Ja, maar je hebt lichtgrijs, donkergrijs en blauwgrijs en nog iets (bij Ierland).quote:
Lijkt op verschil tussen EU, Schengen en Eurolanden, zo snel gezien.quote:Op maandag 14 september 2015 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt lichtgrijs, donkergrijs en blauwgrijs en nog iets (bij Ierland).
Plek is sowieso geen probleem voor die Russen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Tsjetsjenie nog plek
Ik wil het wel eens zien hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Plek is sowieso geen probleem voor die Russen.
Wat zouden ze moeten doen dan?quote:Op maandag 14 september 2015 16:45 schreef Elan het volgende:
UK doet zoals gewoon weer niks aan vluchtelingenproblematiek
Kunnen toch in werkkampen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens zien hoor.
Maar dat worden geen prettige omstandigheden
Dan hadden ze ook in Turkije kunnen blijven.quote:Op maandag 14 september 2015 16:46 schreef Elan het volgende:
Vrijwillig dwangarbeider is altijd nog beter dan vermoord worden door Assad.
Wat meer vluchtelingen opnemen zou geen slechte zaak zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten doen dan?
De grenzen open gooien?
Ah, oké.quote:Op maandag 14 september 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op verschil tussen EU, Schengen en Eurolanden, zo snel gezien.
Op zich wel maar daar is geen werk dus geen toekomst.quote:Op maandag 14 september 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook in Turkije kunnen blijven.
Lichte dwangquote:Op maandag 14 september 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit lijkt trouwens een pleonasme.
Dat weigeren ze. Zoals in Polen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich wel maar daar is geen werk dus geen toekomst.
Serieus, Poetin kan toch eenvoudige mijnwerkstadjes opzetten. Beetje tegen minimumloon grondstoffen uit de grond halen.
Hoeft niet eens uitbuiterij te zijn . Hier kan zoiets natuurlijk niet vanwege allerlei mensenrechtenbescherming en minimumloon-regeltjes.
Hier over een uurtje weer.quote:Op maandag 14 september 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, de storm is nu hier. Regen en wind.
Dan maar niet meer naar de Turk.
Dat mogen ze. Polen heeft ook teveel met regeltjes en wetten vanuit Brussel te maken.quote:Op maandag 14 september 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weigeren ze. Zoals in Polen.
hoezoquote:Op maandag 14 september 2015 17:07 schreef Tjacka het volgende:
mijn pa is een grote debiel
einde bericht
uh okequote:Op maandag 14 september 2015 17:07 schreef Tjacka het volgende:
mijn pa is een grote debiel
einde bericht
oh er kwam een meisje hier haar fiets neer zettenquote:
Zo te zien heb je het dus niet van een vreemde.quote:Op maandag 14 september 2015 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh er kwam een meisje hier haar fiets neer zetten
is een vriendin van mij
ja ik spak die en die nog, wat een lekker wijf he
ik dacht: uh oke
of ik zeg nu dat het mij geen reet boeit
of ik negeer hem gewoon
dus ik negeerde hem
toen was hij boos en dat hij op een toon praat die alleen volwassenen begrijpen
terwijl hij laatst de hele familie uit schold op mijn opa's sterfdag en hij wel vaker debiele dingen doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |