SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
Ja eh, als we doen alsof het niet bestaat (/geen negatieve invloed op ons heeft), dan kunnen we in dat scenario in principe op de zon staanquote:
Ik snap niets van wat je zegt.quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, als we doen alsof het niet bestaat (/geen negatieve invloed op ons heeft), dan kunnen we in dat scenario in principe op de zon staan
Als we doen alsof het niet bestaat en jij zit vanneh HAHA MAAR DOOR TE DOEN ALSOF GAAT HET NIET INEENS WEG XD, dan een stuk minder dichtbij
Dat blijkt wel uit je op.quote:Op maandag 14 september 2015 16:29 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je zegt.
Misschien moet je je vraag wat duidelijker stellen, want het komt zo over alsof je een strikvraag steltquote:Op maandag 14 september 2015 16:29 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je zegt.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Daarnaast het volgende:
Stel we houden even geen rekening met de onmenselijke hitte en straling
<knip>
door de immense hitte en straling?
Als je doet alsof het niet bestaat hoef je er dus geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Daarnaast het volgende:
Stel we houden even geen rekening met de onmenselijke hitte en straling die de zon produceert. We doen dus alsof het niet bestaat.
De immense hitte en de straling bestaan niet, dus je verbrandt daar in ieder geval niet door.quote:Hoe dichtbij kunnen we bij de zon komen zonder te verbranden door de immense hitte en straling?
Bemand en het materiaal die ons het dichtst bij kan brengen voordat de bemanning overlijdt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:09 schreef Catch22- het volgende:
Bemand of onbemand? Ligt aan het materiaal van de raket natuurlijk
Dan kom je er gewoonquote:Op maandag 14 september 2015 17:17 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik bedoelde is eigenlijk gewoon naartoe gaan zonder rekening te houden met de hitte en straling. Hoe dichtbij kun je dan komen?
Is TS jezus?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |