abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2015 @ 16:29:14 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156081573
September is al 3 dagen onderweg maar er staat nogal wat te gebeuren in deze maand volgens vele bronnen.
Wat gaan we deze maand meemaken? Of loopt het af met een sisser?
Wie doet er mee om alle voorspellingen te verzamelen en bij te houden wat er uit gaat komen en wat niet.
Vele websites roepen dat je snel moet gaan preppen en je geld van de bank halen?
Hier alvast wat voorspellingen en data om het topic in gang te zetten:

- 11 september: De veertiende (7 +7) verjaardag van 9/11
- Sep 14, 2015: Anno Lucis, “The Year of Lucifer” Begins
- 9/11: laatste dag om de nucleaire overeenkomst over Iran te verwerpen
- Jade Helm 15 ends on Sept 15.
- Israeli Rabbi Says Messiah Coming
- UN Resolution for the State of Palestine Sept. 15 (de 70e vergadering van de VN)
- International Day of Peace September 21
- Schedule: 2015 Apostolic Journey of Pope Francis to the United States of America 22-9/27-9
http://www.usccb.org/abou(...)l-visit-schedule.cfm
- 70th Jubilee year to start on Sept 24 (Shmita)
http://www.markbeast.com/70jubilees/jubileedates.htm
- Islamic Feast of Sacrifice Sept 23-26
- 25 september: Op 14 mei 2014 verkondigde de Franse Minister van Buitenlandse Zaken,
Laurent Fabius, dat we nog maar 500 dagen hadden om een complete klimaatchaos te
voorkomen. De tijdspanne van 500 dagen eindigt op 25 september.
- 25 tot 27 september: De Verenigde Naties zullen een nieuwe universele Agenda voor de
mensheid introduceren, bekend als De 2030 Agenda.
- September 29, 2015—Feast of Tabernacles valt samen met de 4 bloedmanen.
Three Tetrads on Feast Days = Major Jewish Events (voor meer info zie onderstaande link)
http://www.endtime.com/four-blood-moons/

http://www.conspiracyclub(...)n-in-september-2015/
(op deze website staan nog meer gebeurtenissen)

- Articles about Economic Collapse in September 2015
http://usawatchdog.com/debt-bomb-goin…;
http://theeconomiccollapseblog.com/ar…;
http://www.prophezine.com/index.php?o…;
- Het einde van de wereld?
http://moviepilot.com/pos(...)urce=external,manual
- Beware September 2015! A Great Deception is Brewing!
http://beforeitsnews.com/(...)u-think-2469094.html

De terugkomst van Jezus in september 2015?
http://www.beyondthematri(...)s-in-september-2015/

- De val van de dollar en de opkomst van de yuan (oktober 2015):
http://moneymorning.com/2(...)ar-dates-back-years/

- How CERN plan to use the Large Hadron Collider to open portals to other dimensions, and
possibly already have. (23-24 September?)
Opening the IXXI Door (911 Door) Opening The Abyss:
http://www.metatech.org/wp/conspiracy/september-24-2015-23-cern/

- De vluchtelingen invasie, voorspelt door Nostradamus (met zijn strakke groene broek):

Ander BNW topics met verwijzingen naar mogelijke gebeurtenissen.
BNW / Wat gaat er maandag gebeuren?!
BNW / Martin Armstrong's Cycle of War and Political Economics

En zo zijn er nog veel meer, dit is een opzetje en ik ga nog verder zoeken.
Post linkjes en data om de OP mee aan te vullen, het wordt in ieder geval een spannende maand!

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 15-09-2015 21:53:32 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 14 september 2015 @ 16:30:57 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156081623
Gekoppeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 16:31:43 #3
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156081650
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:28 schreef jogy het volgende:

Goed punt! Zal daar een livestream van komen? :@.
Is hier "live" te volgen :)
http://renewedmoon.com/
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156081661
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je dan toch hardcore binnenblijven bent doe dan je boodschappen bij ah.nl 8-).
Goed plan ^O^ :P

Maar zijn er hier al leden die serieus nagedacht hebben over een onderduikadres/ toevluchtsoord?
zelf zat ik te denken (als het om de moslim invasie gaat/ burgeroorlog) te gaan schuilen in vesting Boertange (woon er vlak bij)
ophaalbruggetjes omhoog, en poorten dicht :6 :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Gloorbek op 14-09-2015 16:38:14 ]
pi_156082038
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:32 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Maar zijn er hier al leden die serieus nagedacht hebben over een onderduikadres/ toevluchtsoord?
zelf zat ik te denken (als het om de moslim invasie gaat/ burgeroorlog) te gaan schuilen in vesting Boertange (woon er vlak bij)
:@ Ja heb een camper, kan er zo mee weg, voedsel gas ,kleding,water stroomvoorziening enz.
There is only one religion
  maandag 14 september 2015 @ 16:52:00 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156082177
quote:

[..]

In het geval van een wereldoorlog/burgeroorlog of wat dan ook valt er volgens mij niet heel veel meer te vluchten eigenlijk. Wel?
Vrijheid
pi_156082244
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 16:52 schreef jogy het volgende:

[..]

In het geval van een wereldoorlog/burgeroorlog of wat dan ook valt er volgens mij niet heel veel meer te vluchten eigenlijk. Wel?
:'(
pi_156082278
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 16:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het heel moeilijk voor te stellen, maar als de straten volstromen met narigheid.
Wat moet je dan?, ik heb een motorjachtje van 12 meter ( :') ) en ga daarmee richting waddeneilanden denk ik :@ .
en ja dat is alleen om tijd te rekken.
  maandag 14 september 2015 @ 17:00:20 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156082368
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:56 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Ik vind het heel moeilijk voor te stellen, maar als de straten volstromen met narigheid.
Wat moet je dan?, ik heb een motorjachtje van 12 meter ( :') ) en ga daarmee richting waddeneilanden denk ik :@ .
en ja dat is alleen om tijd te rekken.
Maar een bootje is wel de beste optie denk ik. Alles op land is redelijk lastig lijkt me. Of je kan de meute voor zijn en weg zijn voor de rest het door heeft?
Vrijheid
pi_156082440
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar een bootje is wel de beste optie denk ik. Alles op land is redelijk lastig lijkt me. Of je kan de meute voor zijn en weg zijn voor de rest het door heeft?
Je kop gebruiken is ook een optie, mijd grote steden en de snelwegen. ;)
  maandag 14 september 2015 @ 17:07:40 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156082527
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je kop gebruiken is ook een optie, mijd grote steden en de snelwegen. ;)
Dit is wel een beetje iets voor TRU / TEOTWAWKI-Survival topic #9 verder maar je kan van alles proberen te mijden maar Nederland is wel zodanig druk bevolkt dat je echt niet ontkomt aan files. Zeker niet met een camper lijkt me zomaar. Als je een paar dagen van te voren de poep al richting de ventilator ziet vallen en dan in ieder geval richting de wat dunner bevolkte landen in Europa kan reizen moet het wel redelijk goed komen denk ik. Gewoon onderduiken in één van de spookdorpjes in Frankrijk of Spanje oid?
Vrijheid
pi_156082799
Het beangstigt mij wel in die zin dat we als Nederlanders het allemaal beter weten van achter ons toetsenbordje.
Maar wat moet er gebeuren voordat we wat gaan ondernemen als het zover is?
Denken je nou serieus dat ons leger ons gaat beschermen? :')
En allemaal maar afwachten op het NL-Alert smsje , en ja dan staan de snelwegen vol
pi_156082859
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:19 schreef Gloorbek het volgende:
Het beangstigt mij wel in die zin dat we als Nederlanders het allemaal beter weten van achter ons toetsenbordje.
90% van het internet bestaat uit mensen die het beter weten achter hun toetsenbordje :P
quote:
Dat moet iedereen zelf weten.
quote:
Geloof het of niet, dat leger bestaat uit mensen net als jij en ik. Dus ja, die zullen ons wel willen beschermen, al is het maar omdat ze daarmee zichzelf beschermen.
quote:
En allemaal maar afwachten op het NL-Alert smsje , en ja dan staan de snelwegen vol
Wie wacht dat af?
Conscience do cost.
  maandag 14 september 2015 @ 17:26:28 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156082955
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:19 schreef Gloorbek het volgende:
Bekijk het eens geografisch, hoeveel kans is er nou daadwerkelijk dat er een burgeroorlog ontketend wordt in Nederland? Iedereen heeft te veel te verliezen, waar halen ze de wapens vandaan? De organisatie? Anything? En een 'moslim-invasie' (Sorry hoor maar :') ) moet in ieder geval eerst nog doorstoten door al onze buurlanden voor het bij ons terecht komt. We zitten in Nederland in ieder geval goed veilig en zien al het gevaar van verre aankomen.
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 17:31:31 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156083061
quote:

[..]

Liep jij nou zostraks grolsch af te kraken }:|
jij drinkt zeker alleen maar Grunn bier :r
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156083095
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Liep jij nou zostraks grolsch af te kraken }:|
jij drinkt zeker alleen maar Grunn bier :r
ik had nog een plekje over op mn boot, maar jij krijgt hem niet als het zover is :6 :P
Ben even eten koken, zal zo reageren op de rest..
pi_156083320
Steeds meer voorspellingen van tijdreiziger komen uit.

In 2012 schreven wij een artikel over een tijdreiziger uit 2063 die naar onze tijd was gekomen om ons te waarschuwen.

Daarin stonden al een aantal frappante voorspellingen die waren uitgekomen en inmiddels zijn dat er meer geworden.

Of de voorspellingen en verhalen die in het jaar 2005 op een blog werden geschreven daadwerkelijk afkomstig zijn van een tijdreiziger weten we niet.

Wel dat de dingen die daar staan akelig nauwkeurig beginnen uit te komen.

We schreven in het artikel uit 2012 het volgende:

Mijn codenaam is Qronos1 en mijn werkelijke naam is Scott. De eenheid waartoe ik behoor bestaat uit vier mensen die hier nu in deze tijd zijn. Wij zijn hier op een geheime missie. Er zijn in deze periode ook andere tijdreizigers en ongetwijfeld zullen er meer volgen in de toekomst. De wereld die ik ongeveer een jaar geleden verliet is anders en toch hetzelfde. De vooruitgang in tijdreizen heeft het mogelijk gemaakt dat we nu precies daar naartoe reizen waar we willen.

Er worden op dat blog berichten geplaatst in de periode van 10 september 2005 tot en met 21 september 2005. Daarna stopt het.

Het eerste wat men dan al snel roept is: “Ja, maar dat blog is net gemaakt en ze hebben de data veranderd om het oud te doen lijken”. Dit is echter niet het geval. Want al in de jaren 2006, 2007 etc. werd er op diverse fora al over dit blog gediscussieerd. Voor een voorbeeld van een forum uit 2007 klik hier. Als er dus in die jaren al over werd geschreven, mogen we aannemen dat het blog daadwerkelijk in 2005 is geschreven.

Als Scott geen tijdreiziger was dan wist hij toch heel nauwkeurig te voorspellen wat er de komende jaren zou gaan gebeuren.

Zo voorspelde hij dat 2007 een heel slecht jaar zou worden, dat er in 2009 in de VS een president zou worden geïnstalleerd die niet van Amerikaanse oorsprong was en dat er in 2010 een grote olieramp zou plaatsvinden in de Golf van Mexico.

We zijn nu tien jaar nadat deze voorspellingen allemaal zijn geschreven. De wereld staat er wat stabiliteit betreft beroerd voor en werkelijk overal zijn er op dit moment dreigingen van een aanstaande wereldoorlog.

Iets dat Scott voorspelt voor dit jaar, 2015:

Maar… wat hij ook zegt is dat de Derde Wereldoorlog zal uitbreken in 2015. Over de tijd na de oorlog zegt hij:

In de tien jaar na de oorlog waren de levensomstandigheden slecht. Je kon alleen naar buiten als je in een beschermd gebied woonde. De mensen die overleefden woonden niet in de steden. Daarna zullen dingen langzaamaan verbeteren.

Het goede nieuws is dat de wereld niet zal vergaan en dat het leven in 2063, de tijd waarin Scott woont, er heel wat rooskleuriger uitziet.

Nu is dat gelukkig nog niet gebeurd, maar gezien de ontwikkelingen op deze wereld is het wel degelijk een reële mogelijkheid voor dit jaar.

Eerder deze week schreven wij een artikel over hoe de christenen wereldwijd steeds meer in de verdrukking komen en ze zelfs vanwege hun geloof nu in Amerika in de gevangenis worden gegooid. Dit is wat Scott er in 2005 over had te vertellen.

“Christians stay strong and do not loose your faith, as you will be tested. Many of you will be put in jail and worse”.

Toeval? Of hebben we hier weer één van de vele voorspellingen van een tijdreiziger die allemaal uit schijnen te komen.

Scott had in 2005 al geen hoge pet op van de huidige wereldbevolking getuige wat ook in ons artikel stond:

Aan het eind van het eerste door Scott geplaatste bericht staat het volgende:

Hebzucht wordt de ondergang van de huidige maatschappij. De mensen die de macht hebben zijn allesbehalve je vrienden. Onthoud wat ik eerder zei over hoe je moet leren je eigen voedsel te verbouwen en weg te trekken van de grote steden. Dit is heel belangrijk, ook al zie je er nu misschien niet de noodzaak van in. Leer hoe je jezelf en je gezin kunt beschermen. Zorg dat je ten allen tijde een communicatiemogelijkheid hebt met mensen die je met je leven kunt vertrouwen. Dit betekent dat je een type radio moet hebben die werkt ook als er geen stroom is. Ik wil jullie niet bang maken, maar dit is wel heel belangrijk.

In een ander bericht heeft hij dit te zeggen over de mensheid van vandaag:

Als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik ziek word van jullie. De dingen die jullie allemaal laten gebeuren is om ellendig van te worden en ik kan gewoon niet geloven dat iedereen dit zo maar allemaal toelaat. Zijn jullie stekeblind? Haal je hoofd uit je achterwerk en wordt wakker!! Het enige wat jullie interesseert is wat er op televisie is, hoeveel seks je kunt hebben en hoeveel geld je kunt verdienen. Wanneer gaan jullie eens begrijpen dat niets van dat alles belangrijk is?

Wie had er ooit in 2005 gedacht dat er een probleem zou zijn met vluchtelingen en/of immigranten in Europa en ook Amerika. Scott dus wel want zo zegt hij in 2005:

“There will be a civil war or unrest in the USA. Starting with the immigration problems.”

De tijdreiziger Scott heeft teveel dingen goed voorspeld om zomaar afgedaan te kunnen worden als toeval.

Wanneer hij inderdaad afkomstig is uit de toekomst dan is het voor hem natuurlijk ook niet zo moeilijk om wat ons te wachten staat te voorspellen.

Bron :')
pi_156084910
Voor de geïnterseerden de maan was niet zichtbaar in Israël voor zonsondergang..... Dus de (bijbelse) 7e maan(d) begint dinsdag
  maandag 14 september 2015 @ 19:16:49 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156085630
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
maare morgen gaan we er al aan dus wat maakt het nu uit wat de beurs doet?

pre-foto van morgen!!! *O*

[ afbeelding ]

http://www.ibtimes.com/pu(...)-puerto-rico-2061630

That's great, it starts with an earthquake, birds and
snakes, an aeroplane and Lenny Bruce is not afraid.
Eye of a hurricane, listen to yourself churn - world
serves its own needs, dummy serve your own needs. Feed
it off an aux speak, grunt, no, strength, Ladder
start to clatter with fear fight down height. Wire
in a fire, representing seven games, a government
for hire and a combat site. Left of west and coming in
a hurry with the furies breathing down your neck. Team
by team reporters baffled, trumped, tethered cropped.
Look at that low playing! Fine, then. Uh oh,
overflow, population, common food, but it'll do. Save
yourself, serve yourself. World serves its own needs,
listen to your heart bleed dummy with the rapture and
the revered and the right, right. You vitriolic,
patriotic, slam, fight, bright light, feeling pretty
psyched.

En nu allemaal!!! *O*

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.
*O*

Kijk eens wat ik net tegenkom, NASA classified. -O-
pi_156085792
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En hoe de pagina er nu uit ziet:
http://neo.jpl.nasa.gov/pdc15/

"hypothetisch" :D
pi_156085880
Leuke fotoshop. Maar volgens de time machine is de pagina altijd al hypotetisch geweest
Doomtards :')

14 April 2015

https://web.archive.org/w(...).jpl.nasa.gov/pdc15/
  maandag 14 september 2015 @ 19:31:13 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156086067
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie bronnen hier boven!
Van welke site heb je dit geplukt?
  maandag 14 september 2015 @ 19:31:19 #23
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156086071
Ik had eerder al gepost dat er geen greintje bewijs is voor een meteoorimpact. Het plaatje was just for fun. :+

Het plaatje is van deze site, volgens mij een mix van satire en cospiracy nieuws.
http://www.poisonedplanetshow.com/blog
  maandag 14 september 2015 @ 19:38:50 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156086295
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 19:31 schreef Izzy73 het volgende:
Ik had eerder al gepost dat er geen greintje bewijs is voor een meteoorimpact. Het plaatje was just for fun. :+
het idee van de asteroid die de aarde zou gaan raken, is deze!

Objects on the PHA list are monitored and the details of their orbits refined to predict the possibility of close approaches to Earth. One asteroid on the PHA list, 2014 UR116, has been linked by some parties to Rodriguez’s false prediction. Discovered by Russian scientists, asteroid 2014 UR116 poses no impact threat to Earth (or any other planet) for at least the next 150 years.

Other asteroids, 2012 TT5 and 2015 GA14, have been untruthfully named by some websites and newspapers (whose editors should be ashamed of themselves) as possible impacting objects in September 2015. Again these tales are incorrect, on 23 September 2015 GA14 will pass about 0.2 au (1au=93 million miles or 150 million km) of Earth, so it will miss Earth by 30 million km! On 24 September 2015 2012 TT5 will come to about 0.055 au of Earth, so it is going to miss Earth by 5 million miles! During this “close approach” 2012 TT5 will be twenty times further than the Moon from the Earth. Sadly one website which I refuse to link to or publicize has claimed that NASA has marked 2012 TT5 as 6 on the Torino Impact Hazard Scale . This is false, all known objects (as of early September 2015) are rated at o on the Torino Scale (=”the likelihood of a collision is zero, or is so low as to be effectively zero”) .

http://www.armaghplanet.c(...)asteroid-impact.html
pi_156086738
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:53 schreef Szikha2 het volgende:
Voor de geïnterseerden de maan was niet zichtbaar in Israël voor zonsondergang..... Dus de (bijbelse) 7e maan(d) begint dinsdag
Er was toch ook iets van een zandstorm.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')