maar niet biologisch afbreekbaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op den duur is een dildo goedkoper..
Gaat ook meer om feit dat je erop kickt allerlei voorwerpen weg te kunnen stoppen.quote:
je kunt hem ook van hout maken..quote:
Sommige dingen zijn wel leuk, voor de echte gore dingen moet je toch wel connecties hebben( die ik niet heb overigens) spycams etc etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deep web is ook een optie. Maar daar vind je teveel ongewenst materiaal.
sorry, ik heb er geen..quote:
Las laatst dat zo'n man dat doet als baan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt hem ook van hout maken..
mooie lyrics ben er emotioneel van gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
dit is de anthem dit is je liedje weet niks meer van gister mister vergietje
ja, dat verwacht je niet als je vmbo houtbewerking gaat doen..quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Las laatst dat zo'n man dat doet als baan.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat verwacht je niet als je vmbo houtbewerking gaat doen..
officier Yayo Uniform Uniform Uniform Uni-Uniform Uniform Uniform bitchquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
mooie lyrics ben er emotioneel van geworden
je bent toch nog steeds little?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef Neverknown het volgende:
Ik weet ook nog toen ik little was werd een vrouw verkracht met een grote glazen fles drank in een bar ( film )
Was wel gruwelijk om te zien als kind.
Helemaal uitgescheurd.
Ik las IfIm tussen de haakjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef Neverknown het volgende:
Ik weet ook nog toen ik little was werd een vrouw verkracht met een grote glazen fles drank in een bar ( film )
Was wel gruwelijk om te zien als kind.
Helemaal uitgescheurd.
Echt gore dingen zie je dagelijks ook gewoon voorbij komen op /b/.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel leuk, voor de echte gore dingen moet je toch wel connecties hebben( die ik niet heb overigens) spycams etc etc.
the hidden wiki is niet meer semi interessant zoals paar jaar terug, zijn gewoon een boel sites die bait zijn gemaakt door FBI
Qua lente wel. Qua bouwjaar valt wel meequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent toch nog steeds little?
Grammy award winning, mijn hart... zo mooi en puur dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
officier Yayo Uniform Uniform Uniform Uni-Uniform Uniform Uniform bitch
Uitgewoond voordat er überhaubt een pik in heeft gehangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Neverknown het volgende:
Veel meisjes gebruiken komkommers
Allebei niet bijzonder in m'n ogen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Weet je ik besef me net de ironie van mijn soms verschijnende Calvis Harris crush. Alle mannen hier hebben een Taylor Swift crush. Calvin en Taylor hebben een relatie.
Ik weet, totaal niet boeiend dit. Maar sudden realisation en ik moest het even delen.
nu wilt herman hun relatie met jou roleplayen. Herman wil natuurlijk taylor spelenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Weet je ik besef me net de ironie van mijn soms verschijnende Calvis Harris crush. Alle mannen hier hebben een Taylor Swift crush. Calvin en Taylor hebben een relatie.
Ik weet, totaal niet boeiend dit. Maar sudden realisation en ik moest het even delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |