nee is gewoon helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
Rare is dat er niet eens een melding bijstaat.
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oud-ongeschreven regel toen reeksen nog niet bestonden
Inb4 te veel gekut. Mot godverdomme afgelope zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is gewoon helemaal verwijderd
snap t ook echt niet, vooral niet omdat hij net weer open was
vieze herman-sympatisantquote:
wow al sinds voordat Fylax werd geborenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzo
oh zei chai laatstquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzo
nee er stond eerst wel een ban op kapen geloof ik maar dat had niks met het al dan niet bestaan van reeksen te makenquote:
okequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee er stond eerst wel een ban op kapen geloof ik maar dat had niks met het al dan niet bestaan van reeksen te maken
Het is om het af te lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
niet de bedoeling om dan hier verder te klb sc'en. TR
Echt hé, wat een rebelse jongeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent ook Herman van Tongerloo tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar goede hermans; Hermann, Herman Brood, Herman uit Zaltbommel, Herman Göring
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
maar goed ik ga even de triple S combo doen, hopelijk is de SC er dan weertriple s combo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Heb jou ook ff geTR'd trouwens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
maar goed ik ga even de triple S combo doen, hopelijk is de SC er dan weerReken er maar op dat je met vakantie gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef MAHL het volgende:
Is de SC serieus gesloten? Daar gaat dan mijn enige reden om dit forum nog te bezoeken
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kent ook Herman van Tongerloo toch
[..]
shit shave shower
en ook nog fappen erbij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |