Wat liefquote:Op maandag 14 september 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn details die ik niet significant genoeg vind bijdragen aan mijn mening over jou om een ander cijfer op te leveren.
Ze hadden in 1940 de grenzen wat dichter moeten hebben!!!quote:Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef Elan het volgende:
Nederland gooit de grenzen dicht.
60 jaar te laat
*subscribed*quote:
2liefquote:Op maandag 14 september 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn details die ik niet significant genoeg vind bijdragen aan mijn mening over jou om een ander cijfer op te leveren.
Freddie Fishquote:
nou nou, wat een onverwachte conclusiequote:Op maandag 14 september 2015 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
"De meeste seksscènes die je op televisie of in films ziet zijn onnodig, ze zijn alleen maar bedoeld om meer kijkers te trekken
Een vrouw van principes trekt zich nu terug als actrice in GoTquote:Op maandag 14 september 2015 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou nou, wat een onverwachte conclusie
Speelde ik vroeger ook altijd. Maar als ik nu terug kijk is het toch wel tenenkrommend. Die stemmen ook.quote:
Wel een beetje mijn inleiding met spelletjes op de computerquote:Op maandag 14 september 2015 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Speelde ik vroeger ook altijd. Maar als ik nu terug kijk is het toch wel tenenkrommend. Die stemmen ook.
Beetje raar om de seks weg te laten uit een serie over een wereld gebaseerd op omhoogneuken en incest.quote:Op maandag 14 september 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vrouw van principes trekt zich nu terug als actrice in GoT
quote:Op maandag 14 september 2015 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een beetje mijn inleiding met spelletjes op de computer
Terecht?quote:
Misschien hebben ze in Tsjetsjenie nog plekquote:Op maandag 14 september 2015 16:38 schreef Elan het volgende:
Rusland kan beter de grenzen openzetten plek voor 160 miljoen vluchtelingen.
Wie niet voldoende participeert of radicaliseert de goelag in. Winwin.
Grijs zit niet in schengen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:40 schreef Fera het volgende:
Wat betekenen die verschillende kleuren blauw en grijs dan? Of is dat gewoon random?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |