Of het is andersom, zo'n terrorist kijkt toch ook gewoon een cartoon met z'n bord op schoot.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat als je door 100.000-den uren pop culture heen gaat spitten je uiteindelijk dingen gaat tegen komen die binnen de context van de moderne wereld als profetisch over zullen komen. En zo werkt "toeval" dus het beste. Met veel rauwe data en mensen die overal patronen in willen herkennen.
Ik zou het verdachter vinden als er totaal niks te vinden was zoals dit.
Hey Abdel.. I suddenly feel like we should move the date to 9/11... I'm not sure why but I have a good feeling you know!quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of het is andersom, zo'n terrorist kijkt toch ook gewoon een cartoon met z'n bord op schoot.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey Abdel.. I suddenly feel like we should move the date to 9/11... I'm not sure why but I have a good feeling you know!
Conan o'brien weet er vast meer van.quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef Nemephis het volgende:
Dat moet wel een teken zijn, een andere uitleg is er niet. Was dat ook niet uit de tijd dat Bin Laden nog tekenaar was voor de Simpsons?
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoquote:
South park had ook een mooie aflevering na 9/11.quote:Op maandag 14 september 2015 20:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoGeweldig hoe ze zo spottend met de actualiteit van het wereldnieuws omgaan
Simpsons is ook sterk hoorquote:Op maandag 14 september 2015 20:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoGeweldig hoe ze zo spottend met de actualiteit van het wereldnieuws omgaan
Wat moet ik in die afbeelding van Nirvana zien?quote:Op maandag 14 september 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:
Sesamstraat was eerder:
[ afbeelding ]
En het dollarbiljet:
[ afbeelding ]
Terminator 2:
[ afbeelding ]
NIRVANA:
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog véél meer te vinden.
Op het T-Shirt van Kurt staat 911 en het kruisje erboven kan een vliegtuigje voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat moet ik in die afbeelding van Nirvana zien?![]()
Ow.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Op het T-Shirt van Kurt staat 911 en het kruisje erboven kan een vliegtuigje voorstellen.
De andere 2 bandleden zijn de twin towers en het rode haar van Kurt ertussen is de explosie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |