Graag! Niets wat er op lijkt. Morgenvroeg moet de Duutser een belangrijke test maken, dus eigenlijk ook liever na morgenmiddag...quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, iemand uit, ga eens bevallen Jagar
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Graag! Niets wat er op lijkt. Morgenvroeg moet de Duutser een belangrijke test maken, dus eigenlijk ook liever na morgenmiddag...
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danSpannend hoor! Ik vond het na 40w wel gek, dat wachten.
Vond ik toen ook heel gek ja. Die grote dag gaat gewoon voorbij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danSpannend hoor! Ik vond het na 40w wel gek, dat wachten.
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...
ja, dat lijkt me wel wat inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJ!
Daar wil ik best even het hele 'onverwacht dus lastig'-minpunt voor aan de kant schuiven. Dan komt paps maar lekker snel van z'n werk naar huis geracet om dat baby'tje in schattig meegeleverd wiegje te bewonderen. Dikke prima.
Sims-stijlquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJ!
Daar wil ik best even het hele 'onverwacht dus lastig'-minpunt voor aan de kant schuiven. Dan komt paps maar lekker snel van z'n werk naar huis geracet om dat baby'tje in schattig meegeleverd wiegje te bewonderen. Dikke prima.
En ook gelijk weer zo plat als pre-zwangerschapquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...
Maar.... zo gaat het toch ook?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
+1 :'D waaaaaaaah!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Sara82 het volgende:
Op 3. Op 3. Op 3.
Paniek. Vluchttas inpakken. Klossen bestellen. Kaartje zoeken. En oja, naam kiezen. Ik herhaal: paniek.
(Maar wel the "whooohooo spannennnnd" kind of panic.)
*stopt kop weer in zand*
Yeb, onze zoon heet ook F.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wizzy ook bevallen lees ik! Gefeliciteerd met je dochter!! Jouw zoon heet F toch, net als de F van Suikertante? Toffe namen samen hoor
Jahoor. Zo gaat hetquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Maar.... zo gaat het toch ook?![]()
Waar kan ik die feature dan bestellen?quote:
Mijn peuter is in de veronderstelling dat de baby met een luid "Whiiieeeeeee!" zo uit m'n buik naar beneden glijdt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Pijn tussen de schouderbladen kan een teken zijn van hoge bloeddruk he, wees voorzichtig!quote:Op woensdag 16 september 2015 07:43 schreef Sicilia het volgende:
Pff al sinds gister pijn in mijn bovenrug, tussen schouders. Word er zelfs beetje misselijk van. Zal wel door een beginnend griepje komen, want ook erge keelpijn en snot. Vrijdag ook al koortsig, maar dat zette niet echt door. Lijkt nu toch te komen.
Is dat niet zo dan?!!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:15 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Mijn peuter is in de veronderstelling dat de baby met een luid "Whiiieeeeeee!" zo uit m'n buik naar beneden glijdt.
Jawel alleen waarschijnlijk is het niet de baby die Whieeeeeeeeee doetquote:
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 16 september 2015 09:17 schreef Myrr het volgende:
Cravings in een blik kokosmelk.....................
Ik slik al dagelijks Omeprazol en heb gister ook Rennies genomen voor de zekerheid inderdaad! Hielp helaas net echt. Dacht dat het kwan door een verkeerde houding achter mijn bureau op het werk, maar had verwacht dat het dan nu wel weer weg zou zijn. Niet dusquote:Op woensdag 16 september 2015 08:03 schreef Savvy. het volgende:
Of misschien maagzuur Sicilia? Ik krijg dan ook altijd pijn op die plek, maar gaat (meestal) weer over met een paar Rennies.
Beterschap in ieder geval!
Gefeliciteerd! Ach, de juffen vieren het vast ook leukquote:Op woensdag 16 september 2015 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap Estrysfijn dat er hulp is! Man en ik zijn ook allebei ziek thuis. A dagje KDV, kunnen wij bijslapen. Op haar 1e verjaardag
ontaard much...
Zeg Jagertrut, heb jij niet iets beters te doen dan de OP editenquote:
ja, zometeen ontbijten, en dan de naaimachine aanslingeren, denk ik....Voor de rest niet echt...quote:Op woensdag 16 september 2015 10:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zeg Jagertrut, heb jij niet iets beters te doen dan de OP editen
Hm, bevallen is ook nog een optie..... Misschien?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zometeen ontbijten, en dan de naaimachine aanslingeren, denk ik....Voor de rest niet echt...
Het is zeker een optie! Maar, mijn lichaam en baby lijken nog niet echt mee te werken.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hm, bevallen is ook nog een optie..... Misschien?
Ja, dat kan ik me voorstellen. Je leeft toch naar die datum toe, ondanks dat 't een indicatie is. Drempel wordt steeds hoger. Fysiek had ik niets anders verwacht van iemand die nog even een flink rondje stad gaat doen en met gemak sokken van de vloer raaptquote:Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is zeker een optie! Maar, mijn lichaam en baby lijken nog niet echt mee te werken.
@ Bloesem: Ik trek het absoluut nog. Fysiek voel ik me prima, het is meer een soort ongeduld en onrust die ik nu wat over me heen heb. en op de een of andere manier ga ik steeds meer tegen bevallen opzien...
Oh, dan kan ik dit boek zeer aanraden: http://www.bol.com/nl/p/vrije-geboorte/1001004011299218/quote:Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is zeker een optie! Maar, mijn lichaam en baby lijken nog niet echt mee te werken.
@ Bloesem: Ik trek het absoluut nog. Fysiek voel ik me prima, het is meer een soort ongeduld en onrust die ik nu wat over me heen heb. en op de een of andere manier ga ik steeds meer tegen bevallen opzien...
I know, Sicilia volgens mij ook alquote:Op woensdag 16 september 2015 10:53 schreef WupWup het volgende:
Bij 18 weken bijzonder onwaarschijnlijk
Er is niets gepland qua inleiding. Morgen weer naar de gyn, en als de baby er voor het weekend niet is naar het ziekenhuis voor controle. Ze zullen me niet langer dan 42 weken laten doorlopen, maar als ik niet wil ook niet inleiden voor die tijd zolang alles nog goed gaat met baby.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:49 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Je leeft toch naar die datum toe, ondanks dat 't een indicatie is. Drempel wordt steeds hoger. Fysiek had ik niets anders verwacht van iemand die nog even een flink rondje stad gaat doen en met gemak sokken van de vloer raaptIk heb eventuele plannen voor de komende dagen even gemist, zijn er evt. inleid-pogingen gepland in de komende weken of wacht je 't helemaal af?
ik hou het maar bij naaien en andere klusjes, denk ik...quote:Op woensdag 16 september 2015 10:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik dit boek zeer aanraden: http://www.bol.com/nl/p/vrije-geboorte/1001004011299218/
Erg om moeten gnorfen tijdens mijn overtijd-dagen
Succes alvast als lichaam en baby er wel zin in krijgen. Bij mij sloeg dat ineens om, dus wie weet!quote:Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Echt afwachten dus.. Spannend! Dan neem ik er nog een bakje ananas opquote:Op woensdag 16 september 2015 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is niets gepland qua inleiding. Morgen weer naar de gyn, en als de baby er voor het weekend niet is naar het ziekenhuis voor controle. Ze zullen me niet langer dan 42 weken laten doorlopen, maar als ik niet wil ook niet inleiden voor die tijd zolang alles nog goed gaat met baby.
Hij is klaarquote:Op woensdag 16 september 2015 10:18 schreef FlyingFish het volgende:
Ik hoop dat hij snel klaar is dan Kuuks! Als zwangere niet kunnen plassen is erg lastig!
Ik ervaarde het meer als snoeiharde pijnquote:Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef pinquit het volgende:
Supergevoelig klinkt zo lieflijkzo heb ik geen enkele wee ervaren
Dat komt inderdaad meer in de buurtquote:Op woensdag 16 september 2015 11:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ervaarde het meer als snoerharde pijn
Zijn dat deze? https://www.babycare.nl/a(...)je-newborn-p-81.htmlquote:Op woensdag 16 september 2015 11:35 schreef pinquit het volgende:
Verkopen ze aventnewbornflessenspenen alleen op een fles ofzo? Ik moet er eigenlijk nog1tje extra volgens mn lijstje, maar die dingen kan je nergens los kopen ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zijn dat deze? https://www.babycare.nl/a(...)je-newborn-p-81.html
Dat is ook een omschrijving jaquote:Op woensdag 16 september 2015 11:43 schreef L-E het volgende:
Bij mij voelde het alsof ik een inwendige Dexter had die los ging op mijn ingewanden.
Hierom moet je doula worden. Je energie overbrengenquote:Op woensdag 16 september 2015 11:45 schreef elamanilo het volgende:
Au, dat klinkt niet relaxed.. Allemaal![]()
Ik vond het ook wel heel erg heftig hoor, zo uit het niets opeens.. Maar ik zat zo in een bubbel dat ik geen tijdsbesef meer had, gelukkig
'Het is het zooooo waard!'quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat jagertrut nu helemaal niet meer wil
En denk erom bij het puffen: 'deze-wee-komt-nooit-meer-terug'quote:
Ja datquote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef L-E het volgende:
Even een tegengeluid, ik vind bevallen wel echt heel fijn en mooi en alles, ondanks de pijn. Het is zo'n intiem gebeuren, van jou en je partner en je kindje, het is het begin van een leven, en soms niet, maar dan nog is het een begin van een volgende periode. Ik voelde me tijdens een bevalling altijd heel krachtig en vrouwelijk, ondanks de soms wat minder fijne omstandigheden
Ja toen ik er in zat was ik iets minder positief (mijn man heeft het er nog overquote:Op woensdag 16 september 2015 11:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja datMooi omschreven.
Maar ik vind dat meer het achteraf gevoel.
Krachtig wel, maar vrouwelijk niet zo. Mn vriend heeft nog een leuk filmpje van me waarbij ik allerlei lichaamsgeluiden maak en vervolgens zeg dat ik bevallen niet heel vrouwelijk vindquote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef L-E het volgende:
Even een tegengeluid, ik vind bevallen wel echt heel fijn en mooi en alles, ondanks de pijn. Het is zo'n intiem gebeuren, van jou en je partner en je kindje, het is het begin van een leven, en soms niet, maar dan nog is het een begin van een volgende periode. Ik voelde me tijdens een bevalling altijd heel krachtig en vrouwelijk, ondanks de soms wat minder fijne omstandigheden
True. Dat je denkt OHMYGODIKKANECHTNIETMEERRRR en dat je baby er dan al is! Dus je hoeft ook echt niet meer!quote:Op woensdag 16 september 2015 11:59 schreef Estrys het volgende:
Voordeel van van ene op andere moment snoeiharde weeën was bij mij wel dat ik na twee uur ook wel een baby in handen had. Dan is twee uurtjes nog wel te doen.
Oh ja, dat scheelt. Alsnog lijkt het me een onprettige ervaring, zo snel dat je er door overrompeld wordt lijkt me. Ik vond het wel fijn dat ik aan het idee kon wennen.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:59 schreef Estrys het volgende:
Voordeel van van ene op andere moment snoeiharde weeën was bij mij wel dat ik na twee uur ook wel een baby in handen had. Dan is twee uurtjes nog wel te doen.
Dat had ik bij de eerste. Bij de tweede wist ik wel wat er komen ging mocht het weer zo gaan als bij de eerste. Toen kon ik ook beter opvangen. Bij de eerste dacht ik alleen: ik ben echt kleinzerig, hoe doen vrouwen dit?? Dit kan toch niet?! En dan denk je ik moet dit nog minstens 7 uur volhouden, want 1 cm per uur zeggen ze. Ben je net een uur bezig. Wist ik veel dat die haastige van ons van 0 naar 10 ging in een uurquote:Op woensdag 16 september 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ja, dat scheelt. Alsnog lijkt het me een onprettige ervaring, zo snel dat je er door overrompeld wordt lijkt me. Ik vond het wel fijn dat ik aan het idee kon wennen.
Dit! En dan geen plasje gal in een emmer maar een mooie baby. Veel leukerquote:Op woensdag 16 september 2015 12:01 schreef Dot. het volgende:
Ik vond mijn bevalling qua ongemak eigenlijk best lijken op voedselvergiftigingAlleen nu met een leuker eindresultaat. Maar wel dezelfde golven die telkens komen en de pauze's waarbij je even op adem kan komen en het gevoel dat je jezelf overgeeft aan je lijf en volgt wat je lijf aangeeft. En dat er een eindtijd is, dus dat je ergens naartoe werkt.
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat jagertrut nu helemaal niet meer wil
Ja dit, en dan alleen mn in rug (daar heb ik bij de menstruatie ook alleen maar pijn). Ik kon ook echt niet goed ontspannen tussen de weeën door, dus ook in de 'pauzes' had ik vreselijke kramp.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:42 schreef Estrys het volgende:
Bij mij was het gewoon menstruatiepijn x100 000. Zonder regelmaat. Gewoon BAM BAM en dan een uur lang met tussenpozen van 30 seconde tot een minuut of anderhalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |