bal is rondquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef VASND het volgende:
Onze lieve Belg zendt wel gewoon volle bak uit toch?
is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef VASND het volgende:
verdomme zeg wat mis ik deMart tijdens het wielrennen maar tijdens een WK mis ik hem nog wel het meestquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het WK waar Pippo in de aanval was.![]()
Ik ook. Toen zonden ze tenminste nog de hele race uit. Nu alleen het laatste 60 kilometer. Het WK in Geelong was toch wel het leukste kampioenschap van de afgelopen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verdomme zeg wat mis ik deMart tijdens het wielrennen maar tijdens een WK mis ik hem nog wel het meest
met de legendarische jump van Terpstra waarbij we allemaal dachten hij gaat het reddenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik ook. Toen zonden ze tenminste nog de hele race uit. Nu alleen het laatste 60 kilometer. Het WK in Geelong was toch wel het leukste kampioenschap van de afgelopen.
Met het legendarische commentaar van De Mart om half acht 's ochtendsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met de legendarische jump van Terpstra waarbij we allemaal dachten hij gaat het redden
en een Kolebnev die altijd goed was op een WKquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met het legendarische commentaar van De Mart om half acht 's ochtends![]()
Zenden sowieso de tijdrit mannen en vrouwen + wegrit beloften live uit ja, weekend staat er nog niet op, maar zal ook vast ook wel allemaal live te zien zijn (behalve misschien de junioren).quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef VASND het volgende:
Breschel is er ook zo een.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en een Kolebnev die altijd goed was op een WK
Mendrisio was ook prima.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik ook. Toen zonden ze tenminste nog de hele race uit. Nu alleen het laatste 60 kilometer. Het WK in Geelong was toch wel het leukste kampioenschap van de afgelopen.
Stuttgart had wel een mooie finishquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Salzburg 2006 en Stuttgart 2007 waren retesaai
Met de sprint van de stervende zwanenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Stuttgart had wel een mooie finish
maar wel saai omdat de torenhoge favoriet ook wonquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Stuttgart had wel een mooie finish
maar de finishfoto kon daar niet mooierquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wel saai omdat de torenhoge favoriet ook won
kloptquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
maar de finishfoto kon daar niet mooier
Met Johnny in de aanval, kon toen gewoon nog allemaal.quote:
''Stop de persen, we hebben een Nederlander op kop''quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met Johnny in de aanval, kon toen gewoon nog allemaal.
Mendrisio was een heerlijk parcours en WK.
En als het een klimtijdrit is naar de Kronplatz?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
En aangezien dat meestal het geval is in Italië...
Maar een lange proloog en 2 tijdritten is natuurlijk wel genot voor Tom.
Wildcard voor Pishgaman en Tabriz graag.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:41 schreef Jason22 het volgende:
Iemand op Velowire beweert dat de Giro van 2017 van start zal gaan in Japan, inclusief een aankomst op de vulkaan Fuji (hoogste berg van Japan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |