SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:06:11 ]
Vind beide nummers goed, hou je bekquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt een van de gaarste nummers op het album
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan meteen een linkje erbij, baloe
king kunta is echt gaar qua flow, 90's throwback shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind beide nummers goed, hou je bek
is het wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
scarlett heeft toch een te geile stem voor een kinderfilm johquote:
DE FILM HOTH!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb tot nu toe alleen blanke mannen gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb Straight Outta Compton nog steeds niet gezien, is het een aanrader?
Absoluut een aanraderquote:
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teunquote:
jmrquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meer voor mij ;s ahaha ;p
oke ik ga in het weekend kijken met mijn zwarte tarzan dildoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
ja is alleen nog een een gecensureerde versie van uit. Die mist scene's en scheldwoordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
waarom laat je hem op jonge leeftijd niet al beetje engels lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |