Dan zou ik 'm er zeker even opzettenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef wyccie het volgende:
Het is voor de 10, maar kan veranderd worden.
dank je wel YUR, wij hebben komende dinsdag een demo van La Sportiva en eerlijk gezegd ben ik helemaal niet bekend met het merk.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Zijn prima schoenen. Twijfelde tussen een paar La Sportiva's en Hoka's, maar wist eigenlijk van te voren al dat ik Hoka's wilde..
Hier in Europa zie je het heel veel voorbij komenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je wel YUR, wij hebben komende dinsdag een demo van La Sportiva en eerlijk gezegd ben ik helemaal niet bekend met het merk.
Dat is fijn!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je doen? Laat maar weten.
Ik heb even iemand een berichtje gestuurd die te laat was voor mijn startnummer...kijken of ie al voorzien isquote:
YUR, ik ben mijn startnummer al kwijt via Quoi!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb even iemand een berichtje gestuurd die te laat was voor mijn startnummer...kijken of ie al voorzien is
Topquote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
YUR, ik ben mijn startnummer al kwijt via Quoi!
Je vergeet er een paarquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
Druk loopweekendje dit weekend met de van Dam tot Dam, Vredesloop, die ene trail waar jullie het over hebben en ook nog een klein wedstrijdje in Vlaardingen
Dat klopt...quote:
O, ik dacht dat het structureel was, maar het gaat maar om een paar nachtjes.....quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:35 schreef La_Tramposa het volgende:
(...) en een paar nachten nauwelijks slapen helpt daar niet bij.
Waarom loop je niet meer?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jouw vriend mijn startbewijs hebben of doet hij al mee?
Doen wat goed voelt. Voelt het niet goed, dan gewoon lekker stoppen. En wat betreft de overbelasting. Kan ook een combi zijn van voetballen samen met het snel opbouwen van hardlopen hè?quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:53 schreef Doncamatic het volgende:
Voor mij ook een lichte tegenvaller. Heb gisteren tijdens een rustige training voetbal toch weer mijn linker hamstring overbelast.Heb die hamstring al meerdere keren overbelast afgelopen jaren nadat ie één keer zwaar beschadigd was.
Had er de afgelopen weken tijdens het hardlopen zelf totaal geen last van, niet tijdens 17km duurloop en niet tijdens 7 km tempoloop. Met voetballen is het toch een ander verhaal: te veel sprinten en acceleratie, waardoor ik het weer ging voelen.
Gelukkig lijkt het mee te vallen. Kan gewoon lopen zonder iets te voelen. Heb besloten om tot 11 oktober niet meer te voetballen. Daarnaast ga ik me meer focussen op de duurloop, om de belasting op de hamstring relatief laag te houden ten opzichte van tempolopen en acceleraties.
Voor nu even rust houden, oefeningen doen tot ik de pijn niet meer voel, en dan rustig aan een duurloop beginnen. Wil nog steeds aankomende maandag richting de 25km duurloop, al is het in een nog rustiger tempo. Of is dit heel dom?
heel dom, wie ben ik om het zo te noemen maar verstandig is het in mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:53 schreef Doncamatic het volgende:
Voor mij ook een lichte tegenvaller. Heb gisteren tijdens een rustige training voetbal toch weer mijn linker hamstring overbelast.Heb die hamstring al meerdere keren overbelast afgelopen jaren nadat ie één keer zwaar beschadigd was.
Had er de afgelopen weken tijdens het hardlopen zelf totaal geen last van, niet tijdens 17km duurloop en niet tijdens 7 km tempoloop. Met voetballen is het toch een ander verhaal: te veel sprinten en acceleratie, waardoor ik het weer ging voelen.
Gelukkig lijkt het mee te vallen. Kan gewoon lopen zonder iets te voelen. Heb besloten om tot 11 oktober niet meer te voetballen. Daarnaast ga ik me meer focussen op de duurloop, om de belasting op de hamstring relatief laag te houden ten opzichte van tempolopen en acceleraties.
Voor nu even rust houden, oefeningen doen tot ik de pijn niet meer voel, en dan rustig aan een duurloop beginnen. Wil nog steeds aankomende maandag richting de 25km duurloop, al is het in een nog rustiger tempo. Of is dit heel dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |