abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157778351
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 06:03 schreef hugecooll het volgende:
Daarnaast is mijn mening natuurlijk voldoende om een beslissing te nemen
Oh Vader, Oh God! Mag ik je aanraken in de hoop iets van je wijsheid mee te krijgen?
Wacht, ik weet het al. Persoonlijke mening maar omdat jij het zegt is het ineens waarheid.
Nou, excuses hoor.
  dinsdag 24 november 2015 @ 06:19:58 #177
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_157778355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 06:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat is gebaseerd op het feit dat je zelf typt "druk, druk, druk."
Kun je lullen wat je wil maar dat geeft mij de indruk dat je weinig tijd hebt om inhoudelijk te reageren.
Je zegt het zelf notabene......

En dan je reactie: "wat?"
Veel korter of minder inhoudelijker kan niet.
Mijn opmerkingen zijn niet tegen jou persoonlijk maar iets assertiever van jouw kant mag ook wel.
Je hebt wel de tijd om op mij te reageren blijkbaar en ik omschrijf mijn kritiek tenminste.
Dan vind ik jouw reactie nogal matig.
je zat gewoon oppervlakkig te zeiken en dat ga je maar ergens anders doen
pi_157778360
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 06:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

je zat gewoon oppervlakkig te zeiken en dat ga je maar ergens anders doen
Ik probeerde iets constructiefs te zeggen, leg het niet direct naast je neer.
  dinsdag 24 november 2015 @ 06:30:01 #179
179075 hugecooll
pi_157778374
Volgens mij begreep deadprez me best, en anders weet hij me te bereiken

Maar als je in het vervolg iets constructiefs wil zeggen, ben dan aub concreet. 'Je kan beter ... ipv ... omdat ...' of zo ipv sarcastisch aangeven wat in jouw ogen verkeerd gaat

O+
pi_157778383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 06:30 schreef hugecooll het volgende:
Volgens mij begreep deadprez me best, en anders weet hij me te bereiken

Maar als je in het vervolg iets constructiefs wil zeggen, ben dan aub concreet. 'Je kan beter ... ipv ... omdat ...' of zo ipv sarcastisch aangeven wat in jouw ogen verkeerd gaat

O+
Zou jij dan ook iets concreter willen zijn ipv alleen maar "wat"?
En ik ben niet sarcastisch, ik ben eerlijk.

Bovendien, wat heb ik met deze opmerking van deadprez te maken? Waarom haal je hem aan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 24 november 2015 @ 07:22:41 #181
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_157778496
Vannelle, kappen met dat verongelukte gedrag.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_157778542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:22 schreef Netsplitter het volgende:
Vannelle, kappen met dat verongelukte gedrag.
Prima, ik zal nooit meer feedback gebruiken waar het eigenlijk voor bedoeld is.
Was het eigenlijk niet de bedoeling dat men hier iets kan zeggen zonder direct afgeschoten te worden om een reactie?
Maar weet je wat? Ik hou er mee op, blijf vooral in jullie modus en ik wacht voor de rest de reacties van anderen wel af.
Jullie hebben niet gewonnen in dit gesprek maar ik besef wel dat ik niet het laatste woord heb.
Helaas.
Ik hou er over op igg.
Als jullie ophouden met de god/modus kaart te kaart trekken als er eens een discussie is.
pi_157802986
Kee, ff geen geheimen meer.
Wie heeft de reacties van de mods verwijderd?
Gewoon eerlijk zeggen, eerlijkheid brengt je het verst en slaap je ook het lekkerst op.
Kee, dat was niet serieus uiteraard....

Maar waarom komt hier geen reactie op terwijl het gister blijkbaar zo'n hot item was dat er maar liefst 2 mods voor nodig waren?
Zo idioot is mijn vraagstelling toch niet? 1 inhoudelijk antwoord en we komen er echt wel uit.
  woensdag 25 november 2015 @ 01:40:18 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_157803057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 01:28 schreef vannelle het volgende:
Kee, ff geen geheimen meer.
Wie heeft de reacties van de mods verwijderd?
Gewoon eerlijk zeggen, eerlijkheid brengt je het verst en slaap je ook het lekkerst op.
Kee, dat was niet serieus uiteraard....

Maar waarom komt hier geen reactie op terwijl het gister blijkbaar zo'n hot item was dat er maar liefst 2 mods voor nodig waren?
Zo idioot is mijn vraagstelling toch niet? 1 inhoudelijk antwoord en we komen er echt wel uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:37 schreef vannelle het volgende:
Ik hou er over op igg.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 25 november 2015 @ 01:40:33 #185
179075 hugecooll
pi_157803060
welke reacties zijn waar verwijderd?
pi_157803169
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 01:40 schreef hugecooll het volgende:
welke reacties zijn waar verwijderd?
Nergens, was niet echt serieus maar ik had gedacht dat er op z'n minst nog wel 1 reactie onder mijn bericht zou staan. Vandaar. ;)
  woensdag 25 november 2015 @ 02:05:09 #187
179075 hugecooll
pi_157803176
iig niet van mij omdat ik geen zin had/heb in een oeverloze discussie
pi_157803231
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 02:05 schreef hugecooll het volgende:
iig niet van mij omdat ik geen zin had/heb in een oeverloze discussie
Oeverloos nog wel... had je het al geprobeerd dan?
Jij bent tenminste nog fatsoenlijk, alleen toen kwam Netsplitter er met gestrekt been in en dat vind ik nog steeds apart.
Ik doe niet onfatsoenlijk maar de reacties van de mods ( in het algemeen ) vind ik nogal apart.
Waarom niet gewoon uitleggen waar het volgens de mods fout gaat maar direct op zo'n nare toon iemand de les lezen?
Ik ben uiteraard bereid de forumregels te volgen, ben ik destijds bij registratie ook mee akkoord gegaan.
Waarom kan er dan geen fatsoenlijke uitleg komen (zelfs ik kan een foutje maken) maar moet er direct geblaft en bijna gebeten worden?
  woensdag 25 november 2015 @ 02:31:32 #189
179075 hugecooll
pi_157803269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 02:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oeverloos nog wel... had je het al geprobeerd dan?
Jij bent tenminste nog fatsoenlijk, alleen toen kwam Netsplitter er met gestrekt been in en dat vind ik nog steeds apart.
Ik doe niet onfatsoenlijk maar de reacties van de mods ( in het algemeen ) vind ik nogal apart.
Waarom niet gewoon uitleggen waar het volgens de mods fout gaat maar direct op zo'n nare toon iemand de les lezen?
Ik ben uiteraard bereid de forumregels te volgen, ben ik destijds bij registratie ook mee akkoord gegaan.
Waarom kan er dan geen fatsoenlijke uitleg komen (zelfs ik kan een foutje maken) maar moet er direct geblaft en bijna gebeten worden?
Goed, uitlegje.

Deadprez vraagt waarom bepaalde baggertopics nog open zijn en ik geef aan dat ik het druk heb/dat wij het druk hebben. Jij komt vervolgens met deze post die in jouw optiek bestaat uit constructieve feedback:
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mening van slechts 1 persoon die blijkbaar te druk is om er inhoudelijk naar te kijken.
Goed bezig! ^O^
Als ik op deze nietszeggende post reageer met 'wat', dan kom je met dit vreemde verhaal:
quote:
Dat is gebaseerd op het feit dat je zelf typt "druk, druk, druk."
Kun je lullen wat je wil maar dat geeft mij de indruk dat je weinig tijd hebt om inhoudelijk te reageren.
Je zegt het zelf notabene......

En dan je reactie: "wat?"
Veel korter of minder inhoudelijker kan niet.
Mijn opmerkingen zijn niet tegen jou persoonlijk maar iets assertiever van jouw kant mag ook wel.
Je hebt wel de tijd om op mij te reageren blijkbaar en ik omschrijf mijn kritiek tenminste.
Dan vind ik jouw reactie nogal matig.
Wat daar vreemd aan is, is dat degene die de vraag stelde blijkbaar tevreden was met het antwoord dat hij kreeg, maar dat jij opmerkt dat ik 'blijkbaar' geen tijd heb om inhoudelijk op hem te reageren. Ook zeg je dat jij je kritiek 'omschrijft', terwijl je kritiek feitelijk uit niet meer dan een sneer bestond, die je in een latere post ook nog 'constructief' noemt. Ik heb geen idee op welke manier dit constructieve kritiek is:
quote:
Mening van slechts 1 persoon die blijkbaar te druk is om er inhoudelijk naar te kijken.
Goed bezig! ^O^
Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen

Tel daar kinderachtige posts als 'Oh Vader, Oh God! Mag ik je aanraken in de hoop iets van je wijsheid mee te krijgen?' bij op en ik heb wel voldoende informatie om ervan uit te gaan dat het een oeverloze discussie (geen idee waarover want niet nader omschreven) gaat worden.

En dat resulteert er dus in dat ik niet meer reageer
pi_157803290
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 02:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Goed, uitlegje.

Deadprez vraagt waarom bepaalde baggertopics nog open zijn en ik geef aan dat ik het druk heb/dat wij het druk hebben. Jij komt vervolgens met deze post die in jouw optiek bestaat uit constructieve feedback:

[..]

Als ik op deze nietszeggende post reageer met 'wat', dan kom je met dit vreemde verhaal:

[..]

Wat daar vreemd aan is, is dat degene die de vraag stelde blijkbaar tevreden was met het antwoord dat hij kreeg, maar dat jij opmerkt dat ik 'blijkbaar' geen tijd heb om inhoudelijk op hem te reageren. Ook zeg je dat jij je kritiek 'omschrijft', terwijl je kritiek feitelijk uit niet meer dan een sneer bestond, die je in een latere post ook nog 'constructief' noemt. Ik heb geen idee op welke manier dit constructieve kritiek is:

[..]

Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen

Tel daar kinderachtige posts als 'Oh Vader, Oh God! Mag ik je aanraken in de hoop iets van je wijsheid mee te krijgen?' bij op en ik heb wel voldoende informatie om ervan uit te gaan dat het een oeverloze discussie (geen idee waarover want niet nader omschreven) gaat worden.

En dat resulteert er dus in dat ik niet meer reageer

Ik snap je punt maar wat het wat mij betreft mis ging is die korte reactie die alleen bestond uit "wat".
De rest heb je gelezen en je uitleg is mij ook duidelijk alleen denk ik niet dat we het daar over eens gaan worden.
Hoeft ook niet, we kunnen het hier ook bij laten. Meningsverschillen bestaan al zo lang als dat de mens bestaat toch?
  donderdag 26 november 2015 @ 19:50:15 #191
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157842220
Hugecool hoe kan ik een dm met mijn feels sturen als ik niet weet of ze nog op FOK zit en onder welke naam. :'( Harteloos, harteloos.
Liefde voor God
  donderdag 26 november 2015 @ 19:53:26 #192
179075 hugecooll
  donderdag 26 november 2015 @ 19:57:24 #193
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157842471
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:
;(
hoe heette ze? :@
Als ik dat hier gooi gaan mensen zeiken. :'( Ik dm het je anders wel maar ik weet niet hoe betrouwbaar je bent in deze kwesties.
Liefde voor God
pi_157842581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:
;(
hoe heette ze? :@
Guus_geluk7
  donderdag 26 november 2015 @ 20:02:39 #195
179075 hugecooll
pi_157842637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Als ik dat hier gooi gaan mensen zeiken. :'( Ik dm het je anders wel maar ik weet niet hoe betrouwbaar je bent in deze kwesties.
zeg dan
pi_157848703
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:00 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Guus_geluk7
Laat mij er buiten gvd
pi_157853037
Waarom worden mijn posts aangaande ongepast taalgebruik verwijdert maar blijft het groffe gebagger van de bovenstaande user gewoon open?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 november 2015 @ 07:33:19 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_157853983
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 01:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom worden mijn posts aangaande ongepast taalgebruik verwijdert maar blijft het groffe gebagger van de bovenstaande user gewoon open?
Op dit moment krijgt m'n glazen bol de jaarlijkse oppoetsbeurt, dus ik kan helaas niet zo 123 zien waar je het over hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_157854493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 07:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Op dit moment krijgt m'n glazen bol de jaarlijkse oppoetsbeurt, dus ik kan helaas niet zo 123 zien waar je het over hebt.
In mijn vorige post staat 'gvd' en daar reageerde Paus toen op met dat hij dat onfatsoenlijk vond oid. Toen is die post kennelijk verwijderd en nu is hij mad.
pi_157875206
Terechte mad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')