abonnement Unibet Coolblue
pi_156179768
quote:
13s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:28 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt gewoon een configuratie fout ergens :P tis dat ik hem niet even paraat heb op deze pc, anders had ik m'n torrent client een slinger gegeven..
pi_156182485
Echt niet!

Trouwens, "The Case Of Hana & Alice" is tot nu toe een leuke film!
http://myanimelist.net/anime/27969/Hana_to_Alice:_Satsujin_Jiken

Leuke film! Ik voeg hem toe aan mijn lijstje!

Super harde product replacements in de film.





[ Bericht 19% gewijzigd door Qunix op 17-09-2015 22:16:19 ]
pi_156185114
quote:
🎵 :D wwwwwww
pi_156185171
Oh, wacht Koreaans...

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
pi_156185242
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:33 schreef Qunix het volgende:
Oh, wacht Koreaans...

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Helemaal super.
pi_156191587
quote:
ICH NI SAN SHI GO HA N!

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_156194338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:59 schreef Odaiba het volgende:
Kennen jullie nog wat leuke jaren 80/90 anime series die een beetje de moeite waard zijn? Ik probeer af en toe wel eens een nieuwe anime, maar ik vind die over het algemeen maar niks.
Allemaal jonkies hier zeker?
  Designer vrijdag 18 september 2015 @ 12:02:41 #85
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_156194837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Allemaal jonkies hier zeker?
definieer jong
🐙
  Designer vrijdag 18 september 2015 @ 13:27:32 #86
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_156196241
Maar ja, wat vind je leuk? Wat heb je al gezien. Je hebt Macross, Evangelion, Mobile Police Patlabor (alhoewel ik hem zelf nog niet gezien heb) en nog iets verder terug heb je de originele Gundam serie en Space Battleship Yamato, maar het is allemaal meer sci-fi. Qua films eventueel, dingen zoals Akira, Wings of Honneamise, Memories (eigenlijk drie qua verhaal ongerelateerde korte films achter elkaar). Als je iets anders wil, of het allemaal al hebt gezien, geen idee.
🐙
pi_156196280
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ja, wat vind je leuk? Wat heb je al gezien. Je hebt Macross, Evangelion, Mobile Police Patlabor (alhoewel ik hem zelf nog niet gezien heb) en nog iets verder terug heb je de originele Gundam serie en Space Battleship Yamato, maar het is allemaal meer sci-fi. Qua films eventueel, dingen zoals Akira, Wings of Honneamise, Memories (eigenlijk drie qua verhaal ongerelateerde korte films achter elkaar). Als je iets anders wil, of het allemaal al hebt gezien, geen idee.
*O* ESCAFLOWNE *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Designer vrijdag 18 september 2015 @ 13:39:52 #88
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_156196552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef Xaryna het volgende:

[..]

*O* ESCAFLOWNE *O*
Die is er ook inderdaad. Heb ik ook nog niet gezien. Ik weet dat Anime Ltd. een hele mooie Blu ray editie van Escaflowne aan het maken is, geen idee wanneer ze hem releasen though. Voor die tijd maar eens kijken, het valt wel in mijn straatje gok ik.
🐙
pi_156203215
Escaflowne! mijn all-time fav, sorry lurking een beetje teveel XD
pi_156222308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:59 schreef Odaiba het volgende:
Kennen jullie nog wat leuke jaren 80/90 anime series die een beetje de moeite waard zijn? Ik probeer af en toe wel eens een nieuwe anime, maar ik vind die over het algemeen maar niks.
Dragonball, wel Japanse versie die heeft meer naakt :P
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:58:14 #91
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_156222890
Dat einde van Joukamachi no Dandelion _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
pi_156225362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:58 schreef Kyubey het volgende:
Dat einde van Joukamachi no Dandelion _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat. De. Wat. Hoe is dat nu weer gekomen? Ik dacht dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet wou winnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 19-09-2015 21:11:51 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_156225626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:58 schreef Kyubey het volgende:
Dat einde van Joukamachi no Dandelion _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_156226353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Allemaal jonkies hier zeker?
Het meeste dat ik uit die tijd gezien heb van die uit die periode was op tv en zou ik niet durven aanbevelen zonder mezelf grondig in te dekken.

Wel heb ik in mijn backlog een boel series staan uit die tijd. (Heb voor het gemak alles van voor 2000 gepakt.)

Akira
Grave of the Fireflies
Run Melos!
Silver Fang
Fushigi Yuugi
Those Who Hunt Elves
The Cockpit: Kamikaze Stories
Bastard!!
Lupin III
Dimension Movement of Nazca
Legend of Black Heaven
Delicious Mask
Wing man
Video Girl Ai
Space Pirate Captain Harlock
Tetsuwan Birdy
Angel's Egg
Sakura Diaries
Roujin Z
Petshop of Horrors
Yawara!
Neo Tokyo
Gunbuster

Daarnaast zijn er ook wel een paar charmante series waar ik persoonlijk zelf ervaring mee heb en die ik wel zou durven aan te bevelen zoals:
Legend of the Galactic Heroes
Plastic Little
Memories
Ghost in the Shell
Perfect Blue
Trigun

Maar zoals je ongetwijfeld zult weten, worden er ook nu nog vaak boeken of strips uit die tijd --en zelfs van daarvoor-- vermaakt tot anime series. Daarnaast is in sommige aspecten bar weinig veranderd zelfs als er niet naar een eerdere tijdsperiode wordt teruggegrepen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_156226564
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dak, nog maar een anderhalf uur en dan laten de Rokka's de verrader alle hoeken van de mistbarrire zien.

En meer van dere Fremy. :9~
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:27:29 #96
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_156227295
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:05 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wat. De. Wat. Hoe is dat nu weer gekomen? Ik dacht dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet wou winnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wou zeker wel winnen. En zet dit in een spoiler.
Helemaal super.
pi_156228993
Mensen bedankt voor jullie reacties!
pi_156230375
IK WIST REPEL IK WIST HET!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_156230796
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dak, nog maar een anderhalf uur en dan laten de Rokka's de verrader alle hoeken van de mistbarrire zien.

En meer van dere Fremy. :9~
Seizoen 2 confirmed,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fremy best girl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_156230992
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wou zeker wel winnen. En zet dit in een spoiler.
Ik volg je niet helemaal. Maar volg je voorbeeld. Waarom zet je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een spoiler?

Was er een reden om te denken dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was?

“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')