SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
Ja eh, als we doen alsof het niet bestaat (/geen negatieve invloed op ons heeft), dan kunnen we in dat scenario in principe op de zon staanquote:
Ik snap niets van wat je zegt.quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, als we doen alsof het niet bestaat (/geen negatieve invloed op ons heeft), dan kunnen we in dat scenario in principe op de zon staan
Als we doen alsof het niet bestaat en jij zit vanneh HAHA MAAR DOOR TE DOEN ALSOF GAAT HET NIET INEENS WEG XD, dan een stuk minder dichtbij
Dat blijkt wel uit je op.quote:Op maandag 14 september 2015 16:29 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je zegt.
Misschien moet je je vraag wat duidelijker stellen, want het komt zo over alsof je een strikvraag steltquote:Op maandag 14 september 2015 16:29 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je zegt.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Daarnaast het volgende:
Stel we houden even geen rekening met de onmenselijke hitte en straling
<knip>
door de immense hitte en straling?
Als je doet alsof het niet bestaat hoef je er dus geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Daarnaast het volgende:
Stel we houden even geen rekening met de onmenselijke hitte en straling die de zon produceert. We doen dus alsof het niet bestaat.
De immense hitte en de straling bestaan niet, dus je verbrandt daar in ieder geval niet door.quote:Hoe dichtbij kunnen we bij de zon komen zonder te verbranden door de immense hitte en straling?
Bemand en het materiaal die ons het dichtst bij kan brengen voordat de bemanning overlijdt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:09 schreef Catch22- het volgende:
Bemand of onbemand? Ligt aan het materiaal van de raket natuurlijk
Dan kom je er gewoonquote:Op maandag 14 september 2015 17:17 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik bedoelde is eigenlijk gewoon naartoe gaan zonder rekening te houden met de hitte en straling. Hoe dichtbij kun je dan komen?
Is TS jezus?quote:
Jaquote:Op maandag 14 september 2015 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is TS jezus?
Ow ja heuj dan kan hij zelfs water in wijn veranderen dus vast ook de zon in een hemels paradijs.
quote:Op maandag 14 september 2015 17:31 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon de zon aanraken en je verbrand niet? Kan ik niet echt geloven.
Zolang je buiten de atmosfeer of de corona blijft gaat het dan wel goed.quote:Op maandag 14 september 2015 17:17 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik bedoelde is eigenlijk gewoon naartoe gaan zonder rekening te houden met de hitte en straling. Hoe dichtbij kun je dan komen?
Daar zijn de meningen over verdeeld, zelfs al zou je van de zon af vliegen, naar mars bv overleef je de reis waarschijnlijk niet door de straling.quote:Op maandag 14 september 2015 17:34 schreef Daarnaast het volgende:
Zo duidelijk als ik het kan uitleggen:
Als je wel rekening mee houdt dat je zult verbranden als je dichtbij de zon gaat, dan ga je beslissen om niet te gaan.
Wat ik zeg is dus geen rekening houden met het feit dat je gaat verbranden en gewoon steeds dichterbij gaan. Waar begint de grens waarop je dood zal gaan?
Dus we kunnen mensen niet naar venus sturen(om de baan en niet Landen)quote:Op maandag 14 september 2015 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, zelfs al zou je van de zon af vliegen, naar mars bv overleef je de reis waarschijnlijk niet door de straling.
Je bent dus waarschijnlijk al dood voordat je de baan van Venus hebt bereikt.
Sturen kan altijdquote:Op maandag 14 september 2015 17:40 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus we kunnen mensen niet naar venus sturen(om de baan en niet Landen)
Waarschijnlijk niet, en ook niet naar Mars. Tenzij je een enorm stralingschild weet te ontwikkelen. Wordt voor mars expedities gedacht aan een waterschild, maar of dat voldoende is, is maar de vraag. De ruimte is een zeer vijandige omgeving.quote:Op maandag 14 september 2015 17:40 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus we kunnen mensen niet naar venus sturen(om de baan en niet Landen)
Dus die mars one project is van plan om mensen te sturen terwijl ze helemaal niet zeker zijn of dat veilig kan?quote:Op maandag 14 september 2015 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, en ook niet naar Mars. Tenzij je een enorm stralingschild weet te ontwikkelen. Wordt voor mars expedities gedacht aan een waterschild, maar of dat voldoende is, is maar de vraag. De ruimte is een zeer vijandige omgeving.
Of ze echt van plan zijn mensen te sturen of dat alleen maar roepen weet ik niet, maar het is zeker niet veilig.quote:Op maandag 14 september 2015 17:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus die mars one project is van plan om mensen te sturen terwijl ze helemaal niet zeker zijn of dat veilig kan?
Neal Armstrong, en de apollo astronauten waren maar enkele dagen onderweg, de apollo 17 was de langste missie en waren 12 dagen en een paar uur in de ruimte.quote:Waren er geen problemen dan toen Ronald Armstrong naar de maan ging?
dat is natuurlijk levensgevaarlijk, maar niet vanwege de straling, maar vanwege de booslims met zwaardenquote:
Klopt inderdaadquote:Op maandag 14 september 2015 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik me goed herinner is Thunderbird 3 van International Rescue een keer richting de zon gevlogen.
De bemanning zweette toen aardig peentjes iir.
quote:Op maandag 14 september 2015 17:34 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik zeg is dus geen rekening houden met het feit dat je gaat verbranden en gewoon steeds dichterbij gaan. Waar begint de grens waarop je dood zal gaan?
Wat stel je nou de heletijd voor kut vragen,quote:Op maandag 14 september 2015 17:31 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon de zon aanraken en je verbrand niet? Kan ik niet echt geloven.
Ik heb zowel qua tijd voor het eerst niet eens gevraagd de hitte vanuit ons atmosfeer maar richting de oriëntatie waar de zon is wanneer je ernaar kijkt verwezen om te gaan.quote:Op maandag 14 september 2015 18:17 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
[..]
Wat stel je nou de heletijd voor kut vragen,
Hoezo zou je verbranden als je niet verbrand?
Oke duidelijk verhaal. sorry dat ik dat niet begrepen hebquote:Op maandag 14 september 2015 18:23 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik heb zowel qua tijd voor het eerst niet eens gevraagd de hitte vanuit ons atmosfeer maar richting de oriëntatie waar de zon is wanneer je ernaar kijkt verwezen om te gaan.
Ik denk dat de plaats van de aarde al aardig dichtbij die grens zit. Sommige mensen sterven hier al als de temperaturen iets te hoog (30/40gr) worden. Bedoel je dat? En de gemiddelde temperatuur op de eerst volgende planeet die dichter bij de zon staat (venus) is 460 graden.quote:Op maandag 14 september 2015 17:34 schreef Daarnaast het volgende:
Zo duidelijk als ik het kan uitleggen:
Als je wel rekening mee houdt dat je zult verbranden als je dichtbij de zon gaat, dan ga je beslissen om niet te gaan.
Temperatuur op een planeet is sterker afhankelijk van atmosferische factoren dan afstand tot de zon. Venus heeft last van een run-away broeikas effect.quote:Op maandag 14 september 2015 18:59 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ik denk dat de plaats van de aarde al aardig dichtbij die grens zit. Sommige mensen sterven hier al als de temperaturen iets te hoog (30/40gr) worden. Bedoel je dat? En de gemiddelde temperatuur op de eerst volgende planeet die dichter bij de zon staat (venus) is 460 graden.
3 saffraan.quote:Op maandag 14 september 2015 16:50 schreef 44rdbei het volgende:
Stel saffraan is gratis, hoeveel saffraan kan ik dan kopen voordat mijn geld op is?
quote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
"Stel ik kan niet omkomen door verdrinking. Hoelang kan ik dan onder water blijven?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Hahahaha, al die reacties.
![]()
Bedoel je ISS?quote:Op maandag 14 september 2015 17:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus die mars one project is van plan om mensen te sturen terwijl ze helemaal niet zeker zijn of dat veilig kan?
Waren er geen problemen dan toen Ronald Armstrong naar de maan ging?
Edit: En de astronauten van de isis ruimtestation?
*zwakbegaafdheidquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef Platina het volgende:
TS balanceert op het randje van zwakbegaafd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |