van gaal armyquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik voor PSV ben of LouisIk hoop dus maar op een gelijkspel.

Daarom is die ook weggestuurd bij Valencia en Leverkusenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meteen weer kinderlijk van de bal gezet

Stukje voor de FP is al geschreven zeker.quote:

je bent geen legende als je maar 65 wedstrijden in het 1e heb gespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de ArenA fluiten ze hun eigen legende Seedorf uit.

quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK!.Jeetje zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoeveel ingezet en hoeveel kan je winnen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef VXXLL het volgende:
Ik heb ingezet dat United wint en dat United met 2 goals verschil of meer wint

Schaken is beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Typisch het volgende:
narsingh is echt een goede voetballer

Dan ben je wel heel erg domquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn (of inmiddels waren) mensen die van Rhijn beter vinden dan Arias.

Misschien als ie er meer dan 15 maaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het kapsel van Lestienne een hype gaat worden in Nederland eigenlijk.

15 @ 2.14 en 5 @4.3quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeveel ingezet en hoeveel kan je winnen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |