Ach ja. Veel mannen zijn gewoon hufters. Vrouwen idem dito. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen misbruik. Gratis drankjes neem ik ook niet aan.
Is niet alleen via uitgaan zo.
Ja ik dacht ook dat dat de gebruikelijke methode was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
gewoon live updaten, niet ff down ergens midden in de nacht
ok
Ik verwacht niets, ze mogen van mij best wegblijven. Ze doen alsof ik ze 3 x door de molen heb gehaald alleen. Alsof ik ze anaal vernederd heb.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar waarom verwacht je dan dat jongens je blijven aanpappen wanneer ze hier eenmaal doorheen zien?
Jaa daag, ze hebben zelf handen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vervolg stuur ik ze wel door naar jou mag jij het afhandelen!
Mwah sommige tekst onderin is onleesbaar (grijs op wit oidquote:
Anaal verwennen=anaal vernederen :S ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, ze mogen van mij best wegblijven. Ze doen alsof ik ze 3 x door de molen heb gehaald alleen. Alsof ik ze anaal vernederd heb.
Anders blijf je niet in touch met de FP.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah sommige tekst onderin is onleesbaar (grijs op wit oid) en al die nieuwsflitsen bovenin het scherm moet je ook uit kunnen zetten wat mij betreft.
Ze gedragen zich misbruikt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Anaal verwennen=anaal vernederen :S ?
F5quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik zit niet mobiel, maar zie niets
[ afbeelding ]
ja klopt maar ik denk dat dat wel verbeterd wordt. daarom vond ik het raar dat het gewoon op klaarlichte dag gebeurtquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah sommige tekst onderin is onleesbaar (grijs op wit oid) en al die nieuwsflitsen bovenin het scherm moet je ook uit kunnen zetten wat mij betreft.
Veel meisjes zijn ook wel validatiehoertjes, dat moet je ook wel toegeven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, ze mogen van mij best wegblijven. Ze doen alsof ik ze 3 x door de molen heb gehaald alleen. Alsof ik ze anaal vernederd heb.
Ik wil ook geen updates ontvangen van de Nederland mijn Vaderland FB pagina.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders blijf je niet in touch met de FP.
Je bent er nog niet, ff refreshen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een bug neem ik aan en geen feature?
ja had ik al gedaan, maar erger me het meest aan die nieuwsshit die meegaat tijdens scrollenquote:
je hebt mazzel dat ik dat plaatje niet goed kan lezen jongequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik zit niet mobiel, maar zie niets
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |