Ik snap je punt.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef boegschroef het volgende:
Waarom heb je eigenlijk niet gewoon de 1.6 gereviseerd/ geupgrade. Voor dat geld had je een mooie revisie kunnen doen en er nog eens aardig wat upgrades/turbo.
Nu heb je dadelijk misschien wel een 1.8 maar je weet niet 100% in welke staat die is.
Valt mee, als SRH weer een meet organiseert dan is 70% van de opkomst b18's van het Honda publiek.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef scoober het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Maargoed ik wil graag N/A rijden. En deze b18cr is gewoon een prachtige motor met bijzonder veel potentie.
Bovendien is een b18c, en met name de type R versie best een uniek/ zeldzaam blokje. Deze waren in die tijd nog hand bewerkt.
getunede / geupgrade b16 blokken zijn er al zoveel.
Anyway is het leuk ''bijzonder'' te zijn
Thanks man!! leuk om zon enthousiaste reactie te lezen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sow, gaaf topic man!! Echt tof weer eens zo'n build te zien. Ook leuk dat het eens niet super professioneel wordt aangepakt, maar gewoon lekker op de oprit
Alleen een vraagje. De lak is dus niet super, en de hele enginebay ligt eruit/open. Interieur ook gestript. Waarom niet deze kans pakken om over te spuiten?
Tevens, ik zou die distributieriem toch echt vervangen... Moet wss toch niet allemaal afgesteld worden en je kunt er nu idd goed bij.
Klopt, maar het gros is b18c4. de R variant zie je niet veelquote:Op woensdag 16 september 2015 19:45 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Valt mee, als SRH weer een meet organiseert dan is 70% van de opkomst b18's van het Honda publiek.
Dat is waar! Kom je ook een x mee naar een meet? Zitten er ook een paar bij die een gt30 op een b18 hebben geknalt, best indrukwekkend moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:53 schreef scoober het volgende:
[..]
Klopt, maar het gros is b18c4. de R variant zie je niet veel
Lijkt me heel gaaf. Op dit moment ben ik ook niet echt actief lid van een bepaalde club ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:04 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Dat is waar! Kom je ook een x mee naar een meet? Zitten er ook een paar bij die een gt30 op een b18 hebben geknalt, best indrukwekkend moet ik zeggen.
Oh, typoquote:Op woensdag 16 september 2015 19:52 schreef scoober het volgende:
[..]
Thanks man!! leuk om zon enthousiaste reactie te lezen.
Ik zou hem het liefst ook gelijk laten spuiten, maar daar heb ik momenteel even geen geld voor. En de auto is 2 jaar geleden ook al gespoten. Staat wel in het rijtje toekomst plannen hoor
En wbt die distri riem Wat bedoel je met moet wss niet afgesteld worden?
Cool! thanks, wat voor project(en) heb jij dan gedaan / lopen?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Heel leuk dit! Doet me denken aan mijn eerste project. Succes en als je vragen hebt gewoon stellen.
Ik heb het op de harde manier geleerd
Wat moet er precise afgesteld worden dan kwa distributie?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, typoBedoelde te zeggen dat het juist wel allemaal afgesteld moet worden. En dat je dan net zo goed die nieuwe riem erop kunt leggen. Dat geld is het dan ook niet meer, en als je die motor dan perfect in orde maakt neem je ook alles mee! Op het oog of op het woorde van de verkoper zou ik niet vertrouwen
Thanks kerel!! Ik houd je/ jullie zeker op de hoogte.quote:Op maandag 21 september 2015 00:14 schreef reeybehn het volgende:
De stijl auto etc ben ik niet helemaal weg van. Maar wauw. Echt een heel gaaf project. Super leuk ook hoe creatief je kunt zijn met sommige dingenik lees zeker mee dus hou ons op de hoogte
Ik begrijp je volkomen... maarja ik moest iets... en het heeft gewerktquote:Op maandag 21 september 2015 00:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Totaal niet mijn soort auto, maar kudo's voor je vindingrijkheid. En lef, want dat gewicht op een paar bakstenen...ik zou er niet aan beginnen
Het was ook een instabiel zooitje hoor hahaquote:Op maandag 21 september 2015 00:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Totaal niet mijn soort auto, maar kudo's voor je vindingrijkheid. En lef, want dat gewicht op een paar bakstenen...ik zou er niet aan beginnen
Polland Tuning Klub®quote:Op maandag 21 september 2015 07:21 schreef ambertje90 het volgende:
Tjeezz voor 200 euro heb je een geweldige werkplaatskraan.
Ga je een beetje met bakstenen lopen kloten.
hebk nu niet mee rnodig hequote:Op maandag 21 september 2015 09:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Hahahaha holy shit, dat je dat aandurft
Ik weet niet waar je woont maar ik heb wel een motortakel die je mag lenen hoor
dankjewel dankjewel! opzich ben ik geen autotechnicus of monteur. maaaar. aldoende leert menquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:07 schreef Alt-tab het volgende:
Ik vind de auto wel mooi en gaaf dat je hier zo in op gaat. Leuk ook die foto's en je hebt er kennelijk verstand van. Wees wel voorzichtig
dat is wel het minste ja! En die zijn her en der wel voor een habbekrats te kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Of koop wat assteunen, zodat je auto niet op je terecht kan komen mocht hij van de krik af schieten.
wasrek de kofer?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:04 schreef daNpy het volgende:
Cool project,respect voor al het werk. Maar wat is nou het nut van dat wasrek in de koffer? Hebben jullie geen droger thuis?
vandaag bak eronder gehangen in mn eentje, zie vervolg onderaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 07:56 schreef bokkepoot het volgende:
Zo'n bak krijg je er wel onder met 2 man en met behulp van een krik toch?
waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:11 schreef Inclusive het volgende:
Schiet aardig op, zou wel even een professionele oplossing zoeken voor het hijs- en takelwerk.
Ik heb asssteunen, maar daar staat mn donor op.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
dat is wel het minste ja! En die zijn her en der wel voor een habbekrats te kopen.
Thank maatje!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:20 schreef Tjabbo het volgende:
Ha prachtig!
Eerste wat ik dacht was "oh nee weer zo'n honda gastje met "the dreams of power".
Toen lezen...lezen...hey! dat is leuk geschreven zeg, en niet eens een pauper build maar alles netjes gemaakt.
Dus respect voor je werk en creatieve denkvermogen. Ik ga je topicje volgen.
Hopelijk kan je snel weer lekker rijden!
WHAHAHA geniaal!!! p[ics?:Pquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
Haha geweldig die creativiteit.
Ik kan dat wel waarderen, ik heb een keer een auto opgetild aan een boom omdat ik mijn krik niet kon vinden.
Maar jij gaat het wel redden, je geeft niet op.
Het blijft een leuk topic om te lezen en ik blijf het zeker volgen.
Succes en doe voorzichtig.
Vas wel joh, als je echt wil kan je het.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:25 schreef Maegrim het volgende:
ik doe het je niet na[ afbeelding ]
Net als je constructiequote:Op vrijdag 25 september 2015 01:30 schreef scoober het volgende:
excuses voor al de spel fouten.. mijn toetsenbord is nogal gaar.
Zet die donor dan op een stapel bakstenen en gebruikt de assteunen voor dat ding waar je onder ligt. Dit is echt levensgevaarlijk. Zonder overdrijven, door dit soort gepruts overlijden regelmatig mensen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:55 schreef scoober het volgende:
[..]
Ik heb asssteunen, maar daar staat mn donor op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |