wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
je hebt wel smash tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
Denk dat de Wii U binnenkort ook wel komtquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smashquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.
Tantoe veel wss.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel herrie die fans gaan maken.
Alsof ik dat allemaal begrijpquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Waarom dan om specs vragen, zuurpruim?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik dat allemaal begrijpalleen blij geworden van verlicht toetsenbord
Met 8 man ter gelijk smashen, mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |