Leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef elamanilo het volgende:
Tof! We komen dan dicht bij elkaar qua uitgerekende datum! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen
Top!quote:
Ik hoop mee dat je nu een paar weken langer zwanger mag zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:46 schreef Dyre het volgende:
Gefeliciteerd Malteser!
Wat klink je blij en gelukkig
Leonietje, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hopelijk ben je snel van die misselijkheid af.
[..]
Leuk!
Vorige keer ben ik 7 weken te vroeg bevallen, ik ben nu van plan om het iets langer uit te houden
[..]
Top!
Top! Gefeliciteerd!quote:
Dat duurde bij mij al 5 werkdagenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Top! Gefeliciteerd!
Krijg je nog wel meteen een rijbewijs mee bij de gemeente?
Ohh jammer. Vroeger,.. toen je nog dezelfde middag rondcrosste in de auto van je vader of moeder.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij al 5 werkdagenhelaasch
Das wel te hopen jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh jammer. Vroeger,.. toen je nog dezelfde middag rondcrosste in de auto van je vader of moeder.
Nou goed. Maar dat redt ie nog makkelijk toch?
Ik had je UD effe niet voor ogenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
Das wel te hopen jaik heb nog een maand als t goed is
En nu is je geduld al op?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Myrr het volgende:
Malteser gefeliciteerd! Zin in zes linker en zes rechter Twixen nu.
Dydre ook gefeliciteerd! En al die baby foto's![]()
Mijn geduld raakt helemaal op, wil zo graag mn jongen op mijn buik hebben.![]()
18 weken nog.
Nou die weken zijn wel in 1 scheet voorbijquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En nu is je geduld al op?Dat worden zware weken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |