Zou best wat kutter willen zijn, maar lukt me gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor een mongooltje ben je best tof
Is niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zou best wat kutter willen zijn, maar lukt me gewoon niet.
Indd. Nee, Selderij-aardappel-soep. J. had selderij gekocht in het weekend, maar we hebben er niets mee gedaan, dus vandaag maar soep mee gemaakt.quote:
hipsterquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gwn quinoa met haricoverts tog
We kunnen je helpen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zou best wat kutter willen zijn, maar lukt me gewoon niet.
Nee, maar quinao met haricots verts welquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gezond eten is alleen voor hipsters weggelegd
jeetje wat een spannendquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:24 schreef Neverknown het volgende:
Broccoli gegeten, was goedeeeeeeeeeeeeee
Beste ervaring van de dag 10/10 qua spanning.quote:
whut???quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Neverknown het volgende:
Btw waarom worden alle mannen zo ziekelijk gemeen als je je kutje niet wil geven.
je moet dan ook niet met types als tetou omgaan schat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Neverknown het volgende:
Btw waarom worden alle mannen zo ziekelijk gemeen als je je kutje niet wil geven.
Als je eerst de schijn geeft dat wel te willen is dat gewoon gemeen en hebben ze gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Neverknown het volgende:
Valt me steeds vaker op dat nice boys ineens ook niet meer zo nice zijn als je ze niet geeft wat ze willen.quote:
nou en fuck jou gewoonquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar quinao met haricots verts wel
Ik bepaal zelf wel in hoevere ik me overgeef aan iemandquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je eerst de schijn geeft dat wel te willen is dat gewoon gemeen en hebben ze gelijk.
Vrouwen zijn veel gemener dan mannen.
zou jij je kutje aan mij geven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Neverknown het volgende:
Uiteraard, maar als je een man eerst opgeilt en vervolgens geen b zegt is dat gewoon een kutstreek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel in hoevere ik me overgeef aan iemandWat voor signalen ik ook af mag geven.
lukt het je niet meer om jongens te friendzonenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Valt me steeds vaker op dat nice boys ineens ook niet meer zo nice zijn als je ze niet geeft wat ze willen.
De ene ezel op de andere.
Wel teasen niet pleasen is gewoon best gemeen, mag je je best bewust van zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel in hoevere ik me overgeef aan iemandWat voor signalen ik ook af mag geven.
schuld van de chinezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef Chai het volgende:
Help FOK! doet raar? bij mij gaat de forum lay-out ineens naar een soort frontpage lay-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |