Geeft niet hoor. Ik kan het hebben.quote:Op maandag 14 september 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
[..]
Nemen we dan fb-relatie ja? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vrees voor de kansloze reacties daaropquote:Op maandag 14 september 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
[..]
Nemen we dan fb-relatie ja? :$
quote:Op maandag 14 september 2015 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik kan het hebben.Welke smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik vind dat onbegrijpelijk ja. laat iedereen lekker in hun waarde.quote:Op maandag 14 september 2015 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan mensen toch tegelijkertijd hun eigen keuze laten maken en deze keuze veroordelen?
Ik heb niks tegen drugs zelf, maar dat gedweep en die hele subcultuur vind ik te zielig voor woorden.
Tranen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees voor de kansloze reacties daarop
[..]
Welke smaak?
De 420 blz it faggots mensen gok ik.quote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat onbegrijpelijk ja. laat iedereen lekker in hun waarde.
en welke subcultuur heb je het over?
Moet die van vorige week ook nog zienquote:Op maandag 14 september 2015 20:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er een zeker iemand al weer awkward gekeken?
Grapje is morgen
Hoe durf je.quote:Op maandag 14 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet die van vorige week ook nog zien
Oke, dan stellen we wel uit tot onze verloving.quote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees voor de kansloze reacties daarop
zo 1 ben ik nietquote:Op maandag 14 september 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De 420 blz it faggots mensen gok ik.
Omdat ik iets afkeur, laat ik mensen niet in hun waarde?quote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat onbegrijpelijk ja. laat iedereen lekker in hun waarde.
en welke subcultuur heb je het over?
Fuck je het ook?quote:
lekker terug naar tumblrquote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik iets afkeur, laat ik mensen niet in hun waarde?
Ga lekker terug naar Tumblr.
Volgens mij begrijp jij niet wat afkeuren betekent. Geeft niet, maar kom maar terug als je minder achterlijk bent.quote:Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker terug naar tumblr
wtf is dit nou weer voor opmerking zak. maar jij bent biologieleraar toch? wat doe je als je eigen leraren het gebruiken. of (ik mag hopen van niet voor de wereld) als je ooit kinderen krijgt je kinderen het gaan doen? ze raken niet verslaafd maar gewoon voor de fun?
jij zou ze aangeven? hun leven verpesten voor een beetje weed? ik snap niet dat zulke bekrompen zielen op een school les kunnen geven. echt jij blijf mij iedere keer verbazen
grappig zo'n persoonlijke aanvalquote:Op maandag 14 september 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat afkeuren betekent. Geeft niet, maar kom maar terug als je minder achterlijk bent.
Beter dan Volendammer toch.quote:Op maandag 14 september 2015 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grappig zo'n persoonlijke aanval
jezus wat ben jij een leguaan
quote:Op maandag 14 september 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan Volendammer toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |