ik kan niet eens inschatten waar ik mezelf moet plaatsenquote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou kijken.
[..]
Ja, je bent ook wel wat jonger natuurlijk. De vrouwen die ik zou trachten te hosselen zijn waarschijnlijk wat te oud voor je.
Ik weet niet of ik grappig ben op een stream waar veel mensen naar kijken die ik niet ken. Too much pressure.quote:Op maandag 14 september 2015 16:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stenen zijn ook reuze interessant.
[..]
Maar jij bent wel grappig toch.
Eerst filmpjes maken en andere laten beoordelen voor je ze op joetjoeb zetquote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik grappig ben op een stream waar veel mensen naar kijken die ik niet ken. Too much pressure.
Klopt, reacties van de kijkers.quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Horror games zijn daarbij wel het leukst om te kijken vind ik.
Jij wil die 'filmpjes' wel beoordelen zekerquote:Op maandag 14 september 2015 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst filmpjes maken en andere laten beoordelen voor je ze op joetjoeb zet
Doe eens normaal Pax. Ordinaire telgquote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil die 'filmpjes' wel beoordelen zeker
Blonde krullen wel in beeld toch?quote:
Dat leer je nog wel.quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet eens inschatten waar ik mezelf moet plaatsen
Wie gaat dat dan beoordelen? Jullie?quote:Op maandag 14 september 2015 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst filmpjes maken en andere laten beoordelen voor je ze op joetjoeb zet
Sorryquote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens normaal Pax. Ordinaire telg
Jaquote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie gaat dat dan beoordelen? Jullie?
Wat is dat?quote:Op maandag 14 september 2015 16:19 schreef Fera het volgende:
Kan wel samen met Hep Pokkén Tournament gaan spelen en keihard winnen elke keer.
Voor mij ben je een 10 toch.quote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blonde krullen wel in beeld toch?
[..]
Dat leer je nog wel.
Ik ben gewoon 6+je. Niks mis mee.
Hehe. Dan zou ik echt zo'n kanaal maken als Lekker Spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij hebben allemaal een buitengewoon gevoel voor humor dus kunnen we exact inschatten hoe jue het zou doen
Tekken, maar dan met Pokémon.quote:
Dat ken ik niet.quote:Op maandag 14 september 2015 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe. Dan zou ik echt zo'n kanaal maken als Lekker Spelen.
Behalve dat mijn schouders breder moeten en buikje minder vet toch.quote:
Klinkt goed.quote:
Ahja, dat is dan ook weer zo. Zou helemaal zenuwachtig worden.quote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik grappig ben op een stream waar veel mensen naar kijken die ik niet ken. Too much pressure.
Wellicht. En anders konijn.quote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blonde krullen wel in beeld toch?
Die spelen expres heel erg ruk en maken continue flauwe grappen. Wel erg vermakelijk altijd.quote:Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Zijn tegenwoordig ook echt veel kanalen die mensen op straat gaan interviewen met awkward vragen enzoDat vind ik altijd wel leuk. Maar totaal niks origineels meer natuurlijk
Dat zijn details die ik niet significant genoeg vind bijdragen aan mijn mening over jou om een ander cijfer op te leveren.quote:Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve dat mijn schouders breder moeten en buikje minder vet toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |