Tja wat denk je als er baby's uitkomen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Uitgewoond voordat er überhaubt een pik in heeft gehangen.
Hij is ook zeker niet bijzonder, maar wel een van de weinige mannen die ik knap vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Allebei niet bijzonder in m'n ogen.
Gerrie hoeveel wil je??quote:
Mannen zijn ook niet zo snel echt knap idd best wel ziek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook zeker niet bijzonder, maar wel een van de weinige mannen die ik knap vind.
hoeveel doppen kan je missenquote:
7quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoeveel doppen kan je missen
ja is goeiequote:
volgens mij is Willem-Alexander echt de koning van Nederlandquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef Neverknown het volgende:
Booooooh volgensmij doet een bevalling echt pijn...
Blijkt toch vrij elastisch te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Tja wat denk je als er baby's uitkomen.
Vanaf m'n 8e al de sicko van de klas. Ach. Ook de slimste destijds, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:08 schreef McNulty het volgende:
Zoveel pervy girls hier. Ze overtreffen de boys zelfs.
gewoon apc brakka toch ja tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
officier Yayo Uniform Uniform Uniform Uni-Uniform Uniform Uniform bitch
Scheren nog wel?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:11 schreef Crip het volgende:
Echt zonde laatste tijd scheren steeds meer chickies hun wenkbrauwen af.
Op de basisschool had ik een keer een meisje d'r kut getekend op de schoolmuur met krijt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanaf m'n 8e al de sicko van de klas. Ach. Ook de slimste destijds, dus wat maakt het uit.
Zo'n psycho scene gothic meisje op YouTube plukt ze uit voor het geval dat ze ze ooit weer aan wil laten groeien en vanwege stoppels.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:11 schreef Crip het volgende:
Compensatiegedrag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:08 schreef McNulty het volgende:
Zoveel pervy girls hier. Ze overtreffen de boys zelfs.
Ja gewoon straight up alles wegscheren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Scheren nog wel?Dacht altijd gewoon eruit geplukt
doe video van geskoren browsquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja gewoon straight up alles wegscheren.
Bij epileren is de kans dat sommige stukjes niet terug groeien he dus hele eyebrow weg epileren lijtk me niet zo handig. Wel als je ze natuurlijk houd
Ja deze was ook zo gothicish en feminist. Ze scheert hoofd en wenkbrauwen maar laat haar okselhaar groeien en verft diequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n psycho scene gothic meisje op YouTube plukt ze uit voor het geval dat ze ze ooit weer aan wil laten groeien en vanwege stoppels.
Dat was toch exht jaren '90 pauperstylo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:11 schreef Crip het volgende:
Wauw watquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op de basisschool had ik een keer een meisje d'r kut getekend op de schoolmuur met krijt.
is weer back bij feminazisquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat was toch exht jaren '90 pauperstylo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |