quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kent ook Herman van Tongerloo toch
god wat ben jij eenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
niet de bedoeling om dan hier verder te klb sc'en. TR
Als je het sjorren noemt heb je quatro S comboquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit shave shower
en ook nog fappen erbij nu
Oh. Oepsquote:
Maar waarom danquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderd
net ISIS die een of andere oud reliek sloopt ;s cultuur barbarenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderd
en ik natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef MAHL het volgende:
Is de SC serieus gesloten? Daar gaat dan mijn enige reden om dit forum nog te bezoeken
weet niet preciesquote:
Zonder pardon.quote:
ik krijg melding elke keer als isis word getyptquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
net ISIS die een of andere oud reliek sloopt ;s cultuur barbaren
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg melding elke keer als isis word getypt
je leek trouwens wel op hem in die postquote:
[ jihad triggerd ]quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg melding elke keer als isis word getypt
Weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je leek trouwens wel op hem in die post
bleghquote:
wel jaloers dat ik niet in zijn goede user-lijstje sta en jij welquote:
Ey hij is back, al gezien?quote:
Ik heb er hard voor gewerktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel jaloers dat ik niet in zijn goede user-lijstje sta en jij wel![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ey hij is back, al gezien?
I'm no longer banned from playing in magic tournaments. I have risen from the ashes to defend my honor against the scrubs of Earth. Prepare yourselves.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |