Niks te indringer!! Gewoon meedoenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Barreltje het volgende:
ik twijfel nog even..
Omdat ik me een beetje indringer vind en niet weet of ik creatief genoeg ben
zet mij maar op de misschien lijst ( ik heb tot 3 oktober om me af te melden dan toch?)
die gehaaide tante wil gewoon 2x zoveel cadeaus!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Wat een lijst alweer![]()
(Onze tienermoeder Skittles staat er 2× in trouwens)
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Sssshhhttquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die gehaaide tante wil gewoon 2x zoveel cadeaus!
Eren wie eren toekomt toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
met Round Robin was je toch ook creatief? Dan moet dit zeker goed komen! En hier ook kindloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Barreltje het volgende:
ik twijfel nog even..
Omdat ik me een beetje indringer vind en niet weet of ik creatief genoeg ben
zet mij maar op de misschien lijst ( ik heb tot 3 oktober om me af te melden dan toch?)
Oei, dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef Barreltje het volgende:
Zou een kind in het budget passen dan?
* insert verlanglijstje*
Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Barreltje het volgende:
Je leven is zeker voorbij na je tweede kind, maar wat een slap excuusquote:Op woensdag 16 september 2015 08:10 schreef Limone het volgende:
Ik doe niet mee dit jaar.Ik ben namelijk bang dat mijn leven voorbij is na het tweede kind. Maar ik wil wel graag iemand helpen met het bedenken van awesome hints!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |