drugs hebben mij gered de wietquote:Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het niet bestaan van drugs had me best wel wat gedoe en ellende bespaard.
Wow, shots firedquote:Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jou hele pohi is een domme opmerking
Doordat je nu te lui bent om mensen in elkaar te timmeren of wat?quote:Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs hebben mij gered de wiet
Hehehequote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
de 1 rookt drugs de ander zuigt lullen
dat jij nou voor de 2de kiest betekent niet dat drugs maar weg moeten
zo kan je het zeggenquote:Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doordat je nu te lui bent om mensen in elkaar te timmeren of wat?
dan doe je het goedquote:Op maandag 14 september 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meer drugs dan piemels in mijn mond gehad.
Nimmer zal er nog drugs mijn lippen beroeren.quote:Op maandag 14 september 2015 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan doe je het goed
GO DRUGS D-R-U-G-S
Doe haar de groetjes.quote:
dit is voor mij wel toepasselijkquote:Op maandag 14 september 2015 20:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
How do you face your problems when your problem is your face?
Use a mirror
gewoon mee confontrerenquote:Op maandag 14 september 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe zorg je er het beste voor dat je nageslacht niet roekeloos zal worden met verdovende middelen?
Met kerst update op fb plaatsen toch, op de tijdlijn.quote:
Subtiel vermelden dat ik niet knap ben. Ouch.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Subtiel vermelden dat ik niet knap ben. Ouch.
Nemen we dan fb-relatie ja? :$quote:Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met kerst update op fb plaatsen toch, op de tijdlijn.
Ik kan mensen toch tegelijkertijd hun eigen keuze laten maken en deze keuze veroordelen?quote:Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet zo goed wat er mis is met softdrugs of drank
als je het gewoon met mate doet
maja
je hoeft het niet zelf te doen, maar probeer de wereld niet te verbeteren
of moet ik jullie gaan verbieden om biologieles te geven omdat ik dat een zaad vak vind die alleen maar debielen doen
nee ik laat jullie je gang gaan
dus stop met dat bekrompen denken
accepteer mensen hoe ze zijn en laat ze hun eigen keuze nemen
got catfished but she got weed so she coolquote:Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Subtiel vermelden dat ik niet knap ben. Ouch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |