Ik vind het persoonlijk meer ebolaquote:
Ik ben zo niet. :S Sommige vrouwen profiteren wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Veel meisjes zijn ook wel validatiehoertjes, dat moet je ook wel toegeven.
Ik heb er geen witregel tussen zitten zoals op jouw plaatje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja had ik al gedaan, maar erger me het meest aan die nieuwsshit die meegaat tijdens scrollen
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er geen witregel tussen zitten zoals op jouw plaatje?
alleen die lichtgrijze letters van de TT op een grijze achtergrond vind ik kutquote:
ja jij hebt meer verstand van dat soort ziektes, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer ebola
hoe? ik kan niet eens naar m'n settingsquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef BlueMage het volgende:
Ben maar ff naar "text only" gegaan, is nog overzichtelijker dan die nieuwe meuk.
quote:
Hoe moet da, ben zo atechnisch xD hihi xdquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef BlueMage het volgende:
Ben maar ff naar "text only" gegaan, is nog overzichtelijker dan die nieuwe meuk.
xD wil je wel ff helpequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet da, ben zo atechnisch xD hihi xd
hihi smeer chocoladeijs op je toet en maak een selfie, dat werktquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet da, ben zo atechnisch xD hihi xd
Pls. Jij laat jongens voor je vechten. Jongens teasen is peanuts voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben zo niet. :S Sommige vrouwen profiteren wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |