Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:06 schreef Wizzy het volgende:
Malteser, gefeliciteerd
[..]
Ik lig bij te komen na een zware maar thuisbevalling van onze dochter Y.lva![]()
Gisterochtend bevallen om 8:55 uur. Ze weegt 4015 gram en is 52 cm.
Zelfs Limone zou me nog in kunnen halen. Ik hoop voor Sara dat ik voor haar beval...quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:15 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd wizzy! Mooie naam!
Ach jagär, kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt! iedereen haalt je wel in nu! Herkenbaar, al ben ik amper of niet ingehaald. Maar het ongeduld wel herkenbaar.
Gaat u voor, hoor! Ik ben nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zelfs Limone zou me nog in kunnen halen. Ik hoop voor Sara dat ik voor haar beval...
Haha, we gaan soms wel heel erg gelijk op! Straks ook maar synchroon bevallen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:21 schreef mignonne het volgende:
Hier ook een offday sillie. Ik ben er echt niet bij met mn hoofd en ik kan me nergens op concentreren. Niet dat ik iets moet ofzo verder maar toch. Een beetje focus vind ik wel fijnik ga straks maar samen met mn kind kleuren ofzo
lekker therapeutisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |