SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eindtijd volgen gebeurtenissen elkaar sneller op jwz tog.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Voor 2015 heftige sprongen in jaartallen
De dingen onder vandaag, hebben ze allemaal goed geraden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef bijdehand het volgende:
Waar hebben ze gelijk in gekregen? En waar niet in?
Waarvan ik dus niet weet of ze er al stonden voordat ze zgn gebeurden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De dingen onder vandaag, hebben ze allemaal goed geraden.
Dat zie ik idd ook niet op die pagina.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef bijdehand het volgende:
Waar hebben ze gelijk in gekregen? En waar niet in?
En eventuele gebeurtenissen aanstaande maandag natuurlijkquote:TIME: 12 days 01h 03m 26s! - Israel attacks on Iran (3 juli)
Inderdaad, ik ben zeer benieuwd of die voorspelling uit gaat komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zie ik idd ook niet op die pagina.
We kunnen iig kijken of dit een correcte voorspelling is:
[..]
En eventuele gebeurtenissen aanstaande maandag natuurlijk
Het kan vanalles zijn. Zo kan ik ook wel een voorspelling doen.quote:
De archives zijn accuraat.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
Wat is dat voor site dan, Nostradamus-achtige voorspellingen of gewoon random paniek zaaien?
Als er maandag helemaal niets noemenswaardigs gebeurt gaan mensen weer lachen ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef bijdehand het volgende:
Het kan vanalles zijn. Zo kan ik ook wel een voorspelling doen.
'Overmorgen staat er iets te gebeuren dat waard is te vermelden.'
Neem aan dat het wereldschokkend moet zijn. Griekenland uit de euro (of EU) of iets dergelijks. Ik hoop er wel een beetje op maar verwacht het niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Als er maandag helemaal niets noemenswaardigs gebeurt gaan mensen weer lachen ja.
Jammer dat de site niet uitlegt wat de bronnen (Een medium? Een algoritme? Iets anders?) zijn van de voorspellingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |