Kirchroa*quote:
kan toch niet ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:45 schreef Toto69 het volgende:
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Nee, het was eigenlijk gewoon redeloos vals, ik had gewoon zin om hem voor mongool uit te maken omdat ik een kutdag had op mijn werk....quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij hem daarvoor uitschold, dan had hij het vast verdiend
Dichterbij dan Maastrichtquote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, het was eigenlijk gewoon redeloos vals, ik had gewoon zin om hem voor mongool uit te maken omdat ik een kutdag had op mijn werk....
spannendquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dichterbij dan Maastricht
En ik was zaterdag in tilburg
Deze keer vergeef ik je. De volgende keer heb je echt een probleem...quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, het was eigenlijk gewoon redeloos vals, ik had gewoon zin om hem voor mongool uit te maken omdat ik een kutdag had op mijn werk....
Je had het ook aardiger aan kunnen pakken, door jouw extra chromosoompje aan hem te gevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus? Het is bijna 5 uur, niet lang daarna komt de topickill.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:55 schreef niels0 het volgende:
Belooft wat voor vanavond. Het is nu al een bende hier.
zoveel wijsheidquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Het is bijna 5 uur, niet lang daarna komt de topickill.
okquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Apocalypse?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er dan? Apocalypse?
Daarna komt de avondploeg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er dan? Apocalypse?
Da's waar. De mama's hebben dan het eten klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat moeten ze zelf maken anders waren ze wel sneller terug in de SC.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Da's waar. De mama's hebben dan het eten klaar.
Werkt dat serieus zo?quote:
jij hebt zelf niet eens door hoe zn mongool je bent hequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag alvast selderij-aardappel-soep gemaakt als voorgerecht en tussendoor de komende 2 dagen. Verder houd ik het weer simpel vandaag. 'k heb nog één Chipolata. Aardappelen en witte bonen in tomatensaus erbij.
Klinkt als een goed soepje!quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag alvast selderij-aardappel-soep gemaakt als voorgerecht en tussendoor de komende 2 dagen. Verder houd ik het weer simpel vandaag. 'k heb nog één Chipolata. Aardappelen en witte bonen in tomatensaus erbij.
Meestal welquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Werkt dat serieus zo?
Deadprez en Der_Mann enzo?
Die nemen de boel gewoon over?
vegetariër wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klinkt als een goed soepje!
Ik ga straks even worteltjes schrapen en aardappeltjes koken voor de puree. Nog even denken over vlees.
Voor een mongooltje ben je best tofquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Deze keer vergeef ik je. De volgende keer heb je echt een probleem...
Soepje is best goed gelukt. Bietje roquefort, room, peterselie en wat brood erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klinkt als een goed soepje!
Ik ga straks even worteltjes schrapen en aardappeltjes koken voor de puree. Nog even denken over vlees.
Bietensoepquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Soepje is best goed gelukt. Bietje roquefort, room, peterselie en wat brood erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |