abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156125138
Het is nu ongeveer 2 weken geleden dat het uit is, alleen ik weet nog steeds niet echt hoe ik ermee om moet gaan, dit is de situatie:

Zij heeft het uitgemaakt.
We zitten bij elkaar op school.
We zien elkaar minstens 13 uur in de week.

Dat het uit gegaan is heb ik eigenlijk veel te danken aan mezelf, bepaalde dingen die gebeurd zijn waar ik gewoon schuld in heb, daar ga ik niet omheen draaien. Dus ja eigen schuld, alleen hoe ga je ermee om?

M'n ex is vooral snel boos sinds het uit is, vroeger was ze nooit boos of heel incidenteel maar nu wordt ze bijna om elk klein dingetje dat niet goed is boos, en als ik er wat van zeg wordt ze nog bozer, todat je er dus niet meer mee kan praten. iK heb geprobeerd haar een dag te negeren, maar dit voelde voor mezelf toch erg disrespectvol dus dat heb ik maar weer afgekapt. Nu probeer ik eigenlijk uit d;r buurt te blijven, ten eerste omdat ik bang ben geworden voor haar reactie gezien ze zo fel reageert op de meeste dingen en ten 2e omdat ik nog steeds smoorverliefd op dr ben. Er zijn bepaalde dingen die ik fout heb gedaan, die eigenlijk niet konden en dingen in m'n karakter die gewoon niet helemaal goed zitten. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst dat soort dingen wil fixen en mezelf tijd wil geven voordat ik weer een relatie met iemand aanga. Nu is ze soms verdrietig, verlangt ze naar zoals zij zegt ( de lieve en leuke kant van mij ), en ja dan zoekt ze weer contact en vraagt hoe het met me gaat.

Op zo;n moment word ik zelf ook emotioneel en weet ik niet hoe ik ermee om moet gaan, het eerste wat dan door me heen gaat is d'r troosten en zeggen dat het goed komt en lief doen, dingen doen die je als vriendje zou doen. Maar ik merk dat als ik dat doe dat ik zelf ook verdrietig wordt omdat het niet meer zo is.

Ik denk dat het beste plan nu is om gewoon aardig en normaal te doen (wat ik al probeerde), en gewoon contact beperkt houden.. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze niet meer via whatsapp of messenger dingen moet sturen omdat het gewoon 9 van de 10 keer uitdraait op ruzie of iets serieus. Dus ik zeg als je dingen wil vragen kom gewoon naar me toe in de pauze.

Daarnaast maak ik mezelf constant gek dat ze wellicht met een ander loopt te zoenen/klooien, terwijl ik weet dat ze daar totaal geen behoefte aan heeft nu en zeker niet zo'n sletterig type is, alleen 't gaat wel vaak door me heen.

Ik weet er iig echt geen raad mee, heb ook geen zin om ruzie te zoeken of d'r als iemand te behandelen die never wat voor me heeft betekent, want ik zat best wel fout, en zij heeft het best wel lang voor lief genomen.
pi_156125908
Hoe lang gingen jullie met elkaar?
Taai inderdaad dat je elkaar nog zoveel ziet. Jullie willen als vrienden verder?

Zit niks anders op dan even doorbijten, is even een taaie tijd
pi_156126726
Ik weet hoe je voelt :'(

Je wilt haar niet negeren, maar je moet wel. Zij moet zich ook ineens anders gedragen, en dat zal voor haar ook niet even makkelijk zijn. Ook al heeft ze het stopgezet, waarschijnlijk had ze het liever anders gezien.

Geen contact is het beste, want het doet pijn haar te zien, haar lol zien hebben zonder jou ;)
Wel lastig dat je dan bij elkaar in de klas zit.

Ik heb hier ook last van gehad, en vind het soms nog steeds lastig met alle sociale media. Ook al is het 2,5 maand geleden. :'( :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156126959
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:28 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik weet hoe je voelt :'(

Je wilt haar niet negeren, maar je moet wel. Zij moet zich ook ineens anders gedragen, en dat zal voor haar ook niet even makkelijk zijn. Ook al heeft ze het stopgezet, waarschijnlijk had ze het liever anders gezien.

Geen contact is het beste, want het doet pijn haar te zien, haar lol zien hebben zonder jou ;)
Wel lastig dat je dan bij elkaar in de klas zit.

Ik heb hier ook last van gehad, en vind het soms nog steeds lastig met alle sociale media. Ook al is het 2,5 maand geleden. :'( :P
Precies, zij wou natuurlijk ook door alleen 't ging gewoon niet meer, als ik d'r zie heb ik de drang om dr te knuffelen en gwn dat alles weer goed is maar 't gaat niet, mocht zij nu naar mij toe komen dat ze het toch wel weer wil dan zal ik ook nee zeggen, gwn omdat eerst wat dingen moeten veranderen, want ik wil t niet nog een keer verkloten
pi_156127041
Geen contact meer hebben tot je er over heen hebt. Alleen contact zoals je met een andere klasgenoot zou hebben. En niet Appen enzo.
Hard, maar de enige oplossing. Waar zou je nog ruzie over moeten krijgen? Jullie zijn niks meer van elkaar. Je mag doen wat je wilt en daar heeft ze zich niet mee te bemoeien.

Het is moeilijk, maar tijd maakt het echt makkelijker. Even doorbijten! Sterkte ermee!
pi_156127082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:15 schreef Kaashapje het volgende:
Hoe lang gingen jullie met elkaar?
Taai inderdaad dat je elkaar nog zoveel ziet. Jullie willen als vrienden verder?

Zit niks anders op dan even doorbijten, is even een taaie tijd
bijna een jaar, ze is voor mij nog steeds een belangrijk persoon uit mn leven en ook mn eerste vriendin. Dat wil ik niet verpesten door elkaar te gaan haten ofzo, want dat is ze niet waard en zo kinderachtig wil ik niet zijn.
pi_156127135
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef MariMiep het volgende:
Geen contact meer hebben tot je er over heen hebt. Alleen contact zoals je met een andere klasgenoot zou hebben. En niet Appen enzo.
Hard, maar de enige oplossing. Waar zou je nog ruzie over moeten krijgen? Jullie zijn niks meer van elkaar. Je mag doen wat je wilt en daar heeft ze zich niet mee te bemoeien.

Het is moeilijk, maar tijd maakt het echt makkelijker. Even doorbijten! Sterkte ermee!
klopt het voelt alleen zo onwennig, alsof t ineens allemaal nooit heeft bestaan. Gvd
pi_156127331
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Precies, zij wou natuurlijk ook door alleen 't ging gewoon niet meer, als ik d'r zie heb ik de drang om dr te knuffelen en gwn dat alles weer goed is maar 't gaat niet, mocht zij nu naar mij toe komen dat ze het toch wel weer wil dan zal ik ook nee zeggen, gwn omdat eerst wat dingen moeten veranderen, want ik wil t niet nog een keer verkloten
Klopt is echt moeilijk. :'(
pi_156127382
Vrienden blijven is enorm moeilijk, zeker als het door gevoelens niet van 2 kanten kan komen. Dat is een zware strijd, en moet je echt 100 procent voor willen gaan.

Makkelijker is de draad weer proberen op te pakken voor jezelf en verder gaan met je eigen dingen. En haar gewoon blijven begroeten, maar contact mijden. Zeker gesprekken over de tijd dat jullie nog samen waren. Maar daarvoor moet je je door je verstand laten leidrn, dwars tegen je gevoel in.. Hoelang blijven jullie nog bij elkaar op school?
pi_156127625
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

bijna een jaar, ze is voor mij nog steeds een belangrijk persoon uit mn leven en ook mn eerste vriendin. Dat wil ik niet verpesten door elkaar te gaan haten ofzo, want dat is ze niet waard en zo kinderachtig wil ik niet zijn.
Nee, dat kan je beter niet doen.
Daarmee verpest je de verhouding voorgoed (zowel met haar als anderen die het kinderachtig vinden).

Ik had dat ook met het eerste meisje waar ik wat voor voelde. De eer hou ik nog steeds aan mezelf, al heb ik ook vaak de verleiding gehad om haar eens flink mijn onbegrip in te peperen. :( :P
pi_156127822
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Kaashapje het volgende:
Vrienden blijven is enorm moeilijk, zeker als het door gevoelens niet van 2 kanten kan komen. Dat is een zware strijd, en moet je echt 100 procent voor willen gaan.

Makkelijker is de draad weer proberen op te pakken voor jezelf en verder gaan met je eigen dingen. En haar gewoon blijven begroeten, maar contact mijden. Zeker gesprekken over de tijd dat jullie nog samen waren. Maar daarvoor moet je je door je verstand laten leidrn, dwars tegen je gevoel in.. Hoelang blijven jullie nog bij elkaar op school?
Vrienden weet ik niet, ik weet wel dat ik er voor haar gewoon wil blijven zijn, en hoop dat dat andersom ook is. Het klinkt misschien heel cliche maar ze was gewoon perfect, en sommige dingen kan ik met m;n verstand echt niet bij dat ik dat geflikt heb. Ik durf het haar ook niet te zeggen, want zij denkt dat ik het niet inzie wat ik fout heb gedaan, juist wel, alleen ik ben bang dat ze me nu toch nog niet geloofd.

Ik ben miss heel tegenstrijdig maar ik wil dus echt niet geen contact meer.
pi_156127934
Geef het tijd. Het voelt nu zo, maar naarmate de tijd verstrijkt, slijt het sterke gevoel. 1 tip: zoek afleiding. Want als je even niets te doen hebt ga je erover malen en krijg je steeds weer een rotgevoel..
pi_156128005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Kaashapje het volgende:
Geef het tijd. Het voelt nu zo, maar naarmate de tijd verstrijkt, slijt het sterke gevoel. 1 tip: zoek afleiding. Want als je even niets te doen hebt ga je erover malen en krijg je steeds weer een rotgevoel..
Jup, dit. In elk geval niet teveel alleen op je kamer zitten o.i.d.
pi_156128022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef MariMiep het volgende:

Yup, afstand nemen. En weetje, je moet gewoon weer verdergaan. Een keertje met een ander... en niet meer met haar. Want uiteindelijk werkt het toch niet en word je aan het lijntje gehouden. Daar zijn vrouwen doorgaans heel goed in.
Whatever...
pi_156128081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Kaashapje het volgende:
Het is vooral zwaar omdat het m;n eigen schuld is, en daar wordt ik ook constant aan herinnerd, als ik 't over zou kunnen doen zou ik de kans zeker pakken, als ik over een paar maanden misschien weer m;n shit op orde heb, en zij zou weer aan zijn om 't te proberen zou ik 't denk wel doen, gezien het gewoon mn eigen fucking schuld was en fuck,

Kan echt boos worden op mezelf.
pi_156128142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Yup, afstand nemen. En weetje, je moet gewoon weer verdergaan. Een keertje met een ander... en niet meer met haar. Want uiteindelijk werkt het toch niet en word je aan het lijntje gehouden. Daar zijn vrouwen doorgaans heel goed in.
Zo is ze niet, zeker niet mij aan 't lijntje houden.
pi_156128355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het is vooral zwaar omdat het m;n eigen schuld is, en daar wordt ik ook constant aan herinnerd, als ik 't over zou kunnen doen zou ik de kans zeker pakken, als ik over een paar maanden misschien weer m;n shit op orde heb, en zij zou weer aan zijn om 't te proberen zou ik 't denk wel doen, gezien het gewoon mn eigen fucking schuld was en fuck,

Kan echt boos worden op mezelf.
Dan moet je je daarmee bezighouden de komende maanden. Niet met haar, maar met je zaken weer op de rit te krijgen! Als je dat voor elkaar hebt, weer eens gaan denken aan de volgende stap in je leven.
pi_156128410
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Dan moet je je daarmee bezighouden de komende maanden. Niet met haar, maar met je zaken weer op de rit te krijgen! Als je dat voor elkaar hebt, weer eens gaan denken aan de volgende stap in je leven.
Dat is ook wat ik probeer, alleen het is gewoon moeilijk :{
pi_156128495
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik probeer, alleen het is gewoon moeilijk :{
Doorzetten en niet stoppen voordat dat geregeld is. Mocht het ooit weer wat worden, dan mag dat geen mogelijke oorzaak zijn voor nog n breuk. Ga ervoor, je kan het!
pi_156128598
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Doorzetten en niet stoppen voordat dat geregeld is. Mocht het ooit weer wat worden, dan mag dat geen mogelijke oorzaak zijn voor nog n breuk. Ga ervoor, je kan het!
Dit mag sowieso nooit meer een reden zijn voor een breuk, ben helemaal klaar met dat gedrag, en soms heb ik het zelf niet eens door, daarom is het zo lastig.

Maar ik ga ervoor
pi_156128857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zo is ze niet, zeker niet mij aan 't lijntje houden.
Tuurlijk, hoe lang speelt dat gezeik nu tussen jullie? Was vorige keer ookal mis toch? Dit gaat nog wel even duren. Accepteer maar dat het over is. Neem afstand.

Ze kan het ook onbewust doen.
Whatever...
pi_156129162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Tuurlijk, hoe lang speelt dat gezeik nu tussen jullie? Was vorige keer ookal mis toch? Dit gaat nog wel even duren. Accepteer maar dat het over is. Neem afstand.

Ze kan het ook onbewust doen.
Je zegt neem afstand maar ik wil wel gewoon af en toe weten hoe 't met dr gaat, die drang heb ik gewoon..
pi_156129194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je zegt neem afstand maar ik wil wel gewoon af en toe weten hoe 't met dr gaat, die drang heb ik gewoon..
Toch die drang tegengaan. Daarom afleiding zoeken! Want de eerste maanden zul je aan haar blijven denken en malen als je even niks te doen hebt.
pi_156129231
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Toch die drang tegengaan. Daarom afleiding zoeken!
Wat als het kut met dr gaat?
pi_156129233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Even nagaan of ze contact heeft met andere jongens. Kijken of ze ook verdriet heeft net als jij. Kijken of ze jou ook mist.

Dit toevallig? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')