Ik ook, maar dan vooral omdat er nog steeds complete volksstammen zijn die denken dat je al die mensen gewoon tot Europa moet toelaten en dat dat verder helemaal geen kwaad kan.quote:Op maandag 14 september 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben een beetje vluchtelingen nieuws moe.
Dat is wel een beetje jammer natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En vooralsnog leef ik nog steeds.
Dan ga je lekker naar je eigen land.quote:Op maandag 14 september 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben een beetje vluchtelingen nieuws moe.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer natuurlijk.
Ik weet niet waar dat is.quote:Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar je eigen land.
Ik voornamelijk vanwege dit:quote:Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vooral omdat er nog steeds complete volksstammen zijn die denken dat je al die mensen gewoon tot Europa moet toelaten en dat dat verder helemaal geen kwaad kan.
Ook mee eens; van die mensen die verongelijkt doen over hoe slecht ze het hebben in Nederland. Flikker een eind op of zo. We hebben het in Nederland ontzettend goed.quote:Op maandag 14 september 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik voornamelijk vanwege dit:
[ afbeelding ]
Dus dat!quote:Op maandag 14 september 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook mee eens; van die mensen die verongelijkt doen over hoe slecht ze het hebben in Nederland. Flikker een eind op of zo. We hebben het in Nederland ontzettend goed.
Die van Bravo is veel sterkerquote:Op maandag 14 september 2015 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik heb weer een maf topic geopend. Komen jullie ook reageren?
BNW / The Simpsons - 9/11 ?
Allemaal bij jou in de tuin.quote:Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vooral omdat er nog steeds complete volksstammen zijn die denken dat je al die mensen gewoon tot Europa moet toelaten en dat dat verder helemaal geen kwaad kan.
Inderdaad, alle Nederlanders hebben het goed hier.quote:Op maandag 14 september 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook mee eens; van die mensen die verongelijkt doen over hoe slecht ze het hebben in Nederland. Flikker een eind op of zo. We hebben het in Nederland ontzettend goed.
Dat is knap, aangezien ik geen tuin heb.quote:Op maandag 14 september 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal bij jou in de tuin.
In vergelijking met mensen die voor oorlog op de vlucht zijn, hebben we het hier extreem goed. En ik durf ook aan dat het leeuwendeel van de mensen die een voedselbank bezoekt, daar helemaal niks heeft te zoeken.quote:Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad, alle Nederlanders hebben het goed hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |