Ja ik lust het ook alleen in die combinatie. Die banaan geeft weer wat extra zoets dus wel lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van rauwe witlof. Sowieso niet van salade, behalve fruit salade. Maar bij me thuis aten ze bijna altijd witlofsalade als we iets van gebakken aardappels gingen etenBehalve de banaan dan precies op jouw manier
dat maakte mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
ahh lekker, ik maakte het heel vaak toen ik net op mezelf woonde, nu maar weer eens een keer makenquote:
Ik val ook af sinds ik op mezelf woon. Had ik niet gedachtquote:
Lengtemaat ja? BEN JE GEKROMPEN?quote:
Lijkt mij niet lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
potato potatoe. Alle mannen onder de 1.93 zijn untermenschquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lengtemaar ja? BEN JE GEKROMPEN?
Ja, maar als iemand zegt weer in een maat te kunnen gaat het om de breedtemaat, en dat zijn alleen even nummer, dus 33 is voor manletsquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
potato potatoe. Alle mannen onder de 1.93 zijn untermensch
Wejooh hooggeleid ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand zegt weer in een maat te kunnen gaat het om de breedtemaat, en dat zijn alleen even nummer, dus 33 is voor manlets
Ik geen. Wat te verwachten wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
Interessant https://spotify-foundthemfirst.com/en-GB
6 artiesten 'ontdekt' volgens dit
Nee, toch? Omdat ik weet hoe het maten werken?quote:
grapje toch jeetje mineetje ;ssquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, toch? Omdat ik weet hoe het maten werken?
Ik koop kleren, laat me
8 hier :squote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
Interessant https://spotify-foundthemfirst.com/en-GB
6 artiesten 'ontdekt' volgens dit
Milky Chancequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geen. Wat te verwachten was
Wie dan?
Years & Yearsquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Milky Chance
Deorro
Clean Bandit
Sam Smith
Mark Ronson
Tove Lo
Maar Mark Ronson was al heel lang bekend lijkt me
Werkte ook met Amy samen met Valerie toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Milky Chance
Deorro
Clean Bandit
Sam Smith
Mark Ronson
Tove Lo
Maar Mark Ronson was al heel lang bekend lijkt me
Ik kende hem voor Lean On ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Years & Years
Major Lazer
Aloe Blacc
Tove Lo
Jamie XX
Dotan
Hoe was Major Lazer voor 2014 niet bekend?
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkte ook met Amy samen met Valerie toch?
Verder ben ik ook geen extreme muziekliefhebberquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kende hem voor Lean On ook niet![]()
Heb wel heel veel muziek ontdekt door Spotify wat ik pas sinds 2014 echt gebruik
[..]
Ja precies
Ik vind mijn spotify lijsten vullen altijd leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder ben ik ook geen extreme muziekliefhebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |