Precies, zij wou natuurlijk ook door alleen 't ging gewoon niet meer, als ik d'r zie heb ik de drang om dr te knuffelen en gwn dat alles weer goed is maar 't gaat niet, mocht zij nu naar mij toe komen dat ze het toch wel weer wil dan zal ik ook nee zeggen, gwn omdat eerst wat dingen moeten veranderen, want ik wil t niet nog een keer verklotenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:28 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik weet hoe je voelt
Je wilt haar niet negeren, maar je moet wel. Zij moet zich ook ineens anders gedragen, en dat zal voor haar ook niet even makkelijk zijn. Ook al heeft ze het stopgezet, waarschijnlijk had ze het liever anders gezien.
Geen contact is het beste, want het doet pijn haar te zien, haar lol zien hebben zonder jou
Wel lastig dat je dan bij elkaar in de klas zit.
Ik heb hier ook last van gehad, en vind het soms nog steeds lastig met alle sociale media. Ook al is het 2,5 maand geleden.![]()
bijna een jaar, ze is voor mij nog steeds een belangrijk persoon uit mn leven en ook mn eerste vriendin. Dat wil ik niet verpesten door elkaar te gaan haten ofzo, want dat is ze niet waard en zo kinderachtig wil ik niet zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef Kaashapje het volgende:
Hoe lang gingen jullie met elkaar?
Taai inderdaad dat je elkaar nog zoveel ziet. Jullie willen als vrienden verder?
Zit niks anders op dan even doorbijten, is even een taaie tijd
klopt het voelt alleen zo onwennig, alsof t ineens allemaal nooit heeft bestaan. Gvdquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef MariMiep het volgende:
Geen contact meer hebben tot je er over heen hebt. Alleen contact zoals je met een andere klasgenoot zou hebben. En niet Appen enzo.
Hard, maar de enige oplossing. Waar zou je nog ruzie over moeten krijgen? Jullie zijn niks meer van elkaar. Je mag doen wat je wilt en daar heeft ze zich niet mee te bemoeien.
Het is moeilijk, maar tijd maakt het echt makkelijker. Even doorbijten! Sterkte ermee!
Klopt is echt moeilijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Precies, zij wou natuurlijk ook door alleen 't ging gewoon niet meer, als ik d'r zie heb ik de drang om dr te knuffelen en gwn dat alles weer goed is maar 't gaat niet, mocht zij nu naar mij toe komen dat ze het toch wel weer wil dan zal ik ook nee zeggen, gwn omdat eerst wat dingen moeten veranderen, want ik wil t niet nog een keer verkloten
Nee, dat kan je beter niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bijna een jaar, ze is voor mij nog steeds een belangrijk persoon uit mn leven en ook mn eerste vriendin. Dat wil ik niet verpesten door elkaar te gaan haten ofzo, want dat is ze niet waard en zo kinderachtig wil ik niet zijn.
Vrienden weet ik niet, ik weet wel dat ik er voor haar gewoon wil blijven zijn, en hoop dat dat andersom ook is. Het klinkt misschien heel cliche maar ze was gewoon perfect, en sommige dingen kan ik met m;n verstand echt niet bij dat ik dat geflikt heb. Ik durf het haar ook niet te zeggen, want zij denkt dat ik het niet inzie wat ik fout heb gedaan, juist wel, alleen ik ben bang dat ze me nu toch nog niet geloofd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Kaashapje het volgende:
Vrienden blijven is enorm moeilijk, zeker als het door gevoelens niet van 2 kanten kan komen. Dat is een zware strijd, en moet je echt 100 procent voor willen gaan.
Makkelijker is de draad weer proberen op te pakken voor jezelf en verder gaan met je eigen dingen. En haar gewoon blijven begroeten, maar contact mijden. Zeker gesprekken over de tijd dat jullie nog samen waren. Maar daarvoor moet je je door je verstand laten leidrn, dwars tegen je gevoel in.. Hoelang blijven jullie nog bij elkaar op school?
Jup, dit. In elk geval niet teveel alleen op je kamer zitten o.i.d.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Kaashapje het volgende:
Geef het tijd. Het voelt nu zo, maar naarmate de tijd verstrijkt, slijt het sterke gevoel. 1 tip: zoek afleiding. Want als je even niets te doen hebt ga je erover malen en krijg je steeds weer een rotgevoel..
Yup, afstand nemen. En weetje, je moet gewoon weer verdergaan. Een keertje met een ander... en niet meer met haar. Want uiteindelijk werkt het toch niet en word je aan het lijntje gehouden. Daar zijn vrouwen doorgaans heel goed in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef MariMiep het volgende:
Geen contact meer hebben tot je er over heen hebt. Alleen contact zoals je met een andere klasgenoot zou hebben. En niet Appen enzo.
Hard, maar de enige oplossing. Waar zou je nog ruzie over moeten krijgen? Jullie zijn niks meer van elkaar. Je mag doen wat je wilt en daar heeft ze zich niet mee te bemoeien.
Het is moeilijk, maar tijd maakt het echt makkelijker. Even doorbijten! Sterkte ermee!
Het is vooral zwaar omdat het m;n eigen schuld is, en daar wordt ik ook constant aan herinnerd, als ik 't over zou kunnen doen zou ik de kans zeker pakken, als ik over een paar maanden misschien weer m;n shit op orde heb, en zij zou weer aan zijn om 't te proberen zou ik 't denk wel doen, gezien het gewoon mn eigen fucking schuld was en fuck,quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Kaashapje het volgende:
Geef het tijd. Het voelt nu zo, maar naarmate de tijd verstrijkt, slijt het sterke gevoel. 1 tip: zoek afleiding. Want als je even niets te doen hebt ga je erover malen en krijg je steeds weer een rotgevoel..
Zo is ze niet, zeker niet mij aan 't lijntje houden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, afstand nemen. En weetje, je moet gewoon weer verdergaan. Een keertje met een ander... en niet meer met haar. Want uiteindelijk werkt het toch niet en word je aan het lijntje gehouden. Daar zijn vrouwen doorgaans heel goed in.
Dan moet je je daarmee bezighouden de komende maanden. Niet met haar, maar met je zaken weer op de rit te krijgen! Als je dat voor elkaar hebt, weer eens gaan denken aan de volgende stap in je leven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is vooral zwaar omdat het m;n eigen schuld is, en daar wordt ik ook constant aan herinnerd, als ik 't over zou kunnen doen zou ik de kans zeker pakken, als ik over een paar maanden misschien weer m;n shit op orde heb, en zij zou weer aan zijn om 't te proberen zou ik 't denk wel doen, gezien het gewoon mn eigen fucking schuld was en fuck,
Kan echt boos worden op mezelf.
Dat is ook wat ik probeer, alleen het is gewoon moeilijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Dan moet je je daarmee bezighouden de komende maanden. Niet met haar, maar met je zaken weer op de rit te krijgen! Als je dat voor elkaar hebt, weer eens gaan denken aan de volgende stap in je leven.
Doorzetten en niet stoppen voordat dat geregeld is. Mocht het ooit weer wat worden, dan mag dat geen mogelijke oorzaak zijn voor nog n breuk. Ga ervoor, je kan het!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik probeer, alleen het is gewoon moeilijk
Dit mag sowieso nooit meer een reden zijn voor een breuk, ben helemaal klaar met dat gedrag, en soms heb ik het zelf niet eens door, daarom is het zo lastig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Doorzetten en niet stoppen voordat dat geregeld is. Mocht het ooit weer wat worden, dan mag dat geen mogelijke oorzaak zijn voor nog n breuk. Ga ervoor, je kan het!
Tuurlijk, hoe lang speelt dat gezeik nu tussen jullie? Was vorige keer ookal mis toch? Dit gaat nog wel even duren. Accepteer maar dat het over is. Neem afstand.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo is ze niet, zeker niet mij aan 't lijntje houden.
Je zegt neem afstand maar ik wil wel gewoon af en toe weten hoe 't met dr gaat, die drang heb ik gewoon..quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe lang speelt dat gezeik nu tussen jullie? Was vorige keer ookal mis toch? Dit gaat nog wel even duren. Accepteer maar dat het over is. Neem afstand.
Ze kan het ook onbewust doen.
Toch die drang tegengaan. Daarom afleiding zoeken! Want de eerste maanden zul je aan haar blijven denken en malen als je even niks te doen hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zegt neem afstand maar ik wil wel gewoon af en toe weten hoe 't met dr gaat, die drang heb ik gewoon..
Wat als het kut met dr gaat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Toch die drang tegengaan. Daarom afleiding zoeken!
Even nagaan of ze contact heeft met andere jongens. Kijken of ze ook verdriet heeft net als jij. Kijken of ze jou ook mist.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zegt neem afstand maar ik wil wel gewoon af en toe weten hoe 't met dr gaat, die drang heb ik gewoon..
Dan komt ze vanzelf naar je toe als ze daar behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat als het kut met dr gaat?
Op die 3 weet ik de antwoorden al, al zou ze nu met een andere jongen beginnen te flirten zou dat echt als een messteek aankomen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Even nagaan of ze contact heeft met andere jongens. Kijken of ze ook verdriet heeft net als jij. Kijken of ze jou ook mist.
Dit toevallig?
Hm, je hebt wel een punt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:21 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Dan komt ze vanzelf naar je toe als ze daar behoefte aan heeft.
Je kan niet alles fixen, dat ging ook al niet toen jullie nog wel bij elkaar waren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook waar ik me nu op ga focussen. Dankjequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je kan niet alles fixen, dat ging ook al niet toen jullie nog wel bij elkaar waren.
Werk eerst maar aan jezelf zodat je niet meer dat soort kunstjes flikt. Als jullie echt van elkaar houden, dan gun je elkaar ook het beste en soms moet je daarin eerlijk zijn dat je dat nu (nog) niet bent enzo.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, TS, maar is dit die meid waar je een tijd geleden een topic over opende omdat je haar niet durfde te zoenen?
Twee weken is natuurlijk ook erg kort, dat je elkaar nog steeds ziet maakt het er niet makkelijker op zeker als je dan ook nog eens vol gevoel zit. Ik denk zoals eerder al gezegd begroet haar netjes maar ga verder contact zo veel als mogelijk uit de weg. Jullie zijn uit elkaar en je zult dus een manier moeten vinden daar mee on te gaan. Als je gesprekken aangaat over vroeger zul je op die momenten en daarna ook nog alleen maar weer geconfronteerd worden met dat verliefde gevoel of gevoelens van spijt over jullie relatie. Neem jezelf niet te veel kwalijk, vraag jezelf af of de "fouten" in je karakter van dien aard zijn dat je daar aan moet gaan werken of dat jullie gewoon niet bij elkaar pasten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is nu ongeveer 2 weken geleden dat het uit is, alleen ik weet nog steeds niet echt hoe ik ermee om moet gaan, dit is de situatie:
Zij heeft het uitgemaakt.
We zitten bij elkaar op school.
We zien elkaar minstens 13 uur in de week.
Dat het uit gegaan is heb ik eigenlijk veel te danken aan mezelf, bepaalde dingen die gebeurd zijn waar ik gewoon schuld in heb, daar ga ik niet omheen draaien. Dus ja eigen schuld, alleen hoe ga je ermee om?
M'n ex is vooral snel boos sinds het uit is, vroeger was ze nooit boos of heel incidenteel maar nu wordt ze bijna om elk klein dingetje dat niet goed is boos, en als ik er wat van zeg wordt ze nog bozer, todat je er dus niet meer mee kan praten. iK heb geprobeerd haar een dag te negeren, maar dit voelde voor mezelf toch erg disrespectvol dus dat heb ik maar weer afgekapt. Nu probeer ik eigenlijk uit d;r buurt te blijven, ten eerste omdat ik bang ben geworden voor haar reactie gezien ze zo fel reageert op de meeste dingen en ten 2e omdat ik nog steeds smoorverliefd op dr ben. Er zijn bepaalde dingen die ik fout heb gedaan, die eigenlijk niet konden en dingen in m'n karakter die gewoon niet helemaal goed zitten. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst dat soort dingen wil fixen en mezelf tijd wil geven voordat ik weer een relatie met iemand aanga. Nu is ze soms verdrietig, verlangt ze naar zoals zij zegt ( de lieve en leuke kant van mij ), en ja dan zoekt ze weer contact en vraagt hoe het met me gaat.
Op zo;n moment word ik zelf ook emotioneel en weet ik niet hoe ik ermee om moet gaan, het eerste wat dan door me heen gaat is d'r troosten en zeggen dat het goed komt en lief doen, dingen doen die je als vriendje zou doen. Maar ik merk dat als ik dat doe dat ik zelf ook verdrietig wordt omdat het niet meer zo is.
Ik denk dat het beste plan nu is om gewoon aardig en normaal te doen (wat ik al probeerde), en gewoon contact beperkt houden.. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze niet meer via whatsapp of messenger dingen moet sturen omdat het gewoon 9 van de 10 keer uitdraait op ruzie of iets serieus. Dus ik zeg als je dingen wil vragen kom gewoon naar me toe in de pauze.
Daarnaast maak ik mezelf constant gek dat ze wellicht met een ander loopt te zoenen/klooien, terwijl ik weet dat ze daar totaal geen behoefte aan heeft nu en zeker niet zo'n sletterig type is, alleen 't gaat wel vaak door me heen.
Ik weet er iig echt geen raad mee, heb ook geen zin om ruzie te zoeken of d'r als iemand te behandelen die never wat voor me heeft betekent, want ik zat best wel fout, en zij heeft het best wel lang voor lief genomen.
Ze heeft het uitgemaakt, ze wil je niet dichtbij. Snappie? Je doet jezelf alleen maar pijn met blijven hangen, zelfs al vinden jullie het beiden fijn om af en toe bij elkaar te zijn. Ik ken maar weinig mensen die direct goede vrienden kunnen zijn met hun ex. Misschien na een tijdje, als je allebei weer verder bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heb je geflikt dan, dat het uit ging? Dat haal ik nergens uit je posts, alleen dat je spijt hebt.quote:
PM je wel, iets te prive voor op t forumquote:Op donderdag 17 september 2015 16:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat heb je geflikt dan, dat het uit ging? Dat haal ik nergens uit je posts, alleen dat je spijt hebt.
En verder wat iedereen al heeft gezegd: contact minimaal houden. Als ze iets van je wil, hoor je het vanzelf wel.
Is goed.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
PM je wel, iets te prive voor op t forum
Dat heeft ook geen zin want het is al gebeurd. Beter zet je die woede om in energie om aan jezelf te werken zodat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is vooral zwaar omdat het m;n eigen schuld is, en daar wordt ik ook constant aan herinnerd, als ik 't over zou kunnen doen zou ik de kans zeker pakken, als ik over een paar maanden misschien weer m;n shit op orde heb, en zij zou weer aan zijn om 't te proberen zou ik 't denk wel doen, gezien het gewoon mn eigen fucking schuld was en fuck,
Kan echt boos worden op mezelf.
Dit zou een mooi moment zijn om afscheid te nemen..quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Dus wat gebeurd er, zij raakt gefrustreerd dat het niet lukt, en besluit uiteindelijk het op te geven, waarna ik een reeks spraakberichten over me heen krijg hoe zo'n lul ik wel niet ben, dat ik met (bepaald meisje die zij haat) moet gaan neuken, dat ik geen steek veranderd ben, dat ik moet opdonderen, dat ik moet stikken in m;n eigen kots en ze mij niet meer nodig had..
Gast, na zo een tirade ga je toch niet haar tegemoet komen door aan te bieden eerder naar de super te gaan? What the fuck, ondankbare shizzle moet je niet belonen. Lijkt verdorie wel of je het vervelender vindt dat ze iemand anders vonden, dan dat je de volle laag kreeg..quote:Dus ja, dat voelde nogal kwetsend gezien ik het best wilde halen. Heb nog aangeboden eerder naar de super te gaan zodat ik 't contant meteen kon teruggeven maar ze hadden al iemand anders gevonden. Achteraf "sorry voor m'n woede, reactie was een beetje too much"
Nou sorry hoor maar dit gaat me echt te ver.
ZIj dacht dat ik haar wilde naaien door expres zo lastig te doen, wat helemaal nergens op sloeg omdat ik gewoon hulp aanbood. Nu word ik gespammed met sorry, het spijt me berichten. Ik ga er niet echt op in, ben pislinkquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om afscheid te nemen..
[..]
Gast, na zo een tirade ga je toch niet haar tegemoet komen door aan te bieden eerder naar de super te gaan? What the fuck, ondankbare shizzle moet je niet belonen. Lijkt verdorie wel of je het vervelender vindt dat ze iemand anders vonden, dan dat je de volle laag kreeg..
Toegegeven, dat heb je in het verleden dan ook gedaan. Neemt niet weg dat zij niet zo hatelijk tegen je hoeft los te gaan. Misschien ook juist een teken dat jullie het oude patroon niet los kunnen laten door zo in contact te bijven. Beter neem je haar excuus aan ter afsluiting en hou je een tijd afstand..quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ZIj dacht dat ik haar wilde naaien door expres zo lastig te doen, wat helemaal nergens op sloeg omdat ik gewoon hulp aanbood. Nu word ik gespammed met sorry, het spijt me berichten. Ik ga er niet echt op in, ben pislink
Is ook precies wat ik van plan was, even helemaal geen contact.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toegegeven, dat heb je in het verleden dan ook gedaan. Neemt niet weg dat zij niet zo hatelijk tegen je hoeft los te gaan. Misschien ook juist een teken dat jullie het oude patroon niet los kunnen laten door zo in contact te bijven. Beter neem je haar excuus aan ter afsluiting en hou je een tijd afstand..
Heb je haar excuus aangenomen en uitgelegd dat je afstand gaat nemen of wat hebben jullie besproken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu krijg ik dus dit:
Als je me niet meer wil spreken moet je t zeggen
Veel plezier vanavond
Zielig "mijn naam"
Als je t zo wil prima.....
Ik heb sterk de drang om hierop in te gaan en dat ze maar ff moet nadenken dat haar gedrag van gister helemaal nergens op sloegNu denkt zij dat ze weer alles kan maken en wordt nu zelfs boos dat ik haar negeer
wtf moet ik hiermee
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je haar excuus aangenomen en uitgelegd dat je afstand gaat nemen of wat hebben jullie besproken?
Ik heb gisteravond gewacht tot ze thuis was van een feest en toen een goeie nachrust gewenst, daarna sinds vanochtend nergens meer op ingegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je haar excuus aangenomen en uitgelegd dat je afstand gaat nemen of wat hebben jullie besproken?
Dat komt een beetje over alsof er niks uitgepraat is, jij niet uit hebt gelegd dat je afstand gaat nemen en hoe je dat gaat doen. Als dat ook echt zo is, dan lijkt het me niet zo raar dat zij zich genegeerd voelt aangezien je dat na een koek en eiberichtje van weltrusten haar eigenlijk inderdaad gewoon lijkt te negeren en zij dus kennelijk niet snapt waarom. Best logisch dat je dan nu een sterke drang voelt om het uit te gaan leggen, dat had je moeten doen voor je haar ging negeren na je gewone reactie van weltrusten wensen alsof ok was..quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb gisteravond gewacht tot ze thuis was van een feest en toen een goeie nachrust gewenst, daarna sinds vanochtend nergens meer op ingegaan.
Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat alles wat ze heeft gezegd niet helemaal prima is na "sorry, ik was even boos"quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat komt een beetje over alsof er niks uitgepraat is, jij niet uit hebt gelegd dat je afstand gaat nemen en hoe je dat gaat doen. Als dat ook echt zo is, dan lijkt het me niet zo raar dat zij zich genegeerd voelt aangezien je dat na een koek en eiberichtje van weltrusten haar eigenlijk inderdaad gewoon lijkt te negeren en zij dus kennelijk niet snapt waarom. Best logisch dat je dan nu een sterke drang voelt om het uit te gaan leggen, dat had je moeten doen voor je haar ging negeren na je gewone reactie van weltrusten wensen alsof ok was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |