abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games dinsdag 15 september 2015 @ 22:10:42 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156125635

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, het nieuwste deel van de Metal Gear saga is alweer een tijdje geleden aangekondigd. De nieuwe Metal Gear werd met een trailer aangekondigd tijdens de 25th anniversary celebration als Ground Zeroes.

Een paar maanden later, tijdens de VGA 2012, mochten we een trailer van de mysterieuze game The Phantom Pain aanschouwen, gemaakt door het compleet onbekende Moby Dick studios.

En dan is daar GDC 2013, het verlossende nieuws wordt naar buiten gebracht: Metal Gear Solid: Ground Zeroes en The Phantom Pain zijn samen de nieuwe Metal Gear: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

En dan was daar in juni 2013 de E3, waar de volgende trailer werd getoond, en ook bekend werd gemaakt dat Kiefer Sutherland de stem van Big Boss zal gaan verzorgen:

In maart 2014 komt dan eindelijk een eerste voorproefje uit van The Phantom Pain, in de vorm van Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Meningen zijn sterk verdeeld over het in de ogen van sommigen hoge prijskaartje voor relatief weinig content. Desalniettemin laat de gameplay weinig te wensen over en maakt het de drang naar de volledige game alleen maar groter.
Tijdens E3 2014 wordt er wederom een nieuwe trailer getoond, die focust op Diamond Dogs, de nieuwe organisatie van Big Boss (Venom Snake) en Kazuhira Miller.

Kojima is terug met MGS, en hoe! De laatste trailers hebben iedereen van de sokken geblazen, het speculeren over de ongetwijfeld compleet gestoorde characters en ingewikkelde verhaallijnen kan weer beginnen! Wat voor een stuk metaal / steen (diamant?) steekt er uit Big Boss' zijn hoofd? Wie zijn Quiet, Eli, Code Talker en Skull Face?
We weten dat een gedeelte van het spel in Afghanistan in 1984 zal afspelen, en Big Boss' zijn missie daar het bevrijden van Miller zal zijn. Ook heeft hij een nieuwe huurlingengroep opgericht, genaamd Diamond Dogs. Maar wie zijn dan het mysterieuze XOF, heel toevallig FOX omgedraait? Waarschijnlijk allemaal vragen met antwoorden die we echt pas kunnen verwachten als we de game uiteindelijk in handen hebben.

In ontwikkeling voor: PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 (PC)
Releasedatum: TBA (1984 aldus Trolljima)

De Metal Gear Saga (volgorde van release):

Metal Gear
Metal Gear 2: Solid Snake
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid: Portable Ops
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Metal Gear Solid: Peace Walker
Metal Gear Rising: Revengeance
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Non-Canon:
Metal Gear 2: Snake's Revenge
Metal Gear Solid: Ghost Babel
Metal Gear Ac!d 1 & 2

http://www.konami.jp/mgs5/tpp/

A Hideo Kojima game.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156129272
#teamDozenschuiver
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156141075
Voor degenen die alle mission objectives willen halen:

Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 16 september 2015 @ 15:46:28 #4
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_156143439
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen. :)
Dit vroeg me dus nog af inderdaad, dus je hoeft de main objective niet te doen?
  woensdag 16 september 2015 @ 16:20:48 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156144297
Klopt!

En je kan fast travelen over de hele map dus je hoeft je ook niet constant op te laten halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 16 september 2015 @ 16:38:57 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156144804
Weet iemand een website, plaatje of overzicht te vinden waar alle tech trees op te vinden is? Dus de upgradepaden van alle categorieėn wapens/tools.

Ik vind her en der wel wat op IGN en NeoGAF maar dat zijn voornamelijk screenshots of onoverzichtelijke bagger.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:44:18 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156144958
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.
pi_156145788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja, maar dan wil je sowieso niet alle extra objectives doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 16-09-2015 17:23:01 ]
  woensdag 16 september 2015 @ 17:13:31 #9
256666 leeell
I know you're lonely
pi_156145807
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doen :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_156146605
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef leeell het volgende:

[..]

De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doen :')
Om zo snel en efficient mogelijk je main objectives te halen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156147135
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:22:27 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156147699
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
Das wel gaar ja. Je kan niet even rustig scouten
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156150679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
In Ground Zeroes werden kills nog zwaar bestraft... gelukkig is dat nu niet meer zo. Vind het wel prima trouwens, eerste keer haal ik ze gewoon zoals ik zelf wil, losse objectives haal ik later op en dan ga ik nog een keer voor S-ranking. Vind het tof genoeg om de missies te blijven spelen.
pi_156156099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt!

En je kan fast travelen over de hele map dus je hoeft je ook niet constant op te laten halen
How?
Irene is bae <3
pi_156158038
Net klaar met missie 31, had ff stress :')

quote:
"We hold our rifles in missing hands. We stand tall on missing legs. We stride forward on the bones of our fallen. Then, and only then, are we alive. This "Pain" is ours and no one else's. A secret weapon we wield, out of sight. We will be stronger than ever. For our peace ... Still, It doesn't feel like this is over.
— Kazuhira Miller
Wat een game _O_
pi_156161648
Hoe zit het eigenlijk met die support unit? Bij R&D is er tenminste duidelijk wat er verandert als ze stijgen in level. Moet je nog wat doen als Support in level stijgt?

Verder heb ik iets van dierenkooien ontwikkelt oid. Maar ik kan ze nergens terugvinden?
pi_156162307
Bij de support unit heb krijg je bijvoorbeeld hogere kans om te fultonnen bij slecht weer, dierenkooi kan je terug vinden bij items.
  donderdag 17 september 2015 @ 08:35:05 #18
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156162499
Heb spoilers gelezen over het einde maar jezus christus wat is Kojima een idioot :'). Zonde echt eeuwig zonde
  donderdag 17 september 2015 @ 08:37:17 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156162536
quote:
4s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:03 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

How?
Je hebt bij elke basis een klein oranje delivery platform net zoals op Mother Base. Daar moet je ff een affiche van het bord pakken ( driehoekvormig bord ) en dan kan je in een doos van base naar base fast travelen zonder je chopper of Dhorse te gebruiken!
pi_156162693
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Heb spoilers gelezen over het einde maar jezus christus wat is Kojima een idioot :'). Zonde echt eeuwig zonde
Gelukkig heb ik er niks van meegekregen.
  donderdag 17 september 2015 @ 08:56:20 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156162746
Naja dat krijg je vanzelf wel
pi_156162836
Ja en ik weet inmiddels wel dat het een teleurstelling gaat worden maar fuck it, ik beleef er genoeg lol aan.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:59:33 #23
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_156166317
You dont believe me ? Read this line again.
pi_156169345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij de support unit heb krijg je bijvoorbeeld hogere kans om te fultonnen bij slecht weer, dierenkooi kan je terug vinden bij items.
Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?
pi_156171514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?
Die heb je gewoon standaard bij je, op PS4 uit mijn hoofd rechterpijltje ingedrukt houden.
pi_156171682
quote:
Ziet er leuk uit, alleen is dit filmpje natuurlijk pure choreography, ben bang dat de tactiek in werkelijkheid amper aanwezig zal zijn. Al denk ik dat MGO mij nog voor een aantal extra uur zoet zal houden :)

Offtopic: Man man man wat ziet fok er nu dramatisch kut uit zeg, helemaal die nieuwsbalk vanboven :')
pi_156179235
Missie 8 met een chicken hat afgemaakt
Ben bang dat ik dit spel nooit ga uitspelen, vind het nu al moeilijk
Hell To The Liars
pi_156179582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Droopie het volgende:
Missie 8 met een chicken hat afgemaakt
Ben bang dat ik dit spel nooit ga uitspelen, vind het nu al moeilijk
Ik heb voor een missie even een walkthrough gekeken. Ik weet gewoon niet goed genoeg hoe ik moet spelen. Helpt wel
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156193423
Ik heb net een side op gehaald (prisoner extractie) waarbij ik na drie retries niet gespot werd! Tijd voor champagne!
pi_156193476
Ik vind het een geweldig spel maar een matige Metal Gear. Ik heb denk ik nog geen moment écht het idee gehad een MGS spel te spelen en mis vooral een gigantische legerbasis om in te sneaken. Tuurlijk is de hand van Kojima zichtbaar en zitten er veel referenties in. Zo vond ik Huey wel grappig en de aanwezigheid van Rose eveneens maar veel meer dan dat is het niet.
pi_156222384
Waarom komen er de hele tijd knipperende stipjes (alsof de missie nieuw is) te staan bij side-ops die ik al gehaald heb? :S
pi_156224558
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom komen er de hele tijd knipperende stipjes (alsof de missie nieuw is) te staan bij side-ops die ik al gehaald heb? :S
Sommige sideops kan je opnieuw spelen.
pi_156224688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Sommige sideops kan je opnieuw spelen.
Oh, sommige? Ik dacht dat dat sowieso al kon bij alle side ops.
pi_156224870
Hoe gebruik ik de battle tank voor een specifieke combat deployment missie?
pi_156232991
Het stoort me wel dat enemys niet zien of horen dat je een maat van ze extract.
pi_156236242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...
Waar ik mij aan stoor is als ik van ver bijv een benzine tank opblaas(met silencer) ze precies weten waar het vandaan komt
PSN: Metal_Akilla
pi_156238353

Vrijdag de collectors edition guide gehad, het is een mooi boekje en niet alleen voor de guide
pi_156243777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Niet? Ik krijg regelmatig

"CP, CP, I just saw a man dissapear by a balloon!"
pi_156246791
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Niet? Ik krijg regelmatig

"CP, CP, I just saw a man dissapear by a balloon!"
Nog niet meegemaakt!
  zondag 20 september 2015 @ 17:25:04 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156247049
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 09:53 schreef Akilla het volgende:

[..]

Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...
Waar ik mij aan stoor is als ik van ver bijv een benzine tank opblaas(met silencer) ze precies weten waar het vandaan komt
Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.

Heb overigens ook al meegemaakt dat ik met c4 een konvooi wilde opblazen (die overigens episch faalde) en de tanks meteen wisten waar ik was, hoewel ik op 100 meter afstand in de bosjes aan t pronen was.

Even over Quiet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156247574
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.

Heb overigens ook al meegemaakt dat ik met c4 een konvooi wilde opblazen (die overigens episch faalde) en de tanks meteen wisten waar ik was, hoewel ik op 100 meter afstand in de bosjes aan t pronen was.

Even over Quiet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar dus ook met een tranq gun neergehaald, was bang dat ik haar anders zou killen. Ben begonnen met een supply drop op haar hoofdje :p

Bond level van quiet nu max, nu kan ik met favo d-dog weer verder het verhaal door.
  zondag 20 september 2015 @ 19:33:51 #42
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156249942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe gebruik ik de battle tank voor een specifieke combat deployment missie?
Dit stoort mij ook

ook zeggen ze dat ik nukes zou kunnen ontwikkelen maar waar?
pi_156256919
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dit stoort mij ook

ook zeggen ze dat ik nukes zou kunnen ontwikkelen maar waar?
Onder een tabje bij recources. Ga ik niet doen overigens aangezien ik het hele PvP gedeelte oversla denk ik.
  Eindredactie Games zondag 20 september 2015 @ 22:55:40 #44
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156258580
Love this game O+

Betrapte mezelf er op een gegeven moment wel op dat ik reflex mode steeds meer als offensive tactiek ging gebruiken. Even wachten tot een groepje vijanden mooi geclusterd staat, dan vanuit kruipende positie gewoon opstaan en eropaf wandelen om iedereen te headshotten. Mooie momenten zijn dat, vooral als het er veel zijn, dat de bullet-time stopt en er zes lichaampjes op een rij in elkaar storten O+
  maandag 21 september 2015 @ 14:09:28 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156269740
Heeft iemand toevallig een goede algemene guide met speeltips en zonder spoilers? Ik ben nieuw in de mgs reeks en heb t idee dat ik niet helemaal speel zoals het idealiter zou moeten.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156269779
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede algemene guide met speeltips en zonder spoilers? Ik ben nieuw in de mgs reeks en heb t idee dat ik niet helemaal speel zoals het idealiter zou moeten.
Wanneer het niet lukt: Kruipen. Veel fucking kruipen. En s'nachts dingen doen is ook meteen stukken makkelijker.

Voor de rest is het net een shooter maar dan dus uitkijken dat mensen je niet zien, als je het liever stealth doet :P

Ik ben er ondertussen weer op uitgekeken. Was me net iets te eentonig en makkelijk allemaal en verwachtte niet dat dat heel veel meer zou veranderen. Ben maar even mad max tussendoor aant spelen, ook niet alles maar het helpt me iig de tijd overbruggen naar Fallout 4 :P
Conscience do cost.
pi_156292748
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het een geweldig spel maar een matige Metal Gear. Ik heb denk ik nog geen moment écht het idee gehad een MGS spel te spelen en mis vooral een gigantische legerbasis om in te sneaken. Tuurlijk is de hand van Kojima zichtbaar en zitten er veel referenties in. Zo vond ik Huey wel grappig en de aanwezigheid van Rose eveneens maar veel meer dan dat is het niet.
Rose zit er niet in?
pi_156295235
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:30 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Rose zit er niet in?
Ik bedoelde eigenlijk GW(?) geloof ik.
pi_156303898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk GW(?) geloof ik.
GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt is
SPOILER
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:24:11 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156304695
Moeten jullie ook elke keer die releasenotes weg klikken?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156304994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:24 schreef Catch22- het volgende:
Moeten jullie ook elke keer die releasenotes weg klikken?
Ik speel niet online dus ik decline gewoon telkens.
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:54:41 #52
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156305617
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen :')
pi_156306486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen :')
Je kan er shit vinden en meer geheimen + die shooting sidequests en meer wat ik niet wil spoilen.
  Eindredactie Games dinsdag 22 september 2015 @ 21:27:20 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156306971
quote:
Matties in elkaar beuken.

Ik mis trouwens een 'death from above skill' į la Far Cry.
En nee ik bedoel niet dit:

:D
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:46:35 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156307721
quote:
Je kan douchen G
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Eindredactie Games dinsdag 22 september 2015 @ 22:06:12 #56
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156308589
quote:
Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156311286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt is
SPOILER
SPOILER
Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal. :')
  woensdag 23 september 2015 @ 14:13:02 #58
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156320942
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.
Soldaten slopen.

Op r2 drukken doe ik de hele dag "in het veld" al.
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2015 @ 15:29:18 #59
159915 -Menn0-
MNO
pi_156322844
SPOILER: over chapter 2
,,/
pi_156330746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

SPOILER
Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal. :')
Jack was de naam van Big Boss in MGS3: Snake Eater (1964)
pi_156333068
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILER: over chapter 2
Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.

Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2015 @ 22:36:16 #62
159915 -Menn0-
MNO
pi_156336809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.

Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
,,/
pi_156336912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.
  Eindredactie Games woensdag 23 september 2015 @ 22:40:07 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156336921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet.

popcicle twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 03:14:10 @Venom_Snakie @HIDEO_KOJIMA_EN @Konami I don't have any particular story content to announce, no reageer retweet
bron
  FOK!fotograaf woensdag 23 september 2015 @ 22:40:33 #65
159915 -Menn0-
MNO
pi_156336929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.
Ja eigenlijk wel! Maar voor dit spel zou ik een uitzondering maken :@
,,/
pi_156343249
quote:
Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 24 september 2015 @ 09:21:07 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156343490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.
Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.
pi_156343531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt ( ;) ) Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:50:43 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_156346351
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt ( ;) ) Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Hahaha nice ga ik doen
pi_156365599
pi_156365607
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Alleen als je bond met haar hoog genoeg is, en dat is niet het geval als ze alleen maar op dr tetten ligt in haar cel.
pi_156367305
quote:
Alleen maar snipers en intruders.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 september 2015 @ 13:36:45 #73
159915 -Menn0-
MNO
pi_156371955
SPOILER: chapter 2
,,/
pi_156372141
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILER: chapter 2
SPOILER
  FOK!fotograaf vrijdag 25 september 2015 @ 14:05:03 #75
159915 -Menn0-
MNO
pi_156372639
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')