography, ben bang dat de tactiek in werkelijkheid amper aanwezig zal zijn. Al denk ik dat MGO mij nog voor een aantal extra uur zoet zal houdenquote:
Ik heb voor een missie even een walkthrough gekeken. Ik weet gewoon niet goed genoeg hoe ik moet spelen. Helpt welquote:Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Droopie het volgende:
Missie 8 met een chicken hat afgemaakt
Ben bang dat ik dit spel nooit ga uitspelen, vind het nu al moeilijk
Sommige sideops kan je opnieuw spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom komen er de hele tijd knipperende stipjes (alsof de missie nieuw is) te staan bij side-ops die ik al gehaald heb? :S
Oh, sommige? Ik dacht dat dat sowieso al kon bij alle side ops.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sommige sideops kan je opnieuw spelen.
Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Het stoort me wel dat enemys niet zien of horen dat je een maat van ze extract.
Niet? Ik krijg regelmatigquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Het stoort me wel dat enemys niet zien of horen dat je een maat van ze extract.
Nog niet meegemaakt!quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niet? Ik krijg regelmatig
"CP, CP, I just saw a man dissapear by a balloon!"
Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.quote:Op zondag 20 september 2015 09:53 schreef Akilla het volgende:
[..]
Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...
Waar ik mij aan stoor is als ik van ver bijv een benzine tank opblaas(met silencer) ze precies weten waar het vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.
Heb overigens ook al meegemaakt dat ik met c4 een konvooi wilde opblazen (die overigens episch faalde) en de tanks meteen wisten waar ik was, hoewel ik op 100 meter afstand in de bosjes aan t pronen was.
Even over QuietIk heb haar dus ook met een tranq gun neergehaald, was bang dat ik haar anders zou killen. Ben begonnen met een supply drop op haar hoofdje :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond level van quiet nu max, nu kan ik met favo d-dog weer verder het verhaal door.
Dit stoort mij ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe gebruik ik de battle tank voor een specifieke combat deployment missie?
Onder een tabje bij recources. Ga ik niet doen overigens aangezien ik het hele PvP gedeelte oversla denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit stoort mij ook
ook zeggen ze dat ik nukes zou kunnen ontwikkelen maar waar?
Wanneer het niet lukt: Kruipen. Veel fucking kruipen. En s'nachts dingen doen is ook meteen stukken makkelijker.quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede algemene guide met speeltips en zonder spoilers? Ik ben nieuw in de mgs reeks en heb t idee dat ik niet helemaal speel zoals het idealiter zou moeten.
Rose zit er niet in?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het een geweldig spel maar een matige Metal Gear. Ik heb denk ik nog geen moment écht het idee gehad een MGS spel te spelen en mis vooral een gigantische legerbasis om in te sneaken. Tuurlijk is de hand van Kojima zichtbaar en zitten er veel referenties in. Zo vond ik Huey wel grappig en de aanwezigheid van Rose eveneens maar veel meer dan dat is het niet.
GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt isquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk GW(?) geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel niet online dus ik decline gewoon telkens.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:24 schreef Catch22- het volgende:
Moeten jullie ook elke keer die releasenotes weg klikken?
Je kan er shit vinden en meer geheimen + die shooting sidequests en meer wat ik niet wil spoilen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen
Matties in elkaar beuken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen
Je kan douchen Gquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal.![]()
Soldaten slopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.
SPOILER: over chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Jack was de naam van Big Boss in MGS3: Snake Eater (1964)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal.
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.SPOILER: over chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.
Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.
Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
brontwitter:popcicle twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 03:14:10@Venom_Snakie @HIDEO_KOJIMA_EN @Konami I don't have any particular story content to announce, no reageer retweet
Ja eigenlijk wel! Maar voor dit spel zou ik een uitzondering makenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.
Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt (quote:Op donderdag 24 september 2015 09:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.
Hahaha nice ga ik doenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt () Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Alleen als je bond met haar hoog genoeg is, en dat is niet het geval als ze alleen maar op dr tetten ligt in haar cel.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt () Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Alleen maar snipers en intruders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben hier best benieuwd naar:
SPOILER: chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILER: chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat een fucking tyfusmissie is 29.metallic archaea![]()
Hoede fuck moet ik die gasten verslaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door Miauw_Zedong op 25-09-2015 16:56:07 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]thanks, zo is ie best makkelijk. Gelijk S rank gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jungle_Jim op 25-09-2015 17:19:23 ]Wie dit leest is hek.
Dit is echt de meest chille manier, die skulls zijn echt superkut om tegen te vechten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
thanks, zo is ie best makkelijk. Gelijk S rank gehaald
Eerste missie vond ik het inderdaad ook nog niet echt leuk, ik zou echt nog even doorspelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef PirE het volgende:
Ik kom er maar niet doorheen, voor de 4e keer aan die 1e missie begonnen maar ik vind er gewoon geen zak aan. Best vreemd, ik hou wel van stealth games maar dit kan me totaal niet bekoren. Gevalletje miskoop en jammer.
Het kan best goty zijn voor veel mensen, maar niet voor mij.
[ Bericht 28% gewijzigd door -Menn0- op 26-09-2015 16:03:52 ],,/
Oeps...quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou die spoiler ff snel fixen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Had ik t maar geweten want ik hebbdaar ook weinig zin in....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Je hoeft toch alleen de laatste motherbase target practice opnieuw te doenquote:Op zondag 27 september 2015 10:22 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme zeg wat gaar.
Verdomme bijna al die side ops van motherbase target practice gedaan. Moet ik nog de laatste doen, springt die kut snake van een gebouw af waardoor ik dood ga. Moet ik nu al die diamonds en gare kut side op's weer opnieuw doen
Dat ene platform komen die schijtborden volledig willekeurig en weet je nooit waar je heen moet
Nee hij had ze niet opgeslagen schijnbaarquote:Op zondag 27 september 2015 10:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen de laatste motherbase target practice opnieuw te doen
Komt vanzelf, geduld.quote:Op zondag 27 september 2015 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Maar knullies, ik heb die quiet dus inmiddels op mn mother base waar ze met haar tetten in de cel ligt.
Wanneer wordt ze verhoord en vrijgelaten dan? Moet ik dan gewoon met de hoofdmissies verder?
Verder met de hoofdmissies idd, duurt niet heel lang.quote:Op zondag 27 september 2015 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Maar knullies, ik heb die quiet dus inmiddels op mn mother base waar ze met haar tetten in de cel ligt.
Wanneer wordt ze verhoord en vrijgelaten dan? Moet ik dan gewoon met de hoofdmissies verder?
quote:Op zondag 27 september 2015 13:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben best wel genaaid door QuietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Die waar je Huey meeneemt? Gewoon raketjes knallen en die cockpit van dat ding verrot blaffen.quote:Op zondag 27 september 2015 13:58 schreef Jiang153 het volgende:
Heb wel gek lang gedaan over die missie dat je achterna gezeten wordt door zo'n reuzenrobot.
Chopper wou maar niet landen....
Tips iemand voor S
Oh dat kan? Had wel rpg bij maar gebeurde niks.quote:Op zondag 27 september 2015 17:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die waar je Huey meeneemt? Gewoon raketjes knallen en die cockpit van dat ding verrot blaffen.
Ik vond het ook een mindere missie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat een fucking tyfusmissie is 29.metallic archaea![]()
Hoede fuck moet ik die gasten verslaan?
Welke eerste missie? De proloog?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef PirE het volgende:
Ik kom er maar niet doorheen, voor de 4e keer aan die 1e missie begonnen maar ik vind er gewoon geen zak aan. Best vreemd, ik hou wel van stealth games maar dit kan me totaal niet bekoren. Gevalletje miskoop en jammer.
Het kan best goty zijn voor veel mensen, maar niet voor mij.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Ik wist ook dat het ging gebeuren, maar ik gebruikte toch altijd die hond, dus had die missies gewoon gedaan. Veel fijner spelen als direct alle soldaten en wapens getagd worden. Wat Quiet kan kan ik zelf ook door te snipen. Ik heb wel eerst alle equipment gehaald voor Quiet, want mogelijk tellen die ergens nog voor mee, voor de 100% bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ixnay op 29-09-2015 20:41:01 ]
1 van die missies is erg vervelend idd, van het R&D platform volgens mij. Heb die met een youtube filmpje gehaald, de rest is easy. En ik moest hem ook 2 keer doen want tussendoor saved hij niet en ik ging bij een andere dood omdat ik ook van een platform viel. Dus tussendoor even saven door in de helicopter te stappen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 10:22 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme zeg wat gaar.
Verdomme bijna al die side ops van motherbase target practice gedaan. Moet ik nog de laatste doen, springt die kut snake van een gebouw af waardoor ik dood ga. Moet ik nu al die diamonds en gare kut side op's weer opnieuw doen
Dat ene platform komen die schijtborden volledig willekeurig en weet je nooit waar je heen moet
Neuh, 1e missie in Afghanistanquote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Welke eerste missie? De proloog?
Ik zou echt doorzetten als ik jou was. Ik voelde de game ook niet meteen in het begin, maar uiteindelijk vind ik het zonder twijfel de beste en meest complete game ooit gemaakt.
Quiet is bij sommige bossfight echt enorm handig om S ranking te halen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[quote]Ik wist ook dat het ging gebeuren, maar ik gebruikte toch altijd die hond, dus had die missies gewoon gedaan. Veel fijner spelen als direct alle soldaten en wapens getagd worden. Wat Quiet kan kan ik zelf ook door te snipen. Ik heb wel eerst alle equipment gehaald voor Quiet, want mogelijk tellen die ergens nog voor mee, voor de 100% bijvoorbeeld.[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een heel vet spel en ga me er zeker nog lang mee vermaken. Maar damn wat heeft Konami het einde verneukt!,,/
Ondanks de tegenvallende elementen die je opnoemt en waar ik het mee eens ben vind ik het een fantastische game om te spelen. Heb er nu meer dan 100 uur in zitten en heb nog veel plezier met het halen van de S rankings.quote:Op maandag 28 september 2015 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vinden jullie het nou een tegenvaller of niet? Toen ik het spel voor het eerst opstartte zei ik tegen mijzelf dat dit het beste spel was wat ik ooit speelde, naarmate ik in Afghanistan rondzwierf had ik nog hetzelfde maar chapter 2 is zo'n deceptie voor mij.
Ik mis echt de grote indoor legerbasis die vrijwel in elke MGS zat. De legendarische bossbattles bleven eveneens uit, (Sehalantropus had ik eigenlijk nog een keer verwacht), Epic fight met burning man waarin hij sterft, Skullface idem.
Gisteren ging ik nog even freeroamen en dat is gewoon heel erg leuk, legerbasisje innemen, resources gappen. Allemaal leuk om te doen maar het voelt gewoon niet MGS.
Ja hoor, eens. Het is geenszins een slecht spel en ik denk dat er een bepaalde slag mensen is dat hier intens veel plezier uit kan halen. Bij mij ging het echt van de hak op de tak. Het ene moment zat ik 3-4 dagen achter elkaar intensief te spelen (had een paar dagen vrij toevallig op releasequote:Op maandag 28 september 2015 11:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vinden jullie het nou een tegenvaller of niet? Toen ik het spel voor het eerst opstartte zei ik tegen mijzelf dat dit het beste spel was wat ik ooit speelde, naarmate ik in Afghanistan rondzwierf had ik nog hetzelfde maar chapter 2 is zo'n deceptie voor mij.
Ik mis echt de grote indoor legerbasis die vrijwel in elke MGS zat. De legendarische bossbattles bleven eveneens uit, (Sehalantropus had ik eigenlijk nog een keer verwacht), Epic fight met burning man waarin hij sterft, Skullface idem.
Gisteren ging ik nog even freeroamen en dat is gewoon heel erg leuk, legerbasisje innemen, resources gappen. Allemaal leuk om te doen maar het voelt gewoon niet MGS.
Bepaald slag mensen? Do tellquote:Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja hoor, eens. Het is geenszins een slecht spel en ik denk dat er een bepaalde slag mensen is dat hier intens veel plezier uit kan halen. Bij mij ging het echt van de hak op de tak. Het ene moment zat ik 3-4 dagen achter elkaar intensief te spelen (had een paar dagen vrij toevallig op release) en het andere moment heb ik de game eigenlijk nooit meer aangeraakt. Het voelt een beetje als elke andere open-world shooter met een paar facetten van MGS erin verpakt maar uitgerekend de zaken die MGS MGS maakte missen in mijn ogen. Anderzijds ben ik misschien de verkeerde persoon om daar een oordeel over te vellen gezien ik in de eerste plaats al geen groot fan was van het MGS verhaal. Ik ben er eentje van de groep die toen hij wat jonger was MGS1 op de psx had en die tot de dag van vandaag dat rekent tot de betere games aller tijden.
Wat overblijft is een vermakelijke maar enigszins eentonige game die op geen enkel gebied -echt- de show steelt. Ook de moeilijkheidsgraad vond ik zeer funky. Waar ik in MGS1 nog het gevoel had dat het spel heel moeilijk was maar waar elke death alsnog mijn eigen fout was is MGS5 tot waar ik heb gespeeld eigenlijk kinderlijk simpel geweest. Ik was ondertussen Afghanistan uit maar ook in Afrika was er tot het punt waarop ik speelde eigenlijk geen enkele echte uitdaging te vinden.
Zoals ik al zei, ik heb de game nu al twee weken ongeveer niet aangeraakt. Misschien ga ik ooit nog eens verder maar voorlopig heb ik het wel even gezien.
Als ik het spel een cijfer zou moeten geven zou het een 6,5 zijn. En nu ontsnap ik snel uit dit topic voordat ik bestookt wordt met sleeperdarts
Het is niet bedoelt als belediging. Net als dat ik bepaalde games speel waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat andere mensen het doodsaai of simpelweg kut vinden. Ik denk gewoon dat voor bepaalde mensen dit spel echt een topper kan zijn, terwijl het voor anderen (inclusief mezelf dus) eigenlijk nooit boven de middelmoot uitkomt. Dus het is geen slecht spel, maar het moet je wel echt liggen wil je alles eruit kunnen halenquote:
Maar de gameplay vond ik juist een van de grote kritiekpunten gezien die eigenlijk nooit echt veranderd. Ga daarheen, sneak (of schiet) jezelf naar binnen, blaas iets op/bevrijd gevangenen/doe een dansje en op naar de volgende missie. Dat is op zich een formule die zoveel games hebben maar in de praktijk deed ik eigenlijk niet veel meer dan;quote:Ik kan me voor een deel vinden in jouw betoog, behalve het gedeelte over dat MGS V nergens de show steelt. De gameplay van deze game vind ik zo exceptioneel sterk dat dat meteen een heleboel kleine irritaties voor mij wegneemt. Het speelt allemaal zo fucking lekker dat 't bij mij steeds weer jeukt om verder te gaan.
Ghehe, ben niet zo snel beledigd, ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op maandag 28 september 2015 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is niet bedoelt als belediging. Net als dat ik bepaalde games speel waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat andere mensen het doodsaai of simpelweg kut vinden. Ik denk gewoon dat voor bepaalde mensen dit spel echt een topper kan zijn, terwijl het voor anderen (inclusief mezelf dus) eigenlijk nooit boven de middelmoot uitkomt. Dus het is geen slecht spel, maar het moet je wel echt liggen wil je alles eruit kunnen halen
-knip-
Mag ik aan jou vragen welk aspect van de gameplay je de show vindt stelen?
Goed om te lezen. Ik heb hem zojuist gekregen (na heel lang vissen, jengelen en het droppen van subtiele hints)quote:Op maandag 28 september 2015 21:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
Zit pas op 65% maar vind t tot nu toe een van de vetste spellen die ik ooit gespeeld heb. Alleen de side ops zijn al heel erg vet en de meeste missies nog veel vetter. 9.11
Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Ik heb hem zojuist gekregen (na heel lang vissen, jengelen en het droppen van subtiele hints)
Kom ik hier de afgelopen drie paginas de een na de ander tegen die het spel vindt tegenvallen
Maak je geen zorgen, hij staat in mijn persoonlijke top 3 ooit... 9,5/10. GOTY 2015 of FA4 moet nog betere shit brengen. Maar ik ben wel heeeeel erg gameplay minded en geef niet zoveel om verhaal/graphics. (alhoewel de laatste dik en dik in orde is)quote:Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Ik heb hem zojuist gekregen (na heel lang vissen, jengelen en het droppen van subtiele hints)
Kom ik hier de afgelopen drie paginas de een na de ander tegen die het spel vindt tegenvallen
Heb je eerdere delen gespeeld?quote:Op maandag 28 september 2015 21:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
Zit pas op 65% maar vind t tot nu toe een van de vetste spellen die ik ooit gespeeld heb. Alleen de side ops zijn al heel erg vet en de meeste missies nog veel vetter. 9.11
De prologue was al wel erg vet! Weinig gameplay wel, maar wat een sensatie. Plus, Hideo Kojima is erg blij met zichzelf en deelt dat graag met anderenquote:Op maandag 28 september 2015 23:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij staat in mijn persoonlijke top 3 ooit... 9,5/10. GOTY 2015 of FA4 moet nog betere shit brengen. Maar ik ben wel heeeeel erg gameplay minded en geef niet zoveel om verhaal/graphics. (alhoewel de laatste dik en dik in orde is)
Ground Zeroes niet gespeeld?quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:57 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
De prologue was al wel erg vet! Weinig gameplay wel, maar wat een sensatie. Plus, Hideo Kojima is erg blij met zichzelf en deelt dat graag met anderen
Nee. Is hij daar ook zo 'aanwezig' dan? Die game is volledig aan me voorbij gegaan.quote:
Neuh, meer omdat het pretty much dezelfde game is. Ground Zeroes was een prima impressie van hoe TPP eruit zou gaan zien. Behalve het (semi) open-wereldgedeelte dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee. Is hij daar ook zo 'aanwezig' dan? Die game is volledig aan me voorbij gegaan.
Ik was eigenlijk heel erg op juist deze game gefocused vanwege de supervette trailers. Het laatste wat ik gespeeld heb mgs-gewijs was substance en (ik geloof) snake eater op de ps2. Daarna eigenlijk nooit meer.
ja, 1, 2, 3 en peace walker. Vond alleen de eerste en laatste echt goed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:36 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Heb je eerdere delen gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar ga ik nog eens een keer goed voor zitten en dan moet het lukken.
Bij combat deployment duren de missies nu langer dan 2 uur. Volgens mij heb ik nu de laatste of misschien nog 1 missie voor de laatste.
Alle units zitten tussen level 40 en 50. Om items te ontwikkelen heb ik nu voor diverse wapens etc. specialisten nodig. Blijkbaar heb ik sommige daarvan tijdens de verhaallijn missies laten liggen.
Ik gebruik vooral snipers. Heb een tijdje launchers gebruikt, gaat lekker snel, maar ik kwam in demon status terecht en die ben ik nu weer kwijt door veel stealth te spelen en soldaten te extracten. Ik gebruik ook vaan de tactiek dat ik de vijanden op mij af laat komen en ze dan tijdens bullet time verdoof. D-Dog laten extracten werkt ook snel. Als je veel extract gaan je hero points snel omhoog viel me later pas op.
Quiet heb ik weinig gebruikt, toen ik gewend was aan die hond ,vond ik hem te handig om te missen.
Ik had eerst mn tijfels over een open wereld MGS maar vond dat deze game de MGS sfeer goed heeft vertaald maar een open wereld, al miste ik het echte infiltreren. Dus ook in grote gebouwen en niet alleen in de buitenlucht een kamp infiltreren. Nu deed het me veel denken aan Far Cry en dat is toch een andere ervaring dan MGS 1 t/m 4.
Over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De game zit zeker in mijn top 5 beste games allertijden. Heb even gedacht dat het de allerbeste was, maar na het verhaal onder deze spoiler en ook het tweede deel van de game, ben ik er nog niet helemaal uit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 29-09-2015 20:03:23 ]
Daar heb je gelijk in. De feedback in deze game is subliem. Alles wat je doet voelt goed en direct. Witcher viel me trouwens niet negatief opquote:Op maandag 28 september 2015 20:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe, ben niet zo snel beledigd, ik snap precies wat je bedoelt.
Wat ik eigenlijk bedoel met gameplay zijn de game mechanics (schijnbaar bestaat er wat onduidelijkheid over de precieze definities).
Bewegen: De besturing van Big Boss is gewoon silky smooth. Zo smooth dat ik weinig andere games kan opnoemen waarbij de beweging zo accuraat en gestroomlijnd reageert op input. Ik trek even een vergelijking met een andere recente third person open-wereld RPG, The Witcher 3. Ook een topgame, maar de beweging was 't voor mij gewoon net niet. Niet superstorend ofzo, maar er zit een bepaalde vertraging in, zowel bij het begin van bewegingen als het eindigen van bewegingen. Dat komt het gevoel van realisme misschien wel ten goede, maar ik kan me er nogal aan storen.
Daar ben ik het helaas niet mee eens. De gunplay is prima maar het komt in mijn ogen niet in de buurt bij "echte" fps games. Het voelt toch enigszins console-ig aan, ondanks dat het misschien nauwelijks opvalt omdat de game sowieso een van de beste ports is die ik heb mogen meemakenquote:Gunplay: Van het aanleggen van wapens tot besturing van de crosshair tot de impact van kogels en de feedback die vijanden erop geven, Je zou het hele stealth-element in de prullenbak kunnen flikkeren en je hebt nog steeds een dijk van een shooter.
Hier kan ik me weer deels in vinden. De stealth is op alle vlakken eigenlijk prima gedaan maar er zit een aspect in waar ik me mateloos aan stoor en dat is het kruipen. Het is te goed. Het doet me een beetje denken aan Skyrim als je een stealthy character maakt. Op het moment dat je in sneakmode (dus kruipen in mgs) gaat ben je bijna onzichtbaar totdat ze tegen je aan lopen. Het is natuurlijk geen doen om de hele tijd te gaan kruipen want het duurt ontzettend lang maar het kan.quote:Maar ook alles met betrekking tot de stealth in deze game werkt m.i. subliem. Bases uitscouten met je verrekijker, POI's en enemies taggen, plannetje maken, lichtbronnen ontwijken, lui ondervragen, in elkaar timmeren, van daken afgooien, met reflex mode zes headshots op een rij maken of in slow-mo op gastjes afrennen en ze met een misselijke superman-punch naar de vlakte beuken, Fulton'en, traps/ambushes voorbereiden, bases bombarderen... ALLES is gewoon leuk om te doen
Misschien drukte ik me verkeerd uit. Ik ben zelf best een liefhebber van open world en er zijn weinig spellen die niet de vruchten ervan kunnen plukken, mits goed uitgevoerd. De open world in MGS5 zijn echter niet veel meer dan routes die je naar de volgende missie lijden. Dit komt duidelijk naar voren wanneer ik in Afghanistan maar liefst 5 (!) keer voor verschillende sidemissions naar precies hetzelfde dorpje toe moest.quote:Volgens mij is jouw antwoord op de vraag in de eerste alinea een 'solid' hell no
ha.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:27 schreef Tortugal het volgende:
Game zit zeker in mijn alltime top5
Volgens mij heb ik voornamelijk vrij constructieve kritiek gezien van de mensen voor wie de game tegenviel.quote:, snap al dat zeiken om het zeiken niet.
Die kwam ik vrij vroeg in Afghanistan tegen tijdens het free roamen na een missie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:12 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kom je aan dat hondje? Zie in de trophy list dat mensen vaak eerder het hondje dan Quiet krijgen, terwijl ik Quiet al een tijd heb.
Ik kreeg altijd rewards na sideops en die kreeg ik ook na iedere deployment missie. Dat is volgens mij iets anders dan de daily bonus, maar staat wel in hetzelfde scherm.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
Na iedere side-ops missie die ik gedaan heb
krijg ik een daily bonus
Is dat normaal of een foutje van de zaak
DD komt je heel vroeg al tegen in de game, tijdens de derde missie ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:12 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kom je aan dat hondje? Zie in de trophy list dat mensen vaak eerder het hondje dan Quiet krijgen, terwijl ik Quiet al een tijd heb.
Ik gok dat je dan vergeten bent om DD uit de wildernis te halen als puppy zijnde...quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:12 schreef Tortugal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
"Thank you for saving that puppy, boss."quote:Op woensdag 30 september 2015 08:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
DD komt je heel vroeg al tegen in de game, tijdens de derde missie ofzo.
Alleen dat wachten totdat die volgroeid is duurt zo lang dat je ook net quiet krijgt..quote:Op woensdag 30 september 2015 08:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok dat je dan vergeten bent om DD uit de wildernis te halen als puppy zijnde...
Nee hoor, mijn bond met ddog was al op de helft toen ik quiet kon gebruikenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Alleen dat wachten totdat die volgroeid is duurt zo lang dat je ook net quiet krijgt..
quote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Alleen dat wachten totdat die volgroeid is duurt zo lang dat je ook net quiet krijgt..
Dat dus. Je moet regelmatig terug gaan naar MB gok ik. Althans ik kwam vaak terug na een missie of side-op.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn bond met ddog was al op de helft toen ik quiet kon gebruiken
Ik ben ook vaak terug gegaan naar MB! Denk dat dit ook belangrijk is inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Je moet regelmatig terug gaan naar MB gok ik. Althans ik kwam vaak terug na een missie of side-op.
Dat deed ik, maar helaas. Heb nu net ddog voor één missie kunnen gebruiken. Mooi iedereen afmaken zonder dat het mij punten kost.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Je moet regelmatig terug gaan naar MB gok ik. Althans ik kwam vaak terug na een missie of side-op.
Je hebt net pas DD en nog geen Quiet maar wel al zijn gear om mee te doden..? Knap.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar helaas. Heb nu net ddog voor één missie kunnen gebruiken. Mooi iedereen afmaken zonder dat het mij punten kost.
Heb nu wel quiet, maar die ligt nog op haar dikke tieten in de cel in plaats van mij te gaan coveren
Die eerste armor dinges van DD is al zo'n mes met kill optie.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt net pas DD en nog geen Quiet maar wel al zijn gear om mee te doden..? Knap.
Fulton gear van DDquote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Die eerste armor dinges van DD is al zo'n mes met kill optie.
Kon een meteen daarmee equipen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:41 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
"Thank you for saving that puppy, boss."
"We've been taking good care of that puppy you saved boss"
"That puppy the boss brought back is so cute!."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
Hoe bedoel je? Je moet natuurlijk eerst die pup hebben voordat je ermee kan bonden. Of je pup sneller groeit tot ddog door terug te keren naar motherbase af en toe weet ik niet. Het echte bonden kan pas als je ddog in kan zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:50 schreef PirE het volgende:
Moet je actief op zoek naar die hond voor dat bonden of gaat dat automatisch als je teruggaat naar de basis?
Dat is wel weird, ik had verwacht dat dat gewoon onderdeel is van de progressie zeg maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
Volgens mij heeft iemand ooit weleens iets gezegd over een puppy maar ben t verder niet meer tegen gekomen. Zit op iets van 65%.
jup, en daarna 4 missies doen en na elke missie teruggaan naar mbquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weird, ik had verwacht dat dat gewoon onderdeel is van de progressie zeg maar.
DD kun je vinden in de main mission “Over the Fence". Je hoort vrijwel meteen nadat je uit de helikopter springt zo'n kutkeffertje, en Miller benoemt het ook nog. Ik kon dat beest eerst ook helemaal niet vindenHoorde wel geblaf maar wist niet waar 't vandaan kwam. Na 5 minuten zoeken in de rotsen bleek dat 'ie gewoon stationair ergens op de grond zat, precies waar ik uit de helikopter was gekomen.
Je kunt die missie neem ik aan gewoon over doen om 'm alsnog op te pikken (?)
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Interesse in het spel, maar lees vooral dat het (ondanks goeie gameplay met redelijk vrije keuzes) het toch behoorlijke minpunten heeft?
Lege openwereld met niets tussen de checkpoints in op een paar dingetjes na dan misschien, chapter 2 dat eigenlijk een moeilijkere versie is van chapter 1, met steeds herhalende missies of iets dergelijks?
Geen chapter 3 dus eigenlijk geen einde.
Klopt dat allemaal zo'n beetje? anders laat ik het maar gaan.
Geen zin in een soort half spel te spelen.
Kwestie van tijd voordat het in Nederland ook zo is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
En ik begin een beetje gek te worden van die moskee of wat t dan ook is, je hoort de hele tijd een soort gezang door een luidspreker ver weg. Had t eerst alleen in afrika volgens mij maar ik hoor t nu overal non stopwtf is het?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat het in Nederland ook zo is!
Je bedoelt niet Quiet he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
En ik begin een beetje gek te worden van die moskee of wat t dan ook is, je hoort de hele tijd een soort gezang door een luidspreker ver weg. Had t eerst alleen in afrika volgens mij maar ik hoor t nu overal non stopwtf is het?
En je weet zeker dat het in de game is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
Allah akbarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
tis een man die de hele tijd 2 regels zingt
Wtf?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
tis een man die de hele tijd 2 regels zingt
Je ziet vaak aan het begin dat de skulls aanwezig zullen zijn, dan kun je vanaf de start van een missie je uitrusting daarop aanpassen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wtf?
Dit spel is echt gek![]()
![]()
Ik raak ook echt altijd flink opgefokt zodra ik merk dat er skulls aanwezig zijn. Ik hoop dat ik daar nu geen last meer van heb (net in chapter 2 aangekomen).
Moet alleen nu erg lang wachten op processed fuel voordat ik weer flink kan gaan uitbreiden, gaat echt flink langzaam (1100 fuel per uur dacht ik).
Hoor je dat toevallig alleen als je met Quiet speelt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
De Sahelanthropus hangar bevat een container met 7500 fuel. Gewoon het begin van de missie Hellbound steeds opnieuw spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 09:12 schreef Ixnay het volgende:
Fuel gaat bij mij ook traag.
Er blijkt een plek te zijn met veel fuel containers waar je steeds naartoe moet gaan vanuit de helicopter.
Het zijn wel unprocessed materialen, dus het hangt van je mother base af hoe snel je daarvan fuel kunt maken.
Ja, Ddog kwam vrolijk naar mij toe gehuppeld toen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel weird, ik had verwacht dat dat gewoon onderdeel is van de progressie zeg maar.
DD kun je vinden in de main mission “Over the Fence". Je hoort vrijwel meteen nadat je uit de helikopter springt zo'n kutkeffertje, en Miller benoemt het ook nog. Ik kon dat beest eerst ook helemaal niet vindenHoorde wel geblaf maar wist niet waar 't vandaan kwam. Na 5 minuten zoeken in de rotsen bleek dat 'ie gewoon stationair ergens op de grond zat, precies waar ik uit de helikopter was gekomen.
Je kunt die missie neem ik aan gewoon over doen om 'm alsnog op te pikken (?)
Ik kwam gister mijn eerste S mannetjes tegen in episode 35quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:09 schreef mtchel112 het volgende:
Nu maar bezig met A+ en A++ farmen.
Wordt wel steeds moeilijker om alleen met tranq rounds je levels door te komen.
Geen flauw idee. :S Ik herken het totaal niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
Dat heb ik ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
hond gevonden
sowieso niet, zal t wel ff opnemen als ik t weer speel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon quiet die aan het hummen is?
Van die Quiet kan ik ook knetterlijp worden. T is maar dat ik de bonding wil maxen maar daarna is t exit en ga ik weer solo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon quiet die aan het hummen is?
Ik vind het juist superchill.... erg kalmerend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van die Quiet kan ik ook knetterlijp worden. T is maar dat ik de bonding wil maxen maar daarna is t exit en ga ik weer solo.
Eens, behalve dat ze het soms onderbreekt om dan 1 seconde later weer overnieuw te beginnen. Dan wordt het nog wel eens een beetje irritant.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind het juist superchill.... erg kalmerend.
Ben ik ook van plan, maar mijn GMP had even voorrang voor wat andere wapens/items. Kost toch gauw zo'n 1000000 GMP om de silenced Guilty Butterfly te verkrijgen.quote:
Of haar even op stand-down zetten als je gaat extracten. Ik equip haar zelden met iets anders dan de tranq-gun, alleen bij bossfights neem ik die andere gun.quote:
Heb je toevallig een linkje naar wat bruikbare info rondom het online verhaal? Heb er nog weinig van meegekregen.quote:
quote:
Idd, ik heb ook totaal geen zicht op hoe dat nou vorm krijgt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje naar wat bruikbare info rondom het online verhaal? Heb er nog weinig van meegekregen.
Ja, gewoon D-Dog nemenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van die Quiet kan ik ook knetterlijp worden. T is maar dat ik de bonding wil maxen maar daarna is t exit en ga ik weer solo.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje naar wat bruikbare info rondom het online verhaal? Heb er nog weinig van meegekregen.
Ik heb wel een Sand Cat gevangen in een dierenkooi in Afghanistan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:37 schreef ShevaJB het volgende:
In Afrika hoor ik af en toe een soort van gemiauw maar ben nog geen kat oid tegengekomen.
R.i.p. servers. Als iedereen morgen massaal gaat downloaden zie ik het zwaar zitten.quote:
Ach je zal eerst de patch moeten hebben, en aangezien Konami een incompetent bedrijf is vraag ik me af of het uberhaupt morgen wel te checken is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
R.i.p. servers. Als iedereen morgen massaal gaat downloaden zie ik het zwaar zitten.
Hier hetzelfde, vind haar met de tranq gun wel handig. Zeker als ik mensen voor mother base wil farmen laat ik haar gewoon coveren, hoef je zelf vrij weinig te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Of haar even op stand-down zetten als je gaat extracten. Ik equip haar zelden met iets anders dan de tranq-gun, alleen bij bossfights neem ik die andere gun.
Ben er bang voor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach je zal eerst de patch moeten hebben, en aangezien Konami een incompetent bedrijf is vraag ik me af of het uberhaupt morgen wel te checken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sideops allemaal gehaald.
Alle specialisten extracted.
Moet nog een aantal blueprints, maar dat komt goed, youtube weet veel.
Units hebben nu lvl. 41 t/m 51. Weet iemand wat voor type soldaten ik moet inzetten op de Defense/Security unit? De andere afdelingen hebben een rank voor ieder onderdeel, zodat je een goede keuze kunt maken waar je ze plaatst, maar bij Defense heb je dat niet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:06 schreef Ixnay het volgende:
74% nu
Ik moet nog steeds de 3 laatste upgrades op mn basis, R&D, Medic en Support.
Heb die truc gedaan om missie 12 Hellbound heel vaak opnieuw te spelen en steeds die containers te extracten, steeds een container met 7500 Fuel, 4000 Common Metal en 500 Precious Metal.
Dat gaat wel snel, maar het duurt volgens mij wel lang voordat je die unprocessed materials kunt gebruiken als echte materialen. Kwestie van wachten denk ik.
Tegelijk ben ik met R&D wapens aan het afronden. Ik wil alle mogelijke wapens en items.
Dan gaat je geld al snel op en omdat ik ongeduldig ben wil ik mijn Precious Metals verkopen en merk ik dat sommige plantjes ook erg veel opleveren. Heb je die niet nodig op een bepaald punt? Zou zonde zijn als ik ze straks nodig heb voor een item en dat het dan heel moeilijk is om het allemaal terug te krijgen.
Verder ben ik nog bezig met de combat deployment missies. Volgens mij heb ik Secure The Bridgeheads nu 4 of 5 keer achter elkaar gefailed met 52%. Geloof er niks van dat dat echt een coinflip is en moet ik dus gewoon een minimaal combat level hebben.
Van de missies moet ik er nog 2.Ik heb ergens gelezen dat je combat mensen moet plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sideops allemaal gehaald.
Alle specialisten extracted.
Moet nog een aantal blueprints, maar dat komt goed, youtube weet veel.
Units hebben nu lvl. 41 t/m 51. Weet iemand wat voor type soldaten ik moet inzetten op de Defense/Security unit? De andere afdelingen hebben een rank voor ieder onderdeel, zodat je een goede keuze kunt maken waar je ze plaatst, maar bij Defense heb je dat niet.The show must go on
Vertel in het kort... Kun je een soort "coop" missies doen of iets? Wat is het doel?quote:
Bekijk de trailerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Vertel in het kort... Kun je een soort "coop" missies doen of iets? Wat is het doel?
Dat is kort inderdaad.... Dank.quote:
Lol was t niet de mode zonder respawns?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef Dagger87 het volgende:
Nu al een lelijke bug gevonden in online mode. Ik respawn niet. Moet nu wachten tot de game is afgelopen of het spel afsluiten. Voor de rest wel leuk.
Waarom? Jackson vroeg me al eerder op de vorige pagina of ik het uit kon leggen, ik poste een gameplay demo van 11 minuten waarin Konami laat zien hoe het speelt.quote:
Ik was natuurlijk benieuwd wat jij er zo goed aan vindt... En een stukje ervaring van jouw kant. Dit leek me logisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? Jackson vroeg me al eerder op de vorige pagina of ik het uit kon leggen, ik poste een gameplay demo van 11 minuten waarin Konami laat zien hoe het speelt.
Als ik het uitleg is t toch niet zo duidelijk als wanneer je dat filmpje checkt.
Nee want de keren daarvoor ging ik wel gewoon respawnen. Het was Bounty. Niet die Cloak and Dagger.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol was t niet de mode zonder respawns?
Je kan haar handmatig laten scouten via de map he?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:47 schreef Tortugal het volgende:
Waarom blijft Quiet bij mij vaak achter bij het vorige dorpje terwijl ik allang veel verder ben?
Gewoon gaan liggen. Dan spotten ze je pas als je tegen ze aan kruiptquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben nu net aan de eerste missie in Afrika bezig maar merk dat ik veel makkelijker gespot word. In het donker vanaf 50 meter. Is dat normaal of heb ik gewoon de verkeerde camo-outfit aan?
's Avonds sowieso altijd die sneaking suit aantrekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben nu net aan de eerste missie in Afrika bezig maar merk dat ik veel makkelijker gespot word. In het donker vanaf 50 meter. Is dat normaal of heb ik gewoon de verkeerde camo-outfit aan?
Die heb ik volgens mij nog niet eensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
's Avonds sowieso altijd die sneaking suit aantrekken.
Dan zou ik wat aan je R&D gaan doenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog niet eens
Stealth Camo is kut, kan je geen S ranking mee halen, en het is veel te makkelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:05 schreef Kokoswater het volgende:
Sneaking Suit
Stealth Camo
DD met stun
Heeft iemand de missie Metallic Archaea al op extreme gedaan? Hoe heb je die gehaald, welke wapens/tactieken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Stealth Camo is kut, kan je geen S ranking mee halen, en het is veel te makkelijk.Thanks! Over de de stealth camo: die is ideaal voor side-ops als: "Eliminate the heavy infantry unit 11" oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., of als je wat extra objectives zoals afluisteren wilt halen.
Kortom: het is tijdsbesparend.
The show must go on
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Stealth Camo is kut, kan je geen S ranking mee halen, en het is veel te makkelijk.Zoveel moeite...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoveel moeite...Ik doe eigenlijk nooit wat met D-Walker... heb dat kreng wel helemaal uitgebouwd en die feature dat je hem zelf kan laten vechten is best awesome. Vind de besturing ook best clunky van dat ding maar dat is een kwestie van wennen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ik had D-Walker na 1 bepaalde missie ook nooit meer aangeraakt. Tot deze missie, ik bleef het maar niet halen. En vervolgens gehaald met S-rank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit wat met D-Walker... heb dat kreng wel helemaal uitgebouwd en die feature dat je hem zelf kan laten vechten is best awesome. Vind de besturing ook best clunky van dat ding maar dat is een kwestie van wennen denk ik.
Bij Traitors Caravan op Extreme gewoon D-Horse gebruiken, snel naar de geparkeerde truck gaan, truck fultonnen en wegrennen van de Skullsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij die Traitor's caravan op extreme schijnt hij ook erg handig te zijn voor S-ranking. Dit weekend maar weer eens oppakken en kijken of ik richting de 80% kan komen.
Haal je daar een S-ranking mee? Eens proberen dit weekend... heb eigenlijk een beetje een hekel aan de missies met de skullsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij Traitors Caravan op Extreme gewoon D-Horse gebruiken, snel naar de geparkeerde truck gaan, truck fultonnen en wegrennen van de Skulls
Er staan twee tanks bij de skulls, daar kom je al een heel eind mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Haal je daar een S-ranking mee? Eens proberen dit weekend... heb eigenlijk een beetje een hekel aan de missies met de skulls
Gewoon keihard rennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Haal je daar een S-ranking mee? Eens proberen dit weekend... heb eigenlijk een beetje een hekel aan de missies met de skulls
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit zijn boasters. Een soort opscheppers, iemand die zich via de Intel scope hoger voordoet dan hij werkelijk is. Ga maar in staff management kijken wat zijn echte waarden zijn. Sinds de laatste patch wordt dit ook in single player zo weergegeven en dus niet zoals voorheen zijn echte ranking.
Yup.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:58 schreef Pinda555 het volgende:
Stel mijn base is vol kan ik dan door met mensen extracten?
Zo ja, vervangt die dan automatisch de wat mindere mannetjes?
Nee die worden automatisch ontslagen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:01 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Die komen dan in de waiting room? Die mensen gooi ik nu namelijk steeds weg
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit zijn boasters. Een soort opscheppers, iemand die zich via de Intel scope hoger voordoet dan hij werkelijk is. Ga maar in staff management kijken wat zijn echte waarden zijn. Sinds de laatste patch wordt dit ook in single player zo weergegeven en dus niet zoals voorheen zijn echte ranking.
Toch leuk om ook dit soort enthousiaste "we zien we waar we stranden"reacties over het spel te mogen lezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren MGS gekocht. Het is de eerste die ik speel.
Ik snap er nog geen fuck van maar dat maakt helemaal niks uit.![]()
Via de iDroid. En dan buddy support.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:18 schreef Pinda555 het volgende:
Hm kan nu quiet gebruiken, maar snap nog niet echt hoe ik haar kan verplaatsen.
Weet alleen dat ik nu via de verrekijker naar iemand kan kijken en dan haar het bevel te geven om een neer te leggen. Wel paar A mannetjes verloren omdat ze die ff headshotte
Vaag kan haar laten scouten op sommige plekken en dan zit ze alleen maar rondjes te rennenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Via de iDroid. En dan buddy support.
Het verschil tussen boasting en boosting niet bekend?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vond die boasters al zo'n onzin. Werd niks geboast...
Vandaar dat mijn waiting room nu ongeveer 400 man groot is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee die worden automatisch ontslagen.
Moet je in het customize menu zijn, kun je je eigen D-walker naar wens aanpassenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Droopie het volgende:
Missie 16 was idd effe klote.
Tot ik hier las dat je de skulls om de tuin kan leiden.
Nu had ik wel alles voor mijn d walker geupgraded.
Kies ik hem, krijg ik alleen een transquilizer.
?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het verschil tussen boasting en boosting niet bekend?
Ja dus? Ik snap niet waar je het over hebt. Ik zei dat er niet werd opgeschept en jij vraagt of ik het verschil tussen boasten en boosten ken..quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:02 schreef Kokoswater het volgende:
Leuke fantheorie over het einde:Yeah right, gewoon gevolg van gezeik met Konami. Hoe verklaren ze het filmpje van chapter 3? Leuk die fan theories maar vaak slaan ze nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
beter begin je vanaf mgs1 op volgorde van release date. Je doet jezelf een gunstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren MGS gekocht. Het is de eerste die ik speel.
Ik snap er nog geen fuck van maar dat maakt helemaal niks uit.![]()
Je hoeft het verhaal niet te snappen perse, het is sowieso een geweldige game!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:08 schreef topdeck het volgende:
[..]
beter begin je vanaf mgs1 op volgorde van release date. Je doet jezelf een gunst
Toen ik erachter kwam dat ze langzaam mijn kant op waggelden heb ik ze opgeblazen met C4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Droopie het volgende:
Missie 16 was idd effe klote.
Tot ik hier las dat je de skulls om de tuin kan leiden.
Nu had ik wel alles voor mijn d walker geupgraded.
Kies ik hem, krijg ik alleen een transquilizer.
Dat vroeg ik niet, maar het idee is dus dat die soldaten opscheppen en hun eigenlijke rangen dus lager liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dus? Ik snap niet waar je het over hebt. Ik zei dat er niet werd opgeschept en jij vraagt of ik het verschil tussen boasten en boosten ken..
Dat was eerst dus niet wijsneus, dat is wat ik zeg. De rang die voor de update werd gegeven, was ook hun echte rang.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:08 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, maar het idee is dus dat die soldaten opscheppen en hun eigenlijke rangen dus lager liggen.
Wijsneus?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat was eerst dus niet wijsneus, dat is wat ik zeg. De rang die voor de update werd gegeven, was ook hun echte rang.
Het is gewoon Quiet, over de com.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hmm dat vervelende gezang de hele tijd komt overeen met quiet's liedje, alleen het klinkt alsof een man zingtEcht schijtirritant iig, hoor het non stop
Voor de 1.04 patch werd er in single player niet geboast door boasters, alleen waneer je FOB-missies deed zag je dat door de intel scope. Sinds de 1.04 update werkt het nu ook in single player. Wat Menno zegt klopt dus wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Wijsneus?Je posts impliceerde gewoon dat je het verkeerd begreep. Waarom? Omdat bij mijn playthrough er wel degelijk wat geboasted werd (de keren dat ik checkte). Daarom dachten we dat je boosted bedoelde.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:02 schreef Kokoswater het volgende:
Leuke fantheorie over het einde:Ja das gewoon kletsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
ik hoor er meer een man in dan een vrouw.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:36 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Het is gewoon Quiet, over de com.Een man hoor ik er echt niet in.
Je kunt haar altijd thuis laten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dus? Ik snap niet waar je het over hebt. Ik zei dat er niet werd opgeschept en jij vraagt of ik het verschil tussen boasten en boosten ken..
quote:
Dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Wijsneus?Je posts impliceerde gewoon dat je het verkeerd begreep. Waarom? Omdat bij mijn playthrough er wel degelijk wat geboasted werd (de keren dat ik checkte). Daarom dachten we dat je boosted bedoelde.
Het was wel Quietquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik hoor er meer een man in dan een vrouw.
Hier klinkt t een stuk beter:
Ga haar wel thuis laten denk ik, irritante zooi. Wel kut want ik heb net haar tranq rifle. Heb gelukkig wel de hond bijna.
Ik snap echt niet hoe je er dat in herkent, maar goed... het mysterie is opgelost.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
moet ze maar niet als een 70-jarige moskeezanger klinken
Moeilijk hč, lezen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:05 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Voor de 1.04 patch werd er in single player niet geboast door boasters, alleen waneer je FOB-missies deed zag je dat door de intel scope. Sinds de 1.04 update werkt het nu ook in single player. Wat Menno zegt klopt dus wel.
Bij mij niet, heb het een paar keer gechecked omdat ik dacht dat fulton ik die mannetjes niet. Maar hadden altijd de stats die m'n verrekijker aangaf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:21 schreef Kokoswater het volgende:
Bij mij ook voor 1.04 al, ik weet het zeker. In ieder geval de keren dat ik checkte.
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vond die boasters al zo'n onzin. Werd niks geboast...
quote:
Plus:quote:
Duidelijker dan dit kan ik het niet voor je maken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:05 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Voor de 1.04 patch werd er in single player niet geboast door boasters, alleen waneer je FOB-missies deed zag je dat door de intel scope. Sinds de 1.04 update werkt het nu ook in single player. Wat Menno zegt klopt dus wel.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Plus:
[..]
Duidelijker dan dit kan ik het niet voor je maken.
Nogmaals, geeft niks. Maja genoeg gezever.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Je posts impliceerde gewoon dat je het verkeerd begreep.
'Cease cover' of de tranq gun equippen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, Quiet schiet iedereen door z'n kop die ik probeer te besluipen en extracten. Kan je dat ook 'uit' zetten?
Tranq gun had ik equipped en 'cease cover' kan ik niet vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
'Cease cover' of de tranq gun equippen.
Dan moet je niet gespot wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tranq gun had ik equipped en 'cease cover' kan ik niet vinden
Ahquote:
Tja geen echte spion jijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah![]()
Beetje lullig uitgewerkt dan, ik werd idd gespot maar nam ze daarna meteen in de houdgreep, waarop er ook meteen een kogel door hun kop ging
Capture cage?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:57 schreef donald_dick het volgende:
Wie heeft er bedacht dat je al die kutdieren moet zoeken om de game 100% uit te spelen? Je ziet een merendeel van die dieren niet eens. En dan heb je een kutvos of dikke schildpad gevonden en gevangen, dan zie je die niet eens terug in je dierentuin.
Nu maar wachten op Fallout.
ja, die vervolgens in een rondje zetten, daarna weer met je helikopter naar de basis gaan en dan hopen dat de random kans generator je dat beest gunt. Nou dikke skills zijn daarvoor nodig.quote:
Lol ja ok daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, die vervolgens in een rondje zetten, daarna weer met je helikopter naar de basis gaan en dan hopen dat de random kans generator je dat beest gunt. Nou dikke skills zijn daarvoor nodig.
Maar neger, moet je ze ook in verschillende "omgevingen" zetten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, die vervolgens in een rondje zetten, daarna weer met je helikopter naar de basis gaan en dan hopen dat de random kans generator je dat beest gunt. Nou dikke skills zijn daarvoor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
ik heb het idee dat je meer verschillende beesten vangt als je ze verder uit elkaar zet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar neger, moet je ze ook in verschillende "omgevingen" zetten?niet dat er verschillende omgevingen zijn, nu ik dit zo typ.
Op Afrika en Afghanistan na dan.
het is soms alleen een beetje stom, zoals wanneer je met dinges in een jeep zit. die teksten zijn al vrij idioot en dan begint opeens zo'n flutnummer te spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja ok daar heb je een punt.
Overigens is Hideo wel echt een baas als het aankomt op storyline en plottwists.
Je kan de meeste dieren alleen op hele specifieke plekken vangen, heb de guide hier waar dat allemaal in staat... kan ik wel een keer fotograferen en uploaden als daar behoefte aan is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je meer verschillende beesten vangt als je ze verder uit elkaar zet.
Die shit is zwaar akward iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het is soms alleen een beetje stom, zoals wanneer je met dinges in een jeep zit. die teksten zijn al vrij idioot en dan begint opeens zo'n flutnummer te spelen
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:31 schreef topdeck het volgende:
hebben jullie ook op sommige momenten dikke lag? en dat het weer na vijf seconden ofzo weggaat?
`Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:31 schreef topdeck het volgende:
hebben jullie ook op sommige momenten dikke lag? en dat het weer na vijf seconden ofzo weggaat?
ik weet nog steeds eigenlijk niet zo goed wat het einde is...quote:
Ja klopt, gewoon wat replay missies en thats itquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
ik weet nog steeds eigenlijk niet zo goed wat het einde is...Er stonden nog gewoon wat quests en side quests open na het gedeelte wat ik denk dat het einde was van deel 2...dus tja...een einde zonder einde...of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |