abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156110352
Ik kan ze maar niet serieus nemen....Dikke mensen (en dan vooral de vrouwen).

Ze komen zo dom over, en hebben totaal geen eigenwaarde.

Dan zie je weer zo'n dik wijf lopen....die altijd iets te vreten of te drinken in hun handen hebben met een suiker dan wel vet percentage van 100 miljoen miljard... te hijgen en te steunen van hun vetlaag die ze bij elke teug adem moeten verplaatsen :r :r

Gad-ver-damme.

klacht : dikke mensen

NB: ik ben voor een gewichtsbelasting. Dit houdt in dat dikke mensen meer belasting gaan betalen.

PS: TS is atletisch en gespierd.
Stom paard
pi_156110398
TS is chubby fatty
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:16:32 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_156110419
TS heeft een fetish voor dikke vatsige wijven, en probeert het hier te verbergen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:16:36 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_156110422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:15 schreef hoas het volgende:
TS is chubby fatty
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_156110424
Vet voedsel belasten en fatsoenlijke groente en fruit en andere gezonde etenswaren spotgoedkoop aanbieden.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:17:47 #6
436335 pinman
Ik haat Transformers
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:17:53 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_156110466
TS valt op fatties, maar kan deze zelfs niet het bed in krijgen en komt hierdoor nu hier afgeven op fatties :')

Ergo: TS is een Über fattie :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:18:25 #8
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156110484
Als TS stiekem de dikke van de plus is neuk ik dat
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:19:21 #9
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_156110535
Het komt ook omdat de dikke mens zich laat beïnvloeden door de marketing trucs van voedsel magnaten om zo dik en afhankelijk mogelijk te worden. Dit bewijst al dat de dikke mens een onder ontwikkeld denk vermogen heeft. De dikke mens straalt ook domheid uit.

Dikke mensen :r
Stom paard
pi_156110664
Gewoon net zoals op tabak, veel belasting op ongezond eten heffen en het konijnenvoer belastingvrij maken!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156110686
Wow nazi dat je bent. Grgr dikkie dik.
Lachen joh.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:28:29 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_156110804
Terechte klacht, heb ook totaal geen respect voor mensen die niet eens de discipline kunnen opbrengen om het enige waarmee ze geboren worden te onderhouden. Hun lichaam.
pi_156111045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Terechte klacht, heb ook totaal geen respect voor mensen die niet eens de discipline kunnen opbrengen om het enige waarmee ze geboren worden te onderhouden. Hun lichaam.
En hoe onderhoud jij je lichaam?

Dergelijke praat komt niet zelden van broodmagere ecto's die heel de dag gamen en chips eten maar desondanks niks aankomen en daarom denken dat ze gezond zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156111188
Ik heb een trage stofwisseling. Dat is echt geen excuus, dat weet ik. Ik loste dat altijd op met wielrennen en andere sporten. Vandaar dat ik zichtbare buikspieren had, massieve bovenbenen en algeheel gespierd was. Dat ging goed, tot anderhalf jaar geleden, toen ik in redelijk korte tijd twee knie operaties kreeg. Het duurde voor mij te lang voordat ik mijn voeding had omgeschakeld naar iemand die fanatiek sport naar iemand die niet eens naar de voordeur kon lopen. Ik kan nog steeds nauwelijks fietsen. Ik eet behoorlijk gezond. Ik probeer rond de 1800kcal te zitten per dag, wat aardig lukt. Soms drink ik in het weekend een biertje in de kroeg. Dat zijn er misschien wel 5 op een avond. Ik heb geen cola, frisdrank, sappen of wat dan ook in huis. Ik drink voornamelijk groene en witte thee (ok, soms s'ochtends een enkel glaasje halfvolle melk). Ik ben dan ook niet de persoon die je met een flesje cola of andere troep ziet rondlopen en ik werk ook geen mars of snickers naar binnen. Ik probeer, als de tijd het toe laat, om minimaal een half uur 'iets' te doen per dag. Rondje fietsen, wandelen op redelijk tempo en probeer 2 keer in de week naar de sportschool te gaan. Nu zijn er inderdaad veel mensen die gewoon zeiken dat ze dik zijn of er niets om geven, maar ik probeer tenminste om terug te gaan naar mijn oude (bijna niet bestaande) vetpercentage.

Ieder lichaam reageert anders, sommige moeten op hun gewicht letten, andere hoeven dat niet. TS zal waarschijnlijk 3 keer in de maand in de McDonalds zitten en dan klagen over de dikke mensen terwijl ik in Mei voor het laatst in de McDonalds ben geweest, omdat het hard regende en ik een bakkie koffie wilde.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:56:41 #17
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_156111548
"Een vet percentage van 100 miljoen miljard" en dan anderen dom noemen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_156111800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik heb een trage stofwisseling. Dat is echt geen excuus, dat weet ik. Ik loste dat altijd op met wielrennen en andere sporten. Vandaar dat ik zichtbare buikspieren had, massieve bovenbenen en algeheel gespierd was. Dat ging goed, tot anderhalf jaar geleden, toen ik in redelijk korte tijd twee knie operaties kreeg. Het duurde voor mij te lang voordat ik mijn voeding had omgeschakeld naar iemand die fanatiek sport naar iemand die niet eens naar de voordeur kon lopen. Ik kan nog steeds nauwelijks fietsen. Ik eet behoorlijk gezond. Ik probeer rond de 1800kcal te zitten per dag, wat aardig lukt. Soms drink ik in het weekend een biertje in de kroeg. Dat zijn er misschien wel 5 op een avond. Ik heb geen cola, frisdrank, sappen of wat dan ook in huis. Ik drink voornamelijk groene en witte thee (ok, soms s'ochtends een enkel glaasje halfvolle melk). Ik ben dan ook niet de persoon die je met een flesje cola of andere troep ziet rondlopen en ik werk ook geen mars of snickers naar binnen. Ik probeer, als de tijd het toe laat, om minimaal een half uur 'iets' te doen per dag. Rondje fietsen, wandelen op redelijk tempo en probeer 2 keer in de week naar de sportschool te gaan. Nu zijn er inderdaad veel mensen die gewoon zeiken dat ze dik zijn of er niets om geven, maar ik probeer tenminste om terug te gaan naar mijn oude (bijna niet bestaande) vetpercentage.

Ieder lichaam reageert anders, sommige moeten op hun gewicht letten, andere hoeven dat niet. TS zal waarschijnlijk 3 keer in de maand in de McDonalds zitten en dan klagen over de dikke mensen terwijl ik in Mei voor het laatst in de McDonalds ben geweest, omdat het hard regende en ik een bakkie koffie wilde.
:')
pi_156123913
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dergelijke praat komt niet zelden van broodmagere ecto's die heel de dag gamen en chips eten maar desondanks niks aankomen en daarom denken dat ze gezond zijn.
Ik zorg goed voor mezelf. Eet gezond, leef gezond en sport 4 keer per week.
pi_156124067
Slecht werkende schildklier en nog 1000 oorzaken waaraan men niet kan doen. Waarom scheer je alle 'dikke' mensen over 1 kam TS?
pi_156127181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ik zorg goed voor mezelf. Eet gezond, leef gezond en sport 4 keer per week.
goedzo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156129023
TS is ecto :')
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:40:03 #23
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_156129844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

pi_156130133
Dik is vies maar beetje curves zijn sexy.
Play hard, go pro.
pi_156130307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef Aethereal het volgende:
Dik is vies maar beetje curves zijn sexy.
Vieze feeder :r
  woensdag 16 september 2015 @ 00:07:07 #26
443973 Eugene.H
Bling Bling Boy!
pi_156130612
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-vaker-ongezond.html

quote:
"Het zou zo kunnen zijn dat mensen die light-drankjes drinken het idee hebben dat ze meer mogen eten, dus dat ze dan eerder een muffin pakken of een zak chips", legt An uit.
Ik hou van jou Susan Test!
pi_156130640
quote:
An :') Niet serieus te nemen
  woensdag 16 september 2015 @ 00:09:13 #28
443973 Eugene.H
Bling Bling Boy!
pi_156130672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

An :') Niet serieus te nemen
Juist wel, je kunt (letterlijk) niet om An heen. Hoe vaak zie je wel niet dikkertjes bij de MacDonalds een cola light bestellen ?
Ik hou van jou Susan Test!
pi_156131947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:55 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Vieze feeder :r
Weet nooit echt wat ik met dit onderwerp en dit soort reacties aan moet. Ten eerste zit er een grote marge tussen "feeder-dik" en graatmager en ten tweede de meisjes die je zou bestempelen als "average" en voor de meeste mannen staat dat gelijk aan "prima te raken", zegmaar een 6je en een 7tje kunnen altijd nog wat strakker. Dat bedoel ik dan meer in de zin van "hoeft niet, kan wel". Die hebben dus een beetje curves en dat is wel sexy.
Play hard, go pro.
pi_156132233
quote:
TS zal waarschijnlijk 3 keer in de maand in de McDonalds zitten en dan klagen over de dikke mensen terwijl ik in Mei voor het laatst in de McDonalds ben geweest,
3x per maand veel vinden :')
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_156132330
Ts krijgt zijn karma trekken nog wel thuis...
>:) Be fat, fatboy })
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 16 september 2015 @ 02:21:56 #32
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_156132546
Maar hey! Dikke mensen zijn meestal wel gezellig!
*Team Anti-Waaif*
pi_156132715
ts is slachtoffer van mode- en dieet-maffia,
  woensdag 16 september 2015 @ 08:44:37 #35
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_156133860
Terechte klacht
  woensdag 16 september 2015 @ 09:59:24 #36
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_156135078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Kaashapje het volgende:
Slecht werkende schildklier en nog 1000 oorzaken waaraan men niet kan doen. Waarom scheer je alle 'dikke' mensen over 1 kam TS?
Meestal kunnen de mensen er zelf wel iets aan doen. Niet iedereen kan op 6% vet staan en dat moet ook helemaal niet. Maar die medische oorzaken waar de mensen echt niets aan kunnen doen, doen zich tot nu nog steeds voor in een grote minderheid onder de 'meer gezette' mensen. Ik kan zelf niet goed bewegen, maar ik ben geen vet varken (en nee, ik ben niet gezegend met een goddelijk metabolisme). Je moet jezelf wel willen informeren en de realiteit aanvaarden, dat is de eerste stap.
Gisteren hoorde ik nog enkele vrouwen over hun weighwatchers dieet met die 'punten' :') praten, zulks marketinggebeuren kan ik moeilijk 'jezelf informeren' noemen.
pi_156135381
Ben je geen Feeder/hou je niet van Feeden TS?
pi_156136108
TS is dik. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_156141040
quote:

Veel mensen die zeiken over dikke mensen zouden met een trage stofwisseling zelf dik zijn. Haten op iets waar je zelf geen last van hebt is makkelijk
pi_156141276
Deze fatty sport 7 dagen per week 2-3 uur per dag en eet gezond, drink geen frisdranken maar water. Echter ben en blijf ik een fatty, jammer dan.
Zodra ik ophoud met sporten zal ik wel al helemaal een walvis worden, doen we dus maar niet!
Altijd leuk als mensen alle fatty's over een kam scheren, mensen zoals ik kunnen er vrij weinig aan doen.

[ Bericht 29% gewijzigd door mschick op 16-09-2015 14:35:00 ]
pi_156141499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:29 schreef mschick het volgende:
Deze fatty sport 7 dagen per week 2-3 uur per dag en eet gezond maar is en blijft een fatty, jammer dan. Zodra ik ophoud met sporten zal ik wel al helemaal een walvis worden, doen we dus maar niet!
Stel dat jouw lichaam 2000 calorieën heeft om op gewicht te blijven. Dan val je gegarandeerd af als je 2000 neemt + sport. Dat kan echt niet anders. Je moet niet te weinig eten maar wel consistent op of iets onder je dagelijkse benodigde hoeveelheid zitten. Anders komt je lichaam in een toestand waarin het heel weinig verbrandt en dan ben je hongerig en val je tevens niet af.
pi_156143293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Stel dat jouw lichaam 2000 calorieën heeft om op gewicht te blijven. Dan val je gegarandeerd af als je 2000 neemt + sport. Dat kan echt niet anders. Je moet niet te weinig eten maar wel consistent op of iets onder je dagelijkse benodigde hoeveelheid zitten. Anders komt je lichaam in een toestand waarin het heel weinig verbrandt en dan ben je hongerig en val je tevens niet af.
Ik weet hoe het werkt, echter werkt het zo niet bij mij. Ik eet niet meer dan ik nodig heb, zit niet stil op t werk ben verpleegkundige dus zitten is er meestal niet bij. Daarnaast dat sporten tja als je meer dingen weet die ik zou kunnen doen haha.
pi_156143333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:17 schreef pinman het volgende:
Terechte klacht
  woensdag 16 september 2015 @ 16:15:52 #44
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_156144175
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef mschick het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt, echter werkt het zo niet bij mij. Ik eet niet meer dan ik nodig heb, zit niet stil op t werk ben verpleegkundige dus zitten is er meestal niet bij. Daarnaast dat sporten tja als je meer dingen weet die ik zou kunnen doen haha.
Ben je zeker dat je je voedingspatroon perfect onder de knie hebt, dat je van elk kruimeltje wat je in je mond steekt ongeveer weet wat het doet/waard is en geen kruimeltjes voor de buitenwereld/of zelfs voor jezelf 'achterhoudt'?
7d/w 2 à 3 uur sporten, ik hoop voor je dat dat rustig wandelen is, anders ga je erg hard de grens van overtraining opzoeken (of je moest aan de roids zitten >:) ).
pi_156144802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ben je zeker dat je je voedingspatroon perfect onder de knie hebt, dat je van elk kruimeltje wat je in je mond steekt ongeveer weet wat het doet/waard is en geen kruimeltjes voor de buitenwereld/of zelfs voor jezelf 'achterhoudt'?
7d/w 2 à 3 uur sporten, ik hoop voor je dat dat rustig wandelen is, anders ga je erg hard de grens van overtraining opzoeken (of je moest aan de roids zitten >:) ).
Nee ik ben geen secret eater;-). Tuurlijk eet ik wel eens iets wat verkeerd is maar niet dagelijks. Nee dat is niet rustig wandelen, ik beoefen drie sporten waarvoor ik training en/of wedstrijden heb
pi_156145854
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef mschick het volgende:

[..]

Tel alle calorieën die je binnenkrijgt eens op elke dag. Lijsten met hoeveel in wat zit staan op internet. Zo kwam ik erachter dat ik veel minder at dan eigenlijk moest waardoor ik juist 10 kilo kon aankomen door aanpassing. Omgekeerde wereld haha
pi_156146385
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:29 schreef mschick het volgende:
Deze fatty sport 7 dagen per week 2-3 uur per dag en eet gezond, drink geen frisdranken maar water. Echter ben en blijf ik een fatty, jammer dan.
Zodra ik ophoud met sporten zal ik wel al helemaal een walvis worden, doen we dus maar niet!
Altijd leuk als mensen alle fatty's over een kam scheren, mensen zoals ik kunnen er vrij weinig aan doen.
:')
pi_156146459
Als je calorieën telt kom je erachter dat je in werkelijkheid veel meer eet dan je zou denken.
Overigens ook veel mensen die relatief normaal eten en dan op zaterdag een 4k+ dag hebben door allerlei zooi en alcohol en zo hun hele week progressie verpesten.
Uiteindelijk is het gewoon grotendeels gezonder eten icm sporten (70/30 denk ik zelfs). Al krijg je dan dat veel mensen zich uithongeren op een krop sla na 2 weken ermee kappen en naar hun oude gewicht terug bingen.
pi_156147332
't Is niet voor niets dat onder laag opgeleide meer vetkleppen zitten. Ze snappen het gewoon niet.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:09:31 #50
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156147358
Leuk joh, dat afkraken. En je dan afvragen waarom vrouwen toch vaak zo onzeker zijn.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')