Dit vroeg me dus nog af inderdaad, dus je hoeft de main objective niet te doen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor degenen die alle mission objectives willen halen:
Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen.
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor degenen die alle mission objectives willen halen:
Je kan een missie replayen, een gemiste objective halen, de chopper oproepen, en wegvliegen. Oftewel: je hoeft de missie niet nogmaals helemaal uit te spelen.
Ja, maar dan wil je sowieso niet alle extra objectives doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.
De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wel als ik de hoogste rank wel halen, neem ik aan.
Om zo snel en efficient mogelijk je main objectives te halen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
De beste manier om de hoogste rank te halen is om geen missie objectives te doen
Das wel gaar ja. Je kan niet even rustig scoutenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
In Ground Zeroes werden kills nog zwaar bestraft... gelukkig is dat nu niet meer zo. Vind het wel prima trouwens, eerste keer haal ik ze gewoon zoals ik zelf wil, losse objectives haal ik later op en dan ga ik nog een keer voor S-ranking. Vind het tof genoeg om de missies te blijven spelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Tortugal het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat in een stealth game zo'n 90% van je score bepaald wordt door de tijd waarin je de missie haalt.
How?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt!
En je kan fast travelen over de hele map dus je hoeft je ook niet constant op te laten halen
Wat een gamequote:"We hold our rifles in missing hands. We stand tall on missing legs. We stride forward on the bones of our fallen. Then, and only then, are we alive. This "Pain" is ours and no one else's. A secret weapon we wield, out of sight. We will be stronger than ever. For our peace ... Still, It doesn't feel like this is over.
— Kazuhira Miller
Je hebt bij elke basis een klein oranje delivery platform net zoals op Mother Base. Daar moet je ff een affiche van het bord pakken ( driehoekvormig bord ) en dan kan je in een doos van base naar base fast travelen zonder je chopper of Dhorse te gebruiken!quote:
Gelukkig heb ik er niks van meegekregen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Heb spoilers gelezen over het einde maar jezus christus wat is Kojima een idioot. Zonde echt eeuwig zonde
Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?quote:Op donderdag 17 september 2015 08:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij de support unit heb krijg je bijvoorbeeld hogere kans om te fultonnen bij slecht weer, dierenkooi kan je terug vinden bij items.
Die heb je gewoon standaard bij je, op PS4 uit mijn hoofd rechterpijltje ingedrukt houden.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dus heb ik niet goed gekeken bij mij missie equipment? of staan items ergens anders?
Ziet er leuk uit, alleen is dit filmpje natuurlijk pure choreography, ben bang dat de tactiek in werkelijkheid amper aanwezig zal zijn. Al denk ik dat MGO mij nog voor een aantal extra uur zoet zal houdenquote:
Ik heb voor een missie even een walkthrough gekeken. Ik weet gewoon niet goed genoeg hoe ik moet spelen. Helpt welquote:Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Droopie het volgende:
Missie 8 met een chicken hat afgemaakt
Ben bang dat ik dit spel nooit ga uitspelen, vind het nu al moeilijk
Sommige sideops kan je opnieuw spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom komen er de hele tijd knipperende stipjes (alsof de missie nieuw is) te staan bij side-ops die ik al gehaald heb? :S
Oh, sommige? Ik dacht dat dat sowieso al kon bij alle side ops.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sommige sideops kan je opnieuw spelen.
Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Het stoort me wel dat enemys niet zien of horen dat je een maat van ze extract.
Niet? Ik krijg regelmatigquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Tortugal het volgende:
Het stoort me wel dat enemys niet zien of horen dat je een maat van ze extract.
Nog niet meegemaakt!quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niet? Ik krijg regelmatig
"CP, CP, I just saw a man dissapear by a balloon!"
Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.quote:Op zondag 20 september 2015 09:53 schreef Akilla het volgende:
[..]
Doen ze wel, althans ik had er ene paar die een uitroepteken kregen en even kwamen kijken...
Waar ik mij aan stoor is als ik van ver bijv een benzine tank opblaas(met silencer) ze precies weten waar het vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem dito. Ik heb ook regelmatig dat mensen het zien. Al krijg ik niet dat bericht dat mensen zo'n bericht zeggen, hoogstens dat ze alert worden.
Heb overigens ook al meegemaakt dat ik met c4 een konvooi wilde opblazen (die overigens episch faalde) en de tanks meteen wisten waar ik was, hoewel ik op 100 meter afstand in de bosjes aan t pronen was.
Even over QuietIk heb haar dus ook met een tranq gun neergehaald, was bang dat ik haar anders zou killen. Ben begonnen met een supply drop op haar hoofdje :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond level van quiet nu max, nu kan ik met favo d-dog weer verder het verhaal door.
Dit stoort mij ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe gebruik ik de battle tank voor een specifieke combat deployment missie?
Onder een tabje bij recources. Ga ik niet doen overigens aangezien ik het hele PvP gedeelte oversla denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit stoort mij ook
ook zeggen ze dat ik nukes zou kunnen ontwikkelen maar waar?
Wanneer het niet lukt: Kruipen. Veel fucking kruipen. En s'nachts dingen doen is ook meteen stukken makkelijker.quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef Catch22- het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede algemene guide met speeltips en zonder spoilers? Ik ben nieuw in de mgs reeks en heb t idee dat ik niet helemaal speel zoals het idealiter zou moeten.
Rose zit er niet in?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het een geweldig spel maar een matige Metal Gear. Ik heb denk ik nog geen moment écht het idee gehad een MGS spel te spelen en mis vooral een gigantische legerbasis om in te sneaken. Tuurlijk is de hand van Kojima zichtbaar en zitten er veel referenties in. Zo vond ik Huey wel grappig en de aanwezigheid van Rose eveneens maar veel meer dan dat is het niet.
GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt isquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk GW(?) geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel niet online dus ik decline gewoon telkens.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:24 schreef Catch22- het volgende:
Moeten jullie ook elke keer die releasenotes weg klikken?
Je kan er shit vinden en meer geheimen + die shooting sidequests en meer wat ik niet wil spoilen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen
Matties in elkaar beuken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Ligt t aan mij of is er gewoon nooit een flikker te doen op die motherbase behalve alleen maar rondlopen
Je kan douchen Gquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
GW zit er ook niet in. De enige AI die in dit spel voorkomt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal.![]()
Soldaten slopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Diamanten zoeken, cutscenes triggeren, soldaten slopen.
SPOILER: over chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Jack was de naam van Big Boss in MGS3: Snake Eater (1964)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Serieus, ik heb MGS2 10 keer uitgespeeld en snap nog geen reet van het verhaal.
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.SPOILER: over chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lang niet allemaal... bij een stuk of 4 ofzo? Misschien 5? Viel mij ook tegen hoor.... het wordt iig vrij pijnlijk duidelijk dat het gewoon nog niet af was.
Heb de main story-line uitgespeeld, zit nu 85 uur op 60% ongeveer. De komende maand ga ik hem 100% halen, ben ik nog wel even mee bezig tot FA4 komt. Voor mij tot nu toe de beste game die ik dit jaar gespeeld heb, ondanks dat het eigenlijk (nog) niet af is.
Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee veel meer richting de 8 of 10 zelfs, misschien zelfs nog meer maar die heb ik nog niet vrij gespeeld. Hopen dat er nog DLC komt!
brontwitter:popcicle twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 03:14:10@Venom_Snakie @HIDEO_KOJIMA_EN @Konami I don't have any particular story content to announce, no reageer retweet
Ja eigenlijk wel! Maar voor dit spel zou ik een uitzondering makenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan zou het wel gratis moeten zijn want voor iets betalen wat eigenlijk gewoon in het spel had moeten zitten is schandalig.
Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Douchen met Quiet en van de tiet-physics genieten.
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt (quote:Op donderdag 24 september 2015 09:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kut wijf ligt alleen maar op dr tieten in mn cel.
Hahaha nice ga ik doenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt () Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Alleen als je bond met haar hoog genoeg is, en dat is niet het geval als ze alleen maar op dr tetten ligt in haar cel.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je blijven spelen totdat de vliegen om je heen vliegen. Wanneer Ocelot dan een emmer water over je wilt gooien trekt () Quiet je mee de douche in terwijl je soldaten vunzige opmerkingen maken.
Alleen maar snipers en intruders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 02:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben hier best benieuwd naar:
SPOILER: chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILER: chapter 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |