abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156113265
Een weekje geleden heb ik een zender en ontvanger in de aanbieding gekocht bij een Nederlandse webshop. Helaas de verkeerde: Ik kocht deze omdat die in de verkeerde categorie stond in de webshop, anders had ik het niet gekocht.

Nu zei een kennis dat ik het recht heb om het terug te sturen omdat het een koop op afstand betreft. Ik heb gekeken op de site van de Consumentenbond en het lijkt daar inderdaad op. Maar het was een aanbieding, ik weet niet of dat nog van invloed is.

Kan iemand mij vertellen of ik inderdaad recht heb om het terug te sturen en om teruggave van geld te vragen?
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:53:14 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156113289
Natuurlijk.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156113430
Ja
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156113504
Wat zegt de FAQ van de webwinkel?
  dinsdag 15 september 2015 @ 18:00:52 #5
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156113551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:52 schreef Nemephis het volgende:

Kan iemand mij vertellen of ik inderdaad recht heb om het terug te sturen en om teruggave van geld te vragen?
ja. mits het niet 1 van de uitzonderingen is zoals maatwerk heb je dat recht,.
uitverkoop of niet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156113596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef nelisb het volgende:
Wat zegt de FAQ van de webwinkel?
Dat TS een topic op FOK! moest openen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156113679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef nelisb het volgende:
Wat zegt de FAQ van de webwinkel?
ik wilde eerst even weten wat mijn rechten zijn, vandaar dit topic.

Bedankt iedereen voor de reacties.

Vind het een beetje lullig voor de webwinkel, aan de andere kant, hadden ze het artikel maar in de goede categorie moeten zetten.
pi_156113715
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:04 schreef Nemephis het volgende:

[..]

ik wilde eerst even weten wat mijn rechten zijn, vandaar dit topic.

Bedankt iedereen voor de reacties.

Vind het een beetje lullig voor de webwinkel, aan de andere kant, hadden ze het artikel maar in de goede categorie moeten zetten.
De FAQ kon je alles vertellen over je rechten. 14 dagen retour sturen zonder opgave van reden. Volgens mij een Europese of anders een nl wet.
pi_156114429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:52 schreef Nemephis het volgende:
Een weekje geleden heb ik een zender en ontvanger in de aanbieding gekocht bij een Nederlandse webshop. Helaas de verkeerde: Ik kocht deze omdat die in de verkeerde categorie stond in de webshop, anders had ik het niet gekocht.

Nu zei een kennis dat ik het recht heb om het terug te sturen omdat het een koop op afstand betreft. Ik heb gekeken op de site van de Consumentenbond en het lijkt daar inderdaad op. Maar het was een aanbieding, ik weet niet of dat nog van invloed is.

Kan iemand mij vertellen of ik inderdaad recht heb om het terug te sturen en om teruggave van geld te vragen?
Dus.. de zender heeft een zender en een ontvanger gestuurd naar de ontvanger, te weten: jij. En nu wil de ontvanger de zender en de ontvanger terug naar de zender zenden. Als je dat gedaan hebt, heeft de zender dus de zender en de ontvanger ontvangen van de ontvanger van de zender en de ontvanger. (sorry, moest even ;) )

Antwoord is idd Ja, zoals al enkele keren gezegd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156114914
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef nelisb het volgende:
Wat zegt de FAQ van de webwinkel?
Dat maakt wat uit, omdat?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_156114972
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef nelisb het volgende:

[..]

De FAQ kon je alles vertellen over je rechten. 14 dagen retour sturen zonder opgave van reden. Volgens mij een Europese of anders een nl wet.
Dus als er in de FAQ stond dat je eerst een drie keer de wereld rond moest op een skippybal en het dan mocht retourneren dan klopt dat?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_156115038
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat maakt wat uit, omdat?
Ik heb het van de zomer wel gehad, ik kon artikelen niet retourneren omdat ze uit de sale kwamen en in de voorwaarden had gestaan dat het dan niet kon. Ging die dag op vakantie dus heb het maar geaccepteerd en laten zitten, maakt nu ook weinig maar uit. Maar was het dus onzin?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156115069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus.. de zender heeft een zender en een ontvanger gestuurd naar de ontvanger, te weten: jij. En nu wil de ontvanger de zender en de ontvanger terug naar de zender zenden. Als je dat gedaan hebt, heeft de zender dus de zender en de ontvanger ontvangen van de ontvanger van de zender en de ontvanger. (sorry, moest even ;) )

Antwoord is idd Ja, zoals al enkele keren gezegd is.
:D _O-
Laat ik dat maar niet in de mail aan de winkel zetten

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Dus als er in de FAQ stond dat je eerst een drie keer de wereld rond moest op een skippybal en het dan mocht retourneren dan klopt dat?
Heb net even die FAQ nagekeken, en ze houden er wel wat andere voorwaarden op na dan die waarover de consumentenbond het heeft (7 dagen ipv 14 dagen recht op retourneren, geen verzendkosten terug).

Heb ze al een mail gestuurd waarheen ik het terug kan zenden, benieuwd naar de reactie (al verwacht ik geen rare dingen).
pi_156115096
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik heb het van de zomer wel gehad, ik kon artikelen niet retourneren omdat ze uit de sale kwamen en in de voorwaarden had gestaan dat het dan niet kon. Ging die dag op vakantie dus heb het maar geaccepteerd en laten zitten, maakt nu ook weinig maar uit. Maar was het dus onzin?
Ja.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_156115122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja.
Schraal ;(
Maar goed om te weten voor een volgende keer.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156117065
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

:D _O-
Laat ik dat maar niet in de mail aan de winkel zetten

[..]

Heb net even die FAQ nagekeken, en ze houden er wel wat andere voorwaarden op na dan die waarover de consumentenbond het heeft (7 dagen ipv 14 dagen recht op retourneren, geen verzendkosten terug).

Heb ze al een mail gestuurd waarheen ik het terug kan zenden, benieuwd naar de reactie (al verwacht ik geen rare dingen).
7 dagen was vroeger, zeker niet al te grote websites zijn niet zo snel met het aanpassen van dat soort gegevens. (vaak hebben ze ook geen idee hoe :P )
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_156129781
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef hottentot het volgende:

[..]

7 dagen was vroeger, zeker niet al te grote websites zijn niet zo snel met het aanpassen van dat soort gegevens. (vaak hebben ze ook geen idee hoe :P )
Was idd vroeger 7 dagen, verzendkosten moeten ze ook wel terugbetalen dacht ik? Retourkosten terugbetalen hoeft dan weer niet mits dat van te voren aangegeven is.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156130017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef tombolafan het volgende:
verzendkosten moeten ze ook wel terugbetalen dacht ik?
Alleen wanneer je niet meerdere artikelen hebt gekocht. Bijvoorbeeld, ikzelf krijg de verzendkosten niet terug want ik heb ook nog een LiPo-batterij en lader daarvoor erbij gekocht.
pi_156130131
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:45 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Alleen wanneer je niet meerdere artikelen hebt gekocht. Bijvoorbeeld, ikzelf krijg de verzendkosten niet terug want ik heb ook nog een LiPo-batterij en lader daarvoor erbij gekocht.
ah ja maar dat vind ik ook wel logisch dan :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156130196
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah ja maar dat vind ik ook wel logisch dan :Y
Ik vind het al netjes dat je Überhaupt die verzendkosten terug kan krijgen, een bestelling op zich doe je toch niet per ongeluk?
pi_156132450
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dus als er in de FAQ stond dat je eerst een drie keer de wereld rond moest op een skippybal en het dan mocht retourneren dan klopt dat?
Wil je zeggen van niet? Daar kom je dan verdomme wel een beetje laat mee. Ik heb al twee rondjes gedaan. :(
  woensdag 16 september 2015 @ 07:36:12 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_156133190
Wat voor zender en ontvanger zijn het? Ik ben nog op zoek naar leuk reservesetje :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_156134113
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:51 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik vind het al netjes dat je Überhaupt die verzendkosten terug kan krijgen, een bestelling op zich doe je toch niet per ongeluk?
Netjes? Wettelijk verplicht, erg rare verplichting naar mijn mening. Laat dat lekker aan de webwinkels zelf over. (Middels deze wet kan je webwinkels duperen, vooral de kleintjes zijn de sigaar)
pi_156135408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:48 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Schraal ;(
Maar goed om te weten voor een volgende keer.
Bij mijn weten is de termijn zelfs 3 maanden als de webwinkel niet spreekt over je recht op ruilen, of daarbij verkeerde info geeft.
pi_156136110
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:36 schreef sanger het volgende:
Wat voor zender en ontvanger zijn het? Ik ben nog op zoek naar leuk reservesetje :P
Het zijn de zender + ontvanger in deze post (foto's)
type Hype ST6DF
Zender = 5 kanaals
Ontvanger = 6 kanaals
  woensdag 16 september 2015 @ 11:14:13 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_156136527
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:53 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Het zijn de zender + ontvanger in deze post (foto's)
type Hype ST6DF
Zender = 5 kanaals
Ontvanger = 6 kanaals
Voor mij verkeerde merk helaas. Moet Futaba (of Robbe) zijn :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_156136674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Voor mij verkeerde merk helaas. Moet Futaba (of Robbe) zijn :)
Ja dat had ik dus :D alleen voor mij moet het Spektrum zijn

Heb je al op MP gekeken? Ik geloof dat ik daar Robbe-spul te koop heb zien staan.
  woensdag 16 september 2015 @ 11:23:41 #28
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_156136752
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:20 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus :D alleen voor mij moet het Spektrum zijn

Heb je al op MP gekeken? Ik geloof dat ik daar Robbe-spul te koop heb zien staan.
Staat genoeg op inderdaad, maar of te duur (voor 2e hands) of net niet het type waar ik mee uit de voeten kan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')